Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014

Passion Time




Έρωτας, τι πιο όμορφο συναίσθημα..;;

Τον Ορεστη τον ερωτεύτηκα απο την πρωτη στιγμη που το ειδα..
Απο το σχολειο περιμενα να ειμαι μαζι του..
Δεν ήμουν ασχημο κοριτσι μικρη ημουν αρκετα ομορφη και γλυκιά, αλλα εκεινος προτιμούσε μεγαλύτερες κοπελες και ετσι ποτε του δε με ειχε προσέξει..

Μεγαλώσαμε, και τον έχασα, πότε δε τον ξέχασα ομως...

Μια βραδια, που ειχα βγει με τις φιλες μου και με το τοτε αγορι μου τον Κωστα τον ειδα να μπαινει στο μαγαζι..

Δεν ημουν σιγουρη αν ηταν αυτος κι ετσι πηγα να του μιλησω, τον φώναξα με το ονομα του, και οντως, γυρισε..

Μου κόπηκαν τα ποδια, ηταν ο πρωτος μου ερωτας, ο πρωτος μου πλατωνικός και ανεκπλήρωτος ερωτας, που με λιγο σπρώξιμο θα γινόταν αληθινός και θα τον ζούσα στο επακρο...

Με ρώτησε απο που τον ήξερα, του ειπα, πως ήμασταν μαζι στο σχολειο, και τοτε έμεινε με το στόμα ανοιχτό, με ειπε με το ονομα μου και με αγκάλιασε..
Εμεινα, τον ρωτησα αν με θυμάται και μου ειπε πως εννοείται με θυμόταν..
Δε το περίμενα, μου μίλαγε για αυτα που εκανα μικρη για να τον προσεγγίσω και χαρηκα που με θυμοταν..
Του ειπα πως ειχα αγορι που με περιμενε στην γωνια του μαγαζιου και μου έδωσε το κινητό του να τον παρω να παμε για καφε..

Την επόμενη μερα χωρις να χασω ευκαιρια τον πηρα..
Βγήκαμε για εναν απογευματινό καφε..
Στο φως της μερας φαινοταν ακομα πιο ομορφος...
Μου ειπε πως ειχαν περασει χρονια και πως ειχα οριμασει και ομορφύνει..
Του ειπα κι εγω το ιδιο..

Ημασταν μαζι για πανω απο ενα δίωρο, και ειπαμε τα παντα, για το που δουλευουμαι, μεχρι το τι εχουμε κανει στο κρεβατι...
Του ειπα για το αγορι μου και μου ειπε πως θα ευχοταν να μην υπηρχε στη ζωη μου..
Μετα απο αυτο αποχαιρετιστήκαμε και συμφωνήσαμε πως θα βρισκομασταν ξανα συντομα..

Εγω την επομενη μερα χωρίσα το αγορι μου για να κανω κατι με τον Ορεστη, και απο ο,τι καταλαβα εκανα πολυ καλα...

Βρεθηκαμε ξανα και μιλησαμε για το πως μπορει να ηταν αν τοτε ημασταν μαζι..
Συμφωνησαμε στο οτι ημασταν μικρα παιδια και δε μπορουσαμε να γνωριζουμε πως θα ηταν, και ζουσαμε την στιγμη..

Του ειπα πως χωρισα και με φιλησε, στο στομα..
Περιμενα τοσο πολυ να το κανει αυτο, να νιωσω πως φιλαει, να νιωσω τα χερια του στο πρόσωπο μου, να τον νιωσω γενικα...

Δεν περασε πολυ ωρα, πληρωσαμε και πηγαμε κατευθείαν σπιτι του..
Αρχισαμε να φιλιομαστε παθιασμενα λες και θελαμε καιρο να το κανουμε αυτο, λες και ειχαμε χασει χρονια...
Με πηρε στα χερια του και με ακούμπησε στον τοιχο βγαζοντας μου την μπλουζα και το σουτιεν...
Φιλαγε αχόρταγα τις ρώγες μου, και με μια κινηση που δεν καταλαβα εβγαλε και τα κατω ρουχα μου..
Με οδηγησε στην κρεβατοκαμαρα κρατώντας με στα χερια του και με εβαλε στο κρεβατι..
Αρχισε να μου κανει στοματικο ερωτα για πολυ ωρα και ειχα τελειωσει ηδη δυο φορες..

Δεν καναμε ερωτα εκεινη την ημερα, ηθελε να κρατησει ολο αυτο το ωραιο.. 
Αλλα τις επομενες που ακολουθησαν ειχαμε και οι δυο την καλυτερη ερωτικη ζωη που μπορει να φανταστει κανεις...

Ημαστε ακομα μαζι και πιστευω πως θα ημαστε για πολυ καιρο ακομα...


Καλο βραδυ σε ολους!
Να εχετε μια υπεροχη βδομαδα και Καλο Μηνα οπως πραγματικα τον επιθυμείτε!

Φιλια πολλα!


by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις