Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014

Passion Time




Τελικά δυο άντρες είναι καλύτεροι από έναν...

Τελικά τα φοιτητικά χρόνια είναι όντως τα καλύτερα..
Το άκουγα από μεγαλύτερες φίλες μου και από την μεγαλύτερη μου αδελφή που τα έλεγε κρυφά στα τηλεφωνήματα που έκανε σε φίλους, ήμουν μικρή βέβαια τότε και δεν ήξερα τι μπορεί να με περίμενε στα φοιτητικά μου χρόνια και ειδικά σε άλλη πόλη...

Πέρασα στο πανεπιστήμιο της Πάτρας και επειδή από μικρή ήμουν πολύ κοινωνική έκανα παρέα σχεδόν με όλα τα παιδιά του τμήματος μου...

Συγκατοικούσα και με μια κοπέλα, που ήταν πολύ ξεπεταγμένη από μένα, εγώ είχα μείνει ακόμα στα παραμυθία μου με τους πρίγκιπες και τα άλογα, εκείνη όμως μου έμαθε πως θα γίνω μια κανονική γυναίκα, και όχι το κοριτσάκι που ήμουν...
Μου έλεγε πως να φέρομαι στη σχολή, πως να απαντάω σε αγόρια που μου έδειχναν πως τους άρεσα, και άλλα τέτοια ωραία πράγματα..

Ώσπου μια μέρα έγινα πολύ καλύτερη από εκείνη που με θαύμαζε ακόμα και η ίδια, ίσως και να με ζήλευε με το περιστατικό που είχε γίνει σπιτι μας μια νύχτα μετά απο ένα τρελό ξενύχτι στο γνωστό μας μπαράκι..

Η Έλενα, όπως την λέγανε, τους τελευταίους δυο μήνες είχε ένα αγόρι που ήταν τρελά ερωτευμένη μαζι του, και τα περισσότερα βράδια έμενε μαζί του, έτσι κι εκείνο το βράδυ το σπίτι θα ήταν άδειο, αλλά τελικά όχι μόνο άδειο δεν ήταν άλλα είχε παραγεμίσει...

Βγήκαμε με την Έλενα και το αγόρι της λοιπόν και εγω, όπως μου είχε μάθει η αγαπημένη μου δασκάλα συστήθηκα κατευθείαν στους φίλους του Αλέξη.!

Ήταν ο Πέτρος και ο Νίκος, δυο κούκλοι και οι δυο, δεν ήξερες ποιον να διαλέξεις για να βγεις μαζί του..

Είχε πάει πολυ αργά και εμεις είχαμε αρχίσει να μεθάμε αρκετά..

Κάποια στιγμή η Έλενα μου είπε πως θα έφευγε, και μου ψιθύρισε στο αυτί να εκμεταλλευτώ το σπίτι που ήταν άδειο..

Τα αγόρια με κοίταζαν λες και ήμουν το θήραμα τους και δεν ήξεραν ποιος θα προλάβει να με γευτεί, έτσι τους πρότεινα να πηγαίναμε σπιτι να πίναμε άλλο ένα ποτό...

Φτάσαμε στο σπιτι, αράξαμε σε έναν καναπέ και οι τρεις και αρχίσαμε να μιλάμε, γενικα..
Εγώ ήμουν ανάμεσα τους, και τους παρατηρούσα..
Και οι δύο ήταν προικισμένοι, από όλες τις απόψεις, ψιλοί, μελαχρινοί, γυμνασμένοι, πανέμορφοι...

Χωρίς να σκεφτώ άλλα, φίλησα τον Νίκο..
Ο Νίκος ανταποκρίθηκε κατευθείαν στο φιλί μου και συνέχισαν  κι άλλα, ένιωσα τον Πέτρο να σηκώνεται από τον καναπέ και του είπα να κάτσει μαζί μας..
Άρχισα να βγάζω τα ρούχα μου και ο Νίκος τα δικά του, πήρα το πέος του στο στόμα μου..
Ο Πέτρος μόλις είδε αυτό το θέαμα άρχισε να βγάζει κι εκείνος τα ρούχα του και να μου κάνει κι εκείνος στοματικό έρωτα.. 
Ένιωθα τόσο ερεθισμένη, ήθελα και τους δύο μέσα μου..!

Σταμάτησα να κάνω στοματικό στον Νίκο και άρχισα να κάνω στον Πέτρο πιο γρήγορα και δυνατά από ότι στον Νίκο, ήταν τόσο ερεθισμένος και αυτός όπως κι εγώ...

Άνοιξα τα πόδια μου και του ζήτησα να μπει μέσα μου..
Ενώ έμπαινε ο Πέτρος μέσα μου με δύναμη, το πέος του Νίκου ήταν για ακόμη μια φορά στο στόμα μου..

Έπειτα αντάλλαξαν ρόλους, και την θέση του Πέτρου τώρα την είχε πάρει ο Νίκος, ενώ ο Πέτρος μας έβλεπε, ο Νίκος έμπαινε ακόμα πιο δυνατά μέσα μου, ώσπου τελειώσαμε και οι τρεις μαζί...

Ήταν το ωραιότερο βράδυ της ζωής μου, ακόμα το θυμάμαι και ανατριχιάζω, είχα δύο άνδρες δικούς μου..
Αν μου δινόταν η ευκαιρία θα το ξανάκανα, και δε μετάνιωσα καθόλου, άλλωστε μικρή ήμουν....


Καλό βράδυ σε όλους!
Καλό Πάσχα να έχετε και να ζήσετε όσο πιο έντονα μπορείτε Τα Πάθη τη Μεγάλης Εβδομάδας...! 
Να είστε όλοι καλά!

by Giota

2 σχόλια:

kat. είπε... at 17 Απριλίου 2014 - 9:59 π.μ.

πραγματικά ανοίγοντας το ποστ σου δεν περίμενα πως θα κατέληγα σε τέτοια ιστορία. ξεκινώντας από τα φοιτητικά τα χρόνια, θεώρησα πως θα συνεχίσεις να λες για δουλειές και ανεργίες μπλα, μπλα, μπλα..
εύγε! σημασία έχει πως το ευχαριστήθηκες!!
τους ξαναείδες αυτούς μετά από εκείνο το βράδυ;

Giota Pz είπε... at 17 Απριλίου 2014 - 10:26 π.μ.

Κατ΄αρχήν Καλή σου μέρα!
Όπως έχω αναφέρει και παλιότερα, σε άλλα σχόλια που ασκούν κριτική πάνω στο είδος των κειμένων μου, έτσι και σε σένα θα αναφέρω άλλη μια φόρα πως οι ιστορίες που περιγράφω είναι εντελώς φανταστικές και δεν έχουν καμία σχέση με εμένα ή με καταστάσεις που έχω ζήσει...!
Παρ' όλα αυτά σε ευχαριστώ που διάβασες την στήλη μου..!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις