Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Passion Time






Και έτσι όπως ανεβαίναμε στο βουνό μου πρότεινε να κάνουμε έρωτα...


Πάντα μου άρεσε να περπατάω μόνη οι με φίλους στο βουνό της περιοχής μου.!
Μου αρέσει πολύ η φύση και με ηρεμεί η ατμόσφαιρα εκεί πάνω, μερικές φορές κιόλας περπατάω και ξεχνιέμαι εκεί, τόσο πολύ λατρεύω τον περίπατο στη φύση...

Είμαι η Κωνσταντίνα λοιπόν,  και έκανα σεξ στο βουνό μαζί με τον καλύτερο μου φίλο...

Ήταν μια ηλιόλουστη Κυριακή που δεν ήθελα καθόλου να κάτσω σπίτι το πρωί, και έτσι πήρα τηλέφωνο τον φιλο μου να πάμε για ένα καφέ, αλλά εκείνος μου πρότεινε να πάμε μια βόλτα στο βουνό..

Η αλήθεια είναι πως δε του είπα για το βουνό από την αρχή γιατί ξέρω πως δεν είναι και πολύ θετικός στον περίπατο στη φύση, επειδή κουράζεται πολύ εύκολα, έτσι χωρίς να το σκεφτώ είπα αμέσως ναι..
Πήγα στο δωμάτιο μου και είδα πως όλα μου τα αθλητικά ρούχα ήταν για πλύσιμο, οπότε αναγκάστηκα έπρεπε να βάλω κάποιο μπουστάκι και κάποιο σορτσάκι, δεν ήταν πως δεν ήθελα να τα φορέσω αλλά για πρώτη φορά ντράπηκα στην σκέψη πως ο κολλητός μου θα με έβλεπε σχεδόν γυμνή..
Ήμουν έτοιμη να τον πάρω τηλέφωνο και αν το ακυρώσω αλλά τελευταία στιγμή προσπέρασα την σκέψη μου και και ετοιμάστηκα..

Ο Στέλιος με περίμενε από κάτω και όταν με είδε έμεινε με το στόμα ανοιχτό...
Έκανα πως δε το είδα και συνεχίσαμε να περπατάμε, είχαμε βρεθεί την προηγούμενη μέρα κι έτσι δεν είχαμε και πολλά νέα να ανταλλάξουμε..

Στο δρόμο ένιωθα τα μάτια του καρφωμένα πάνω μου, στο στήθος μου, στα μπούτια μου, στα οπίσθια μου, παντού..

Προσπάθησα να φανώ ψύχραιμη και να μην καταλάβει πως με έκανε να νιώσω άβολα με τα βλέμματα του..
Η αλήθεια είναι πως κάθε φορά που συναντιόμασταν και του έλεγα κάτι προσωπικό μου ένιωθα πάντα μια έλξη, δυνατή έλξη ανάμεσα μας, βέβαια όπως μου ερχόταν η σκέψη έτσι και μου έφευγε, με τον κολλητό μου, ποτέ....

Είχαμε ανέβει αρκετά, και είχα ιδρώσει ολόκληρη έτσι πήρα το ένα από τα δυο μπουκάλια νερό που είχα στο σακίδιο μου και το έχυσα ελάχιστα πάνω μου...
Χωρίς να καταλάβω τι συνέβη ήρθε μπροστά μου, με άρπαξε και κόλλησε τα χείλη του στα χείλη μου...
Δεν σκέφτηκα ούτε πως είναι κολλητός μου ούτε τίποτα, ένιωθα πως τον ήθελα τόσο πολύ και ανταποκρίθηκα κατευθείαν στα φιλιά του...

Μου έλεγε πόσο καιρό ήθελε να το κάνει αυτό και πως δίσταζε λόγο της φιλίας μας, του είπα να μη μιλάει καλύτερα και να ζήσουμε την στιγμή που θα γινόμασταν ένα...

Με έβαλε πάνω σε ένα βράχο και μου έβγαλε το σορτσάκι μου, παραμέρισε το εσώρουχο μου και άρχισε να μου κάνει στοματικό έρωτα, ένιωθα τέλεια, νόμιζα πως θα τελειώσω και μόνο που τον έβλεπα να το κάνει..

Τον σταμάτησα γιατί δεν άντεχα άλλο και του ζήτησα να μπει μέσα μου..
Έβαλε ένα προφυλακτικό και ένιωσα το πέος του να βυθίζεται μέσα μου...

Οι παλάμες του είχαν γεμίσει με το πλούσιο στήθος μου και εκείνος δε σταματούσε να με φιλάει και να μπαίνει μέσα μου..
Μετά από λίγη ώρα τελειώσαμε και οι δύο μαζί..
Μείναμε για λίγο χαλαροί και κοιταχτήκαμε με αυτό το χαμόγελο ικανοποιήσεις και έρωτα μαζί..

Τόσα χρόνια φιλίας, ήμασταν ερωτευμένοι και δε το ξέραμε...
Με τον Στέλιο είμαστε ακόμα μαζί και περνάμε τέλεια..
Ελπίζω να κρατήσει...


Καλό βράδυ σε όλους.!

Και μη κολλάτε σε καταστάσεις που έχουν τελειώσει, κοιτάξτε και λίγο γύρω σας.!

Να έχετε μια υπέροχη και δημιουργική εβδομάδα.! 
Φιλία πολλά!


by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις