Τρίτη, 1 Απριλίου 2014

Με το Γιώργο χωρίς το Γιώργο - by George





Καλησπέρα σε όλους

Σε 'σας τους αναγνώστες του by George μιλάω, περιμένετε να διαβάσετε ένα ακόμα άρθρο του. Ένα άρθρο ανάλογο της πέννας του. 

Δηλαδή ελαφρότητα ανάμεικτη με βαθιά νοήματα, έξυπνα  και αλλά και αριστοτεχνικά καλυμμένες σπόντες κατά πάντων, αρωματισμένες με αθωότητα και αλτρουισμό.

Αλλά σήμερα δε θα δείτε τίποτα από αυτά, διότι απλούστατα δεν είμαι ο Γιώργος αλλά ο David, καθώς κατά παράδοση σε αυτό το blog, κάθε πρωταπριλιά ανταλλάζουμε στήλες μεταξύ μας κατόπιν κλήρωσης.

Θα ήταν αστείο και μάλλον αποτυχημένο από μέρους μου να γράψω ένα κείμενο στο οποίο να προσπαθώ να αντιγράψω τη σκέψη και το ύφος του Γιώργου, καθώς οι απομιμήσεις είναι κατώτερες του πρωτότυπου. 

Κι επειδή από στήλη προσωπικού ύφους είμαι χορτασμένος (την έκανα δυο χρόνια) λέω σήμερα με την ευκαιρία να το ρίξω λίγο έξω.

Θέλω αφενός να συγχαρώ το Γιώργο για τα πλήρη και λυρικά άρθρα του, αν και εξαιρετικά δωρικά (μα ούτε μια εικόνα ;) και να πω ότι χαίρομαι που μου έτυχε η στήλη του γιατί καιρό είχα να μπω να γράψω ο,τι γουστάρω και το επιθύμησα. 

Θέλω με την ευκαιρία να σας συμβουλέψω να αποφύγετε για σήμερα τις ανόητες και χιλιοεκτελεσμένες φάρσες και να σκεφτείτε κάτι πρωτότυπο και έξυπνο για να ξαφνιάσετε τους αγαπημένους σας.

Επίσης οι σοβαροφάνειες δε χρειάζονται σήμερα, ρίξτε το λίγο έξω, κάντε και κανένα, εντός πλαισίων, καφριλίκι και γελάστε με την ψυχή σας. Και μη φοβάστε ότι θα σας πουν γελοίους, αυτός που είναι σοβαρός το δείχνει γενικά με τη στάση του απέναντι στη ζωή και τους άλλους, ο σοβαρός απέναντι στα αστεία είναι σοβαροφανής και σεμνότυφος. 

Τέλος να σας πω να παραμείνετε σήμερα στο blog γιατί απ ο,τι άκουσα θα δείτε ωραία πραγματάκια και να παρακαλέσω το Γιώργο να γράψει τη στήλη μου τόσο καλά όσο εγώ τη δική του (εδώ γελάνε χοχοχο).

Λοιπόν καλή πρωταπριλιά και καλά μυαλά σε όλους!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις