Σάββατο, 22 Μαρτίου 2014

The "M" File



«Μαρία… σήκω να παρουσιάσεις την εργασία σου.»


Παιδιά… έχω την εντύπωση ότι περνάω μίνι εγκεφαλικά. Όχι, οοοοχι δεν εξηγείται αλλιώς! Τον τελευταίο καιρό η κατάσταση έχει από γίνει! Κάθε πρόταση και σαρδάμ! Δεν πάει άλλο, μου έχει σπάσει τα νεύρα! Και δεν είναι μόνο ότι κάνω σαρδάμ, δεν μπορώ να περιγράψω τις σκέψεις μου προφορικά. Είναι σπαστικό γιατί πολλές φορές προσπαθώ να δώσω  οδηγίες στον δρόμο ή να μιλήσω στο τηλέφωνο και μέχρι να ολοκληρώσω μία πρόταση το μυαλό μου έχει ήδη αρχίσει να βγάζει ατμούς απ την υπερφόρτωση! Δεν κάνω πλάκα, το θέμα έχει αγριέψει! Πόσες φορές εκεί που συζητάω με τους φίλους μου, έρχεται η στιγμή που θέλω να περιγράψω κάτι που μου συνέβη ή να πω ένα ανέκδοτο βρε αδερφέ, και με παρακολουθούν όλοι λες και εξηγώ πυρηνική φυσική! «Και μετά μπήκα στο λεωφορείο και μπουρουαμπρουαρουαμπρουαααα»

Για να μην αρχίσω να αναλύω τι παθαίνω όταν μιλάω με αγόρια της ηλικία μου! «όπ καλημέρα, τι κάνεις;» «κκκκκκκαλά εσύ;» Ή ακόμα χειρότερα, έχω και αυτό το κακό συνήθειο που όταν γνωρίζω για πρώτη φορά κάποιον, άντρα, γυναίκα δεν έχει σημασία, θα αρχίζω να πετάω ότι βλακεία υπάρχει και δεν υπάρχει! Είναι αυτό, που αγχώνομαι για να μην κάνω ή πω καμιά βλακεία αλλά στην ουσία κάνω εκατό φορές χειρότερα τα πράγματα. Γι αυτό λοιπόν αν τύχει ποτέ και γνωρίσω κάποιον από εσάς, σας παρακαλώ μην με παρεξηγήσετε, φερθείτε μου με αγάπη και κατανόηση, ευχαριστώ!      

6 σχόλια:

nikki1d είπε... at 22 Μαρτίου 2014 - 11:57 π.μ.

se niwtho apolyta

David είπε... at 22 Μαρτίου 2014 - 1:20 μ.μ.

τςς κέντησες λέμε

andrik είπε... at 22 Μαρτίου 2014 - 6:36 μ.μ.

Απο τις καλυτερες σου στηλες!!!

Marillia Mar είπε... at 22 Μαρτίου 2014 - 7:04 μ.μ.

euxaristw olous sas!! ^_^

Ανώνυμος είπε... at 24 Μαρτίου 2014 - 9:39 π.μ.

to ksexwrizo apo ta alla p diavazw,m aresei

Marillia Mar είπε... at 30 Μαρτίου 2014 - 1:41 μ.μ.

euxaristw poluu!! ^_^

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις