Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2014

Passion Time






Ένα ταξίδι μακριά από όλους και όλα μου άλλαξε προς το καλύτερο την ζωή μου...

Μετά από τον χωρισμό μου με τον Μίλτο δεν ήθελα να βλέπω κανέναν, ούτε καν τους γονείς μου, την μητέρα μου συγκεκριμένα που ήξερα τα πάντα για την ζωή μου και όλους τους εραστές μου... 
Αποφάσισα λοιπόν να φύγω, να φύγω μακριά από όλους και όλα και να κάνω μια καινούργια αρχή, μια καινούργια ζωή, χωρίς να αναφέρω σε κανέναν τίποτα, έτσι απλά να εξαφανιστώ, σαν να πέθανα....

Πήγα κάπου πολύ μακριά από την Αθήνα, που εκεί γνώρισα καινούργιους ανθρώπους και πολλούς καινούργιους εραστές...

Ένας από αυτούς ήταν και ο Κώστας, που με έκανε να ξεχάσω τον Μίλτο, χωρίς όμως να έχω την επιθυμία να ξανακάνω μια σχέση σοβαρή μαζί του...
Εκείνος μου το έλεγε συνέχεια να γίνουμε ένα κανονικό ζευγάρι αλλά εγώ δεν ήθελα και πάντα μαλώναμε, με άφηνε για κάποιο διάστημα και μετά γυρνούσε ξανά...

Μια μέρα έμαθα πως είχε ένα ατύχημα, εκεί κατάλαβα πόσο τον αγαπούσα.!
όταν μου είπα από την άλλη γραμμή πως η ζωή του βρίσκεται σε κίνδυνο κατευθύνθηκα στο νοσοκομείο που νοσηλευόταν και με ένα άγγιγμα μου, με δυο λόγια μου επανήλθε ξανά...

Μέτα από μερικούς μήνες ο Κώστας κι εγώ είχαμε μια κανονική σχέση, δε μου έλειπε τίποτα, ούτε στο σεξουαλικό κομμάτι αλλά και ούτε στο συναισθηματικό..
Το σεξ μαζί του ήταν απίστευτο, δεν είχε ιδιαίτερα προσόντα αλλά οι χειρισμοί του ήταν το κάτι άλλο, σχεδόν κάθε βράδυ το κάναμε..

Μια μέρα τσακωθήκαμε αρκετά άσχημα και έφυγα από το σπίτι του και πήγα σε μια φίλη μου να μείνω, πρώτη φορα είδα τον εαυτό μου να ξανακλαίει για άντρα μετά τον Μίλτο..
Μάζεψα τον εγωισμό μου και γύρισα πίσω..

Μου άνοιξε την πόρτα και με αγκάλιασε κατευθείαν..
Ένιωσα τόσο όμορφα μεσα στην αγκαλιά του..
Με σήκωσε στα χέρια του και άρχισε να με φιλάει παθιασμένα, και έντονα, λες και είχε να με δει χρόνια, μου άρεσε τόσο πολύ και ανταποκρίθηκα κατευθείαν στα φιλία του και τα χάδια του..
Με πήγε στο κρεβάτι μας και μου ψιθύριζε στο αυτί πόσο πολύ με ήθελε, και πως δεν ήθελε να ξαναμαλώσουμε ποτέ ξανά..
Του είπα κι εγώ τα ίδια και άρχισε να μου βγάζει τα ρούχα ένα ένα, αργά και βασανίστηκα..
Τώρα ήμουν ξανά γυμνή μπροστά του και παραδομένη στα χέρια του για να με κάνει ο,τι ήθελε ακόμα μια φορά...
Μπήκε μέσα μου, και τον ένιωσα όσο κάθε άλλη φορά..
Εκείνο το βράδυ ήταν τόσο τρυφερός, ο Κώστας που ήξερα δεν υπήρχε εκείνο το βράδυ, ήταν ένας άλλος, κι εγώ το ίδιο...
Μετά από λίγα λεπτά τελειώσαμε και οι δύο μαζί...

Εκείνη την βραδιά κάναμε έρωτα μέχρι το πρωί, και ποτέ ξανά δε μαλώσαμε..
Με τον Κώστα γυρίσαμε στην Αθήνα και παντρευτήκαμε εκεί, τώρα έχουμε ήδη ένα αγοράκι και περιμένουμε άλλο ένα....


Καλό βράδυ σε όλους!
Να έχετε μια υπέροχη βδομάδα! 
Τα λέμε την άλλη Κυριακή! 
Φιλιά!


by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις