Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Passion Time





Ξέρω το σεξ σε δημοσίους χώρους δεν επιτρέπεται αλλά εγώ το έχω κάνει και όχι μόνο αργά την νύχτα....

Με τον Νίκο έχω δοκιμάσει πολλά πράγματα..
Ένα από αυτά είναι και το σεξουαλικό κομμάτι..

Είχαμε δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα στο σεξ, όχι πολύ ακραία πράγματα αλλά αυτά που θεωρούσαμε εμείς ακραία πριν γνωριστούμε...

Μια μέρα είχαμε βγει για καφέ με φίλους, το προηγούμενο βράδυ είχα μείνει σπίτι του γιατί έλειπαν οι γονείς του και είχαμε να βρεθούμε και καιρό..
Συνήθως δε μπορούσαμε να βρεθούμε οι δυο μας, δεν είχαμε προσωπικό χώρο και πηγαίναμε ή σε ξενοδοχεία ή σε κάποιο σπίτι φίλων...

Εκείνη την ημέρα όμως θέλαμε να δοκιμάσουμε κάτι ξεχωριστό...

Μόλις τελειώσαμε τον καφέ με τα παιδιά, κάναμε μια βόλτα όλοι μαζί και μιλάγαμε για άσχετα θέματα αλλά τον κοίταζα και με κοίταζε πολύ έντονα, τόσο που ένιωθα την υγρασία στο εσώρουχο μου να αυξάνεται....

Ο Νίκος είχε ένα βλέμμα που σε στιγμάτιζε.. 
Σε έγδυνε και μόνο με ένα κοίταγμα του...!

Μέτα από αρκετή ώρα μείναμε οι δύο μας σε ένα πάρκο καθισμένοι σε ένα παγκάκι να φιλιόμαστε με πάθος, λες και ήμασταν μόνοι μας..
Και οι δύο είχαμε ερεθιστεί τόσο πολύ που έπρεπε να βρούμε κάποιο τρόπο για να έρθουμε σε επαφή ξανά...

Στο σπίτι του είχαν γυρίσει οι γονείς του στο δικό μου ήταν ήδη οι παππούδες μου και σπίτι φίλων ήταν δύσκολο να βρούμε τέτοια ώρα άδειο...
Λεφτά δεν είχαμε να χαλάσουμε για να πάμε σε ένα ξενοδοχείο και τα αυτοκίνητο του ήταν στο συνεργείο..
Όλα εναντίον μας εκείνο το πρωινό...

Μέχρι που κοιταχτήκαμε πονηρά και σκεφτόμασταν ακριβώς το ίδιο πράγμα..
Έξω στην φύση, ξανά...

Δε θα ήταν η πρώτη φορά που θα κάναμε σεξ σε δημόσιο χώρο, αλλά η ώρα μας κόλλαγε λίγο..

Χωρίς να το πολύ κουράσουμε κοιτάξαμε γύρω μας και είδαμε πως ήταν άλλο ένα ζευγαράκι σχετικά μακριά από μας...

Με πήρε στην αγκαλιά του και λόγω του καιρού φορούσα μια φούστα και ένα μικροσκοπικό βρακάκι από μέσα...
Ήμουν καθισμένη πάνω του, μου ανέβασε την φούστα, παραμέρισε το βρακάκι μου και μπήκε μέσα μου με μια γρήγορη και αποφασιστική κίνηση..

Ήταν τόσο ωραίο, είχαμε καιρό να το κάνουμε σε εξωτερικό χώρο και να έχουμε την υποψία πως κάποιος μπορεί να μας βλέπει..
Με τον Νίκο σε αυτά τα θέματα δεν είχαμε κανένα κόμπλεξ ίσα ίσα συμφωνούσαμε απόλυτα...

Κάποια στιγμή σηκώθηκα, γονάτισα και πήρα το πέος του στο στόμα μου..
Το έβαζα όσο πιο βαθιά μπορούσα και άκουγα τις ανάσες του Νίκου να βγαίνουν βαριές, μέσα σε λίγα λεπτά είχε τελειώσει....

Όταν φύγαμε από το πάρκο είδαμε το ζευγαράκι να μας κοιτάζει κάπως παράξενα, αλλά δε μας ενδιέφερε καθόλου, κοιταχτήκαμε, φιληθήκαμε και ήμασταν έτοιμοι να το ξανα επαναλάβουμε όσες φορές χρειαζόντουσαν....


Να έχετε όλοι ένα υπέροχο βράδυ..!
Φιλία πολλά.! 


by Giota

4 σχόλια:

Maria Fe είπε... at 17 Μαρτίου 2014 - 1:46 π.μ.

πραγματικα δεν πιστευω τα οσα διαβασα...ελεος κοπελα μου, πρεπει να βγαζεις τα σεξουαλικα σου στην φορα και ειδικα σε ενα δημοσιο blog που μπορει να διαβαζουν και μικρα παιδια ???
Λιγος σεβασμος ρε συ ...

Ανώνυμος είπε... at 17 Μαρτίου 2014 - 1:50 π.μ.

travigmenh h simerini istoria guys,alla kathe kiriaki eimai edw sintonismenh ta diavazw k ta stelnw kai stin koliti m..sinithws eimai apo kimnhto k dyskoleyomai alal smr petixa pc

Giota Pz είπε... at 17 Μαρτίου 2014 - 11:14 π.μ.

Καλημέρα! Κατ' αρχήν δεν βγάζω τα σεξουαλικά μου στη φόρα..!
Οι ιστορίες μου είναι φανταστικές..! Και η στήλη βγαίνει μετά της δώδεκα για ευνόητους λόγους.! :)

Giota Pz είπε... at 17 Μαρτίου 2014 - 11:25 π.μ.

Καλημέρα..! Αν όντως διαβάσεις την στήλη μου η σημερινή ιστορία δεν ήταν καθόλου τραβηγμένη! Ευχαριστώ που με προωθείς.! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις