Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Passion Time





Η μαθήτρια μου ήταν πολύ ελκυστική για να μπορέσω να αντισταθώ...

Ονομάζομαι Ηλίας και είμαι καθηγητής σε γνωστό φροντιστήριο Ελληνικών, ή καλύτερα ήμουν γιατί μόλις γνώρισα την Κατερίνα παραιτήθηκα για να μην την βλέπω μήπως και την ξεχάσω...

Με την Κατερίνα είχαμε 15 χρόνια διαφοράς, τότε, όταν την γνώρισα..

Μόλις την είδα σοκαρίστηκα, ένιωσα να ερωτεύομαι, ένιωσα πολλά πράγματα, αλλά ήξερα πως πότε δε θα γίνει τίποτα με το κορίτσι, γιατί κορίτσι ήταν, είναι και θα είναι για εμένα...

Δυστυχώς η κοπέλα ήρθε στο τμήμα που είχα εγώ γιατί δεν την βόλευαν οι άλλες ώρες του συγκεκριμένου μαθήματος...

Μόλις την είδα να κάθεται στην μπροστινή καρέκλα μου κόπηκαν τα πόδια, δε μπορούσα να διδάξω, ήθελα να τους διώξω όλους και να την βάλω πάνω στο τραπέζι και να της δοθώ ολοκληρωτικά, να την κάνω να τρέμει από ηδονή, από κάτω μου....!

Όλη την ώρα του μαθήματος δεν της έδινα καμία σημασία αν και καινούργια μαθήτρια έκανα πως όλα ήταν σαν την προηγούμενη βδομάδα, μέχρι την στιγμή του διαλείμματος που ήρθε και μου συστήθηκε κανονικά...
Προσπαθούσα να μην την κοιτάω πολύ στα μάτια γιατί θα καταλάβαινε τα πάντα...

Κάθε βδομάδα ήταν και πιο όμορφη, τόσο ελκυστική, τόσο σέξι αλλά και σεμνή μαζί...
Είχε ένα υπέροχο χαμόγελο που με έκανε να ταράζομαι κάθε φορά...

Ένα βράδυ που τελείωσε το μάθημα με περίμενε κάτω στην γωνία, εκεί που πάρκαρα συνήθως το αυτοκίνητο μου, με πλησίασε και μου είπε πως με θέλει και πως από την πρώτη στιγμή που με είδε της άρεσα κι ας ήμουν μεγαλύτερος.. 
Μου έλεγε πως ήξερε οτι δε θα γίνει τίποτα γιατί αδιαφορούσα για αυτή και πριν προλάβει να ολοκληρώσει εκείνη την τελευταία της πρόταση την άρπαξα και την φίλησα την ίδια στιγμή, το φιλί της ήταν τόσο όμορφο και κοριτσίστικο, την ήθελα τόσο πολύ και της το είπα και μου είπε πως όπου την πάω θα έρθει μαζί μου....

Την πήγα σπίτι μου, μιλάγαμε ώρες και με κοίταζε με αυτά τα μάτια που έλαμπαν, την ερωτευόμουν όποτε με κοίταζε έτσι, την ερωτευόμουν κάθε φορά που με κοίταζε με αυτό το όμορφο και αθώο της βλέμμα..!

Κάποια στιγμή ενώ της μιλούσα μου είπε πως θέλει να της κάνω έρωτα..
Τα έχασα, την ξαναρώτησα αν τα αυτιά μου άκουσαν καλά και τότε με φίλησε, και εκεί είδα μια γυναίκα που ήθελε κάτι και θα το διεκδικούσε...

Την πήρα στην αγκαλιά μου και την οδήγησα στο κρεβάτι..
Ήταν τόσο όμορφη πάνω στο κρεβάτι μου..
Άρχισα να της βγάζω σιγά σιγά τα ρούχα και να φιλάω κάθε γυμνό σημείο πάνω στο κορμί της..
Την άκουγα να βγάζει βαριές ανάσες και επέμενα σε κάποια σημεία...

Κάποια στιγμή με σταμάτησε και γονάτισε μπροστά μου..
Έκανε αυτό που δε πίστευα πως θα κάνει, η στύση μου είχε φτάσει στο αποκορύφωμά της μόλις τον έβαλε στο στόμα της, το έκανε τόσο ρυθμικά και προσεκτικά που ήμουν σχεδόν έτοιμος για αν τελειώσω...
Την σταμάτησα για να μπω μέσα της..

Την ξάπλωσα ξανά και την φίλαγα στο στόμα και σιγά σιγά μπήκα μέσα της..
Την ένιωθα να τρέμει από ηδονή..
Στην αρχή το έκανα σιγά, αλλά μετά επιτάχυνα..

Μέτα από λίγη ώρα τελειώσαμε και οι δυο...

Δεν μπορούσα να πιστέψω πως έγινε αυτό...
Μετά συνεχίσαμε, όλο το βράδυ κάναμε έρωτα...

Με την Κατερίνα πέρασα τους πιο όμορφους 6 μήνες της ζωής μου, μετά με άφησε για έναν συνομήλικό της, που ήταν λογικό, το περίμενα, αλλά έτσι είναι αυτά..

Ποτέ δε θα ξεχάσω όμως αυτά που ένιωσα για εκείνην και αυτό το χαμόγελο που με στιγμάτισε....


Καλό Βράδυ σε όλους!
Να είστε όλοι καλά και να ζείτε την κάθε στιγμή σας!

Τα λέμε την άλλη Κυριακή!
Φιλιά!

by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις