Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2014

Passion Time




Τελικά εκείνο το αποκριάτικο πάρτι μου έμεινε αξέχαστο, όπως και σε εκείνον....

Ήταν η τελευταια Κυριάκη της αποκριας και οπως καθε κοσμος καπου θα έβρισκε να πήγαινε για να διασκεδάσει...
Ετσι κι εγω με την παρέα μου είχαμε κανονισει να παμε σε ενα μαγαζι που διοργάνωνε πάρτι μασκέ..

Είχα σκεφτεί να ντυνόμουν κάτι σέξι και προκλητικό, γιατί κάθε χρόνο ήμουν με μια περούκα και μια μάσκα και τα ρούχα δε με ενδιέφεραν ιδιαίτερα, αλλά εκείνη την χρονιά είπα να κάνω την διαφορά, βλέπετε ήμουν και μόνη οπότε γιατί να μην το έκανα, που τελικά αποδείχτηκε πολύ καλή ιδέα...

Ήμουν λοιπόν μια σέξι χήρα που έψαχνε να βρει παρηγοριά για τον θάνατο του άντρα της...

Φτασαμε στο μαγαζι και όλοι ηταν μασκαρεμένοι, κανεις δε μπορουσε να καταλαβει αν ήξερε κάποιον, και ποιος ειναι ποιος...

Εχω ακουσει απο φιλους και φιλες μου πως σε αυτα τα πάρτι γίνονται οι καλύτερες γνωριμίες αλλα και οι χειρότερες, δε φανταζόμουν πως κι εγω θα γνωριζα εκει τον Γιωργο και θα καναμε σεξ το ίδιο βραδυ στις τουαλετες του μαγαζιου....

Εκει που το κέφι ειχε ανεβει και χορεύαμε οχι μονο με την παρεα μας αλλα και με αλλους, εκει τον ειδα..
Χορευε με μια κοπελα, αλλα μολις ειδε πως το κοιταξα ηρθε με επιασε και αρχισε να με χορευει στους ρυθμους του τραγουδιου που έπαιζε..

Χωρις να πολυκαταλαβω τι εγινε με φιλησε, ειχα πιει κιολας και δεν ηξερα τι εκανα...
Μου αρεσε ομως και το συνεχισα...

Μεσα στην φασαρια μου ψιθύρισε πως του αρεσα και πως ηθελε να γινει κατι παραπανω με μας..
Εγω συνεχιζα να μην πολυκαταλαβαινω τι κανω μεχρι που βρεθηκαμε στις τουαλετες του μαγαζιου να κανουμε σεξ...

Μου έκανε εντύπωση που είχε πανω του προφυλακτικά, αρα σιγουρα ήρθε για αυτο τον σκοπό εδω, σκέφτηκα, οποτε δεν αντιστάθηκα καθολου στα χαδια του και στα φιλια του..
Με φιλαγε με τόσο παθος, λες και είχε να κανει χρόνια σεξ με γυναίκα..
Εκανα λαθος σε αυτο όμως..
Ο Γιώργος ήταν ο τέλειος εραστης για εκείνο το βραδυ..

Ηταν προσεκτικος αλλα και ταυτόχρονα αγριος, αυτο με ερέθιζε ακόμα πιο πολυ..
Φιλομασταν μεχρι που ενιωσα τα δάχτυλα του να βυθίζονται μεσα μου..

Έσκυψα και έβαλα όλο το πεος του στο στομα μου, ηταν τοσο σκληρο και ετοιμο για να μπει μεσα μου..

Με έστησε στην πορτα και εβαλε το προφυλακτικό του..
Μεσα σε λιγα λεπτα τον ένιωσα μεσα μου, μπαινοέβγαινε τόσο γρήγορα που με έκανε να τελειώσω αμέσως..

Σε λίγο τελείωσε και εκείνος..

Μου ειπε πως το αρεσε πολυ και πως ηθελε να ξαναβρεθουμε..

Ετσι έγινε.. 
Μαλιστα μετα απο ενα μηνα περίπου τα φτιαξαμε, δε κράτησε για πολυ όμως, αλλα παντα θα είναι ένας απο τους καλύτερους μου εραστες....


Καλό βράδυ σε όλους!
Καλή Καθαρά Δευτέρα να έχετε, έναν ευτυχισμένο και δημιουργικό μηνα και ο,τι άλλο επιθυμείτε!
Φιλια!


by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις