Σάββατο, 8 Μαρτίου 2014

Men!ou$



Καλησπέρα φίλοι μου!!!!!Να μας ευχηθώ χρόνια πολλά,αφού σήμερα είναι η μέρα της γυναίκας!!!Είμαστε θεές κορίτσια!!!!!!!!!!!

Το σημερινό μου άρθρο θα είναι λίγο ό,τι να ναι.Γυναίκα δεν είμαι άλλωστε;;Ό,τι θέλω κάνω!!!!
Μπήκαμε λοιπόν για τα καλά στον Μάρτη,ο οποίος μας έχει τρελάνει από άποψη καιρού.Την μια μας πετάει κάτι ζέστες και πολλοί λανθασμένα νομίζουν ότι ήρθε πρόωρα το καλοκαίρι και τα πετάνε όλα έξω(Χαλαρώστε μάγκες),την άλλη μας πετάει ένα ξαφνικό κρύο (καλή ώρα) και τρέχουμε και δεν φτάνουμε.Αλλά το αποκορύφωμα είναι οι εναλλαγές μέσα στην ημέρα.Με άλλο καιρό φεύγεις από το σπίτι σου το πρωί,με άλλο επιστρέφεις το βράδυ...Θεε μου δεν το ήξερα να κυκλοφορώ από εδώ και στο εξής με μια βαλίτσα στο χέρι για να έχω τα απαραίτητα για να επιβιώσω από τον καιρό,ο οποίος δεν είναι και στα καλύτερα του..
Και φυσικά περιττό να πω ότι σέρνονται οι ιώσεις...Και δεν αποτελώ εξαίρεση.Εδώ και δυο μέρες είμαι χάλια..Πονοκέφαλος,καταρροή και λοιπά...Και η μισή Ελλάδα φυσικά..Επομένως,φίλοι μου δεν είναι καιρός για παληκαριές και ηρωισμούς τύπου δεν κρυώνω εγώ και δεν παθαίνω τίποτα..το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται!!!!
Και μέσα σε όλα έχουμε και το δεύτερο μισό της σεζόν που ξεκινάει..Your face sounds familiar,Just the two of us,Eurovision,The Voice!!Θα έχουμε να βλέπουμε..
Ακούσαμε και τα υποψήφια τραγούδια..Εγώ προσωπικά το Rise up ξεχώρισα..Είναι το μόνο αξιοπρεπές τραγούδι..Κρίμα πάντως..Πιστεύω πως τον Μαρτάκη και την Κρυσταλλία με δυο πιο σωστά τραγούδια θα μπορούσαν να τους απογειώσουν.Όχι με πεταλούδες,και τίποτα δεν μας σταματά...
Και κάτι σχετικά με το Voice.Ευτυχώς που ξεκίνησαν τα Battles,και άλλαξαν επιτέλους ρούχα οι κριτές!Δεν άντεχα να τους βλέπω με τα ίδια ρούχα..Και τέλος,πιο πολύ σαν παρουσίες συμπαθώ τη Βανδή και φυσικά τον Μιχάλη Stavento!!ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙΙ ΛΕΜΕΕΕ!!!!


P.S. Ψηφίστε στο poll του The A city σχετικά με το πρόγραμμα που θα παρακολουθήσετε το δεύτερο μισό της σεζόν!!!

Αυτό ήταν και για σήμερα..Όσοι βγείτε σήμερα καλά να περάσετε.Οι υπόλοιποι που θα μείνουμε σπίτι περαστικά μας αν είμαστε άρρωστοι,και καλό χουχούλιασμα!!!!!

Τα λέμε το άλλο Σάββατο!!!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις