Σάββατο, 1 Μαρτίου 2014

Men!ou$



Καλησπέρα φίλοι μου!!!!Τι κάνετε;;;;Πήρα και εγώ μια ημέρα ρεπό από τη συγγραφική μου δραστηριότητα,κάτι που θα το πληρώσω όμως,καθώς το boss,αποφάσισε πάλι αλλαγές!!!Χαχα..
Τέλος πάντων..
Σήμερα θα ασχοληθώ με κάτι που είναι πανταχού παρόν στην καθημερινότητά μας.Φυσικά αναφέρομαι στον λατρεμένο καφέ.
Όταν ήμουν μικρή δοκίμαζα με αηδία λίγο από το φραπέ που έπινε η μάνα μου και έλεγα μα πώς το πίνει;;;;;
Οι δικές μου περιπέτειες με τον καφέ ξεκίνησαν γύρω στα 16,όταν άρχισα να ανακαλύπτω τον κόσμο.Ξεκίνησα με αρκετή διαστακτικότητα,να πίνω το περιβόητο freddoccino.Τη μία με σιρόπι καραμέλα,την άλλη με σιρόπι σοκολάτα και πάει λέγοντας..Δεν έπαιρνα καλύτερα μια ολόκληρη τούρτα να το ευχαριστηθώ κ όλας;;;Για να μην θυμηθώ τους καφέδες από τα Starbucks!!Και μετά από αυτή την δοκιμασία,αφού έβλεπα ότι δεν με παίρνει άλλο (βλέπετε δεν είμαι και καμιά κοκαλιάρα που μπορεί άφοβα να τρώει και να πίνει ό,τι θέλει),έκανα το μεγάλο βήμα να σταματήσω τις ωρολογιακές αυτές βόμβες και να καταφύγω στο
παραδοσιακό φραπεδάκι..Βέβαια αυτήν την περίοδο είμαι φανατική οπαδός του freddo cappuccino!!!!!Το αφρόγαλα σε συνδυασμό με την γεύση του καφέ με τρελαίνει..Αφού αναγκάστηκα να πάρω μηχανή καφέ γιατί σε λίγο θα αγόραζε κότερο ο ιδιοκτήτης της διπλανής καφετέριας από μένα.Υπάρχουν πάρα πολλά είδη καφέ,που δεν σας κρύβω ότι κάποια μόνο ονομαστικά τα ξέρω..
Αρκετά με την ανάλυση των ειδών καφέ..Ας περάσω σε κάτι γενικό.Με το που ξυπνάμε λοιπόν,θέλουμε οπωσδήποτε να πιούμε το καφεδάκι μας,για να ξυπνήσουμε και να ξεκινήσουμε τις δραστηριότητές μας.Μελέτες αναφέρουν,ότι οι ώρες που ο οργανισμός μας ζητάει καφέ είναι γύρω στις 9 το πρωί,και μετά γύρω στις 5 το απόγευμα.Άλλες πάλι λένε (αρνούμαι να το πιστέψω),ότι ο καφές δεν έχει διεγερτικές ιδιότητες..Και η κουτσή Μαρία βγάζει από μια έρευνα.Άντε τώρα.
Επίσης,έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια καφετέριες-delivery.Τι έγινε ρε παιδιά;;Εκεί είναι τα πολλά λεφτά;;Πείτε το μου,να ανοίξω και εγώ μια καφετέρια,να βγάλω και δίπλωμα για μηχανάκι,και να αρχίσω να μοιράζω καφέδες από εδώ και από εκεί..
Αυτά τα νέα μας!!!!
Εσείς ποιόν καφέ προτιμάτε;;;;;
Θα τα πούμε την άλλη εβδομάδα (άγνωστο ποια μέρα χεχε)
Πολλά φιλιά!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις