Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2014

The "M" File



Υποθέτω ότι θα μπορούσα να μείνω ξύπνια μέχρι αργά για να γράψω αυτή την στήλη.
κάποια άλλη εποχή ίσως ναι, θα το έκανα, τώρα όμως όχι.

Μου αρέσει να γράφω… σίγουρα δεν μπορώ να γράψω καθόλου λογοτεχνικά, ούτε έχω ιδιαίτερο λεξιλόγιο. Απλά μου αρέσει να γράφω τις ιδέες μου. Κάτι σαν ημερολόγιο ας πούμε…

Νομίζω ότι παλιότερα η στήλη μου ήταν σχεδόν σαν ημερολόγιο, αλλά πλέον ξέρω ότι υπάρχει περισσότερος κόσμος που μπορεί να με διαβάζει, οπότε νιώθω ότι δεν μπορώ να εξομολογηθώ τα ίδια πράγματα που θα έγραφα εκεί.

Πρέπει να προσέχω περισσότερο τι γράφω, να ελέγχω το κείμενο μου εκατό φορές πριν το ποστάρω, και παρόλα αυτά πάλι υπάρχει κάτι που μου έχει ξεφύγει. Με αγχώνει αυτό… Επίσης φοβάμαι πως αν γράψω κάτι παραπάνω απ αυτά που πρέπει μπορεί θα ακουστώ περίεργη και δεν με νοιάζει τόσο για τους ξένους όσο για τους φίλους μου που ξέρουν ότι τα γράφω εγώ..

Το χειρότερο όμως είναι πως αυτό που κάποτε υποτίθεται πως με χαλάρωνε, έχει καταντήσει πλέον μία ακόμα ρουτίνα. Νιώθω ότι είναι μία ακόμα απ τις εργασίες που πρέπει να παραδώσω στην ώρα τους.

Νομίζω ότι δεν εκφράζομαι αρκετά… ίσως φταίει και το γεγονός ότι δεν νιώθω και πολύ καλά

…και όλα γύρω μου πλέον με πιέζουν υπερβολικά..

Απλά θέλω βρω κάτι που να με κάνει να νιώθω καλά..

 
Αυτά για σήμερα.. Τα λέμε ξανά κάποια στιγμή πάλι..

1 σχόλια:

Γιώργος είπε... at 9 Φεβρουαρίου 2014 - 4:42 π.μ.

For the loser now
Will be later to win
For the times they are a-changing.
They're changing
http://www.youtube.com/watch?v=nXaS4xiRTFY
:P

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις