Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Passion Time




Δεν ήξερα πόσο βολικό είναι το αμάξι μου μέχρι την ημέρα που έκανα σεξ με έναν άγνωστο μέσα σ' αυτό...

Ήταν ενα βραδυ Σαββατου που ελεγα πως δε θα εβγαινα και ομως περασα την καλυτερη νυχτα της ζωης μου..

Η εβδομαδα που ειχε περασει ηταν χαλια, ο φιλος μου με χωρισε, ειχα μαλωσει με την καλυτερη μου φιλη και γενικα ημουν σε μια πολυ χαλια ψυχολογικη κατασταση που επρεπε καπως ή καποιος να μου ανεβασει το ηθικό και την ψυχολογία μου...

Αποφάσισα να σηκωθω απο τον καναπε, να ξεκολλήσω τις πιτζάμες μου απο πάνω μου, και να γινω οσο πιο σέξι γινόταν και να περασω τελεια ακομα και μονη μου εκεινο το βραδυ...
Ντύθηκα, βάφτηκα και εφυγα για το μαγαζι που ειχε ενας φιλος μου..!

Μπηκα μεσα και αισθάνθηκα ολα τα ματια καρφωμένα πανω μου..
Η αληθεια ηταν πως ήμουν πολυ ομορφη εκεινο το βραδυ..

Πηγα στον φιλο μου που ηταν μπάρμαν και του μιλησα..
Μολις με ειδε έμεινε με το στόμα ανοιχτό..
Μου ειπε πως ημουν πολυ ομορφη και πολυ ξεχωριστη αυτη την βραδιά..
Κάθισα, με κερασε ενα δυο ποτα και τοτε είδα εκεινον απέναντι μου να με κοιτάει....

Ηταν απο τους αντρες που ηθελες να γευτείς έστω ενα τους φιλι, να σε μεθάνε με το άγγιγμα τους, το άρρωμα τους και τον έρωτα που θα σου κανουν αργα το βραδυ...
Ολα αυτα ηθελα να τα νιωσω εκεινη την νυχτα και ετσι έγινε...

Τον κοιταξα κι εγω και ανταλλάξαμε μερικες ματιες μεσα στο σκοταδι και στους καπνους απο τα τσιγάρα...
Καποια στιγμη κοιταξα και δε τον ειδα, εκει ηταν που σκεφτηκα αλλος ενας υπέροχος άνδρας που δε θα γινόταν τιποτα...
Κι ομως, ένιωσα ενα χερι στον γυμνό μου ώμο, ηταν εκεινος...

Μου ψιθύρισε στο αυτι πως ειμαι εκθαμβωτική και πως με κοιταζε απο την ωρα που μπηκα..
Γυρισα τον κοιταξα, του επιασα το χερι και τον οδηγησα μεχρι το αμαξι μου..

Ήμουν πολυ αγχωμενη, δε το εκανα και καθε μερα αυτο, δεν εβαζα καποιον αγνωστο στο αμαξι μου και ειδικά για να περασω απλα μια ωρα καλά...

Δε σκεφτομουνα τιποτα μολις μπηκαμε στο αμαξι και φιληθήκαμε..

Ηταν τόσο αγριος και ταυτοχρονα τοσο τρυφερός...
Μου αρεσε τοσο πολυ..
Χωρις να το πολυσκεφτώ, το χερι μου ακουμπησε το πεος του που ηταν απιστευτα σκληρό και μεγαλο..
Το εβαλα στο στομα μου και τον ακουσα να αναστενάζει βαρια..

Μετα απολίγη ώρα με αρπαξε και με φιλησε, και χωρις να το καταλαβω βρεθηκαμε στο πισω καθισμα του αυτοκινήτου μου να κανουμε αγριο σεξ..
Εγω απο κατω του και εκεινος απο πανω μου να μπαινει μεσα μου γρηγορα και αγρια, να με φιλάει στο λαιμο, στο στηθος, στο στομα παντου... 
Μεσα σε λιγα λεπτα ειχαμε τελειωσει και οι δυο..

Μιλήσαμε λιγο και μετα μας ξαναήρθε η επιθυμία να κανουμε σεξ, τοτε ομως συνεχισαμε σπιτι του...

Εχω ακομα τον αριθμο του, Αλεξη τον ελεγαν, θα τον παρω τηλέφωνο καποια στιγμη, μιας και τον θυμήθηκα απόψε....


Καλό βράδυ σε όλους!
Να έχετε μια υπέροχη βδομάδα και να περάσετε τέλεια.!
Φιλία.!


by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις