Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2014

Passion Time




Δε περιμενα πως ενα φιλι στο στομα με την κολλητη μου θα με εκανε να καταλαβω πως μου αρεσει το ιδιο φύλλο...

Ουτε που καταλαβα πως μεθύσαμε εκεινο το βραδυ της αποκάλυψης..

Θυμαμαι πως δεν ηθελα να βγω απο το σπιτι γιατι παλι θα πέρναγα αυτες τις κρίσεις μοναξιας που με πιάνανε κατα καιρους και μαλωνα με ολους τους φιλους μου για ασήμαντα πράγματα...

Ακουσα το κινητο μου να χτυπαει, το σηκωσα και ηταν η Τονια για να μου πει πως σε μια ωρα θα περασει να με παρει για να παμε για ποτο..
Δε μπορουσα να της αρνηθώ, ποτε δε της αρνιόμουν το οτιδήποτε..

Πήγαμε στο γνωστο μας στεκι ήπιαμε τα ποτα μας και γυρίσαμε σπιτι μου γιατι δεν ηθελε να παει μεθυσμένη στο πατρικο της όπου έμενε ακομα...

Ξαπλώσαμε στο διπλο κρεβατι μου και άρχισα να της χαιδευω απαλα τα μαλλια για να κοιμηθει, εκεινη ομως ειχε αλλα στο μυαλο της..

Η Τονια παντα ειχε περιεργη συμπεριφορα απεναντι μου, με αγαπουσε, οπως κι εγω αλλωστε αλλα ποτε δε μου ειχε εμπιστευτεί τα πιστεύω της πανω στον ερωτα...
Η αληθεια ειναι βεβαια πως κι εγω δεν ενδιαφέρθηκα ποτε να την ρωτησω κατι, οχι γιατι δεν ήθελα να μαθω αλλα γιατι όποτε το πήγαινα εκει την έβλεπα παντα να κοκκινίζει και δεν ηθελα να την φέρνω σε δυσκολη θεση οποτε δε ξαναπροσπάθησα ποτε...

Γύρισε καποια στιγμη προς το μερος μου και με κοίταξε βαθια μεσα στα ματια..
Μου ειπε ποσο ομορφα ειναι τα ματια μου και πως καθε φορα που τα κοιταζε βυθιζόταν μεσα σε αυτα..
Μεσα στα επομενα δευτερολεπτα τα χείλη μας ειχανε γινει ενα...

Δε μπορουσα να σκεφτω τιποτα, δεν ηθελα μαλλον, απολάμβανα στο έπακρο το φιλι της κολλητης μου..

Καποια στιγμη σταματησε και με ρωτησε αν μου αρεσε το παθιασμένο της φιλι κι εγω της απαντησα ναι, τοτε συνέχισε και εκεινο το βραδυ μειναμε μονο στο φιλι, αλλα μετα απο δυο τρεις μερες που ξαναβγηκαμε καναμε ερωτα με το ίδιο παθος που φιληθήκαμε το προηγούμενο βράδυ κι ολα τα επομενα που ακολούθησαν...

Αυτο θα ηταν το μικρο μας μυστικο..
Συμφωνήσαμε πως δε θα το λεγαμε ποτε σε κανεναν και ειδικά στους τωρινούς μας φιλους...

Η αληθεια ειναι παντως πως αν δε μας ικανοποιούν αυτοι, μπορουμε να το κανουμε και μονες μας με ενα μονο αθώο "μωρο μου σημερα θα κοιμηθώ στην κολλητή μου...."


Καλό βράδυ σε όλους.!
Να έχετε μια υπέροχη βδομάδα και να ζείτε την κάθε στιγμή σαν να είναι η τελευταία σας....!


by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις