Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2014

Passion Time




Ποτέ δε πίστευα πως ο αντιπαθέστατος διευθυντής μου θα γινόταν ο καλύτερος μου εραστής...


Ειχα απογοητευτει με τις τοσες προσπάθειές μου για να βρω μια εταιρεία στην οποια θα μπορεσω να δουλεψω ετσι οπως σκεφτομουν εγω..

Ενα πρωι χτυπησε το τηλεφωνο μου και ηταν ο μεχρι τωρα συντροφος μου στην απεναντι γραμμη..
Με καλεσε να μιλησουμε για την θεση στη δουλεια και πηγα μη ξεροντας τι με περιμενε...

Μπηκα στο γραφειο του και ηταν τοσο αποτομος και ανεδεστατος που ουτε εγω ξερω γιατι δεχτηκα να παρω την θεση..
Ηταν γραφτό να γινει...

Την επομενη μερα κιολας ειχα αρχισει δουλεια..

Για καποιο περιεργο λογο μου εδινε όλα τα θεματα της δουλεια να τα δουλεψω οπως πιστευα εγω και παντα μου την ελεγε με καθετι λαθος που εκανα, αντι να μου δειξει πως θεωρούσε εκεινος το σωστο...

Περασε αρκετος καιρος ετσι, με αυτη την ενταση αναμεσα μας, στο βαθος ομως κρυβαμε και οι δυο ενα παθος που ηταν τοσο δυνατο που ουτε εμεις οι ιδιοι δε το πιστευαμε...

Μια Παρασκευη ειχα μεινει μονη μαζι του μεχρι αργα, καναμε ενα πρότζεκτ..

Μιλαγα, και τον επιασα να κοιταει το στηθος μου, εγω ως πονηρό θηλυκό άνοιξα ενα ακομη κουμπι απο το πουκαμισο μου ώστε να μπορει να εχει καλύτερη θεα...

Τον εβλεπα που κοιταζε εντονα, ετσι βρηκα την ευκαιρια και τον ρωτησα γιατι μου παει κοντρα..
Εκανε πως δε το ακουσε και συνεχισε να μου δειχνει κατι πραγματα..
Βρεθηκα μπροστα του και του ζητησα να παραδεχτει ποσο πολυ με ηθελε, στην αρχη τον ειδα που δισταζε αλλα μετα απο λιγα λεπτα ειχε ήδη παραδοθεί στο φιλι μου...

Ενιωσα ενα ρίγος να με διαπερνα την ωρα που φιλιόμασταν.. 
Τοτε καταλαβα ποσο τον ηθελα τελικα...
Ενιωσα ομως πως με ηθελε κι εκεινος το ιδιο κι ετσι δε δίστασα να κανω κι αλλη μια κινηση..
Έπιασα με το ενα μου χερι το πέος του πανω απο το παντελονι του και το ενιωσα τοσο σκληρο που με έκανε να ερεθιστώ ακομα πιο πολυ..

Μου ψιθύρισε ποσο πολυ με ηθελε και του ζητησα να μην αργήσει αλλο...

 Με έστισε στον τοιχο και με φιλαγε στον λαμο..
Τα χερια του ταξίδευαν στο κορμι μου ώσπου καποια στιγμη ενιωσα τα δάχτυλα του να γλιστράνε μεσα μου...

Μου εβγαλε την φουστα και μπηκε βίαια και δυναμικα μεσα μου..
Τα κορμια μας έκαιγαν απο το παθος..
Με φιλαγε τον λαιμο και μου τράβαγε τα μαλλια με δυναμη..

Καποια στιγμη με εβαλε πανω στο τραπεζι και αρχιζε να μπαινει μεσα μου ακομα πιο γρηγορα και πιο δυνατα..

Σε λιγα δευτερολεπτα ειχαμε τελειώσει τον πρωτο γύρο..

Απο κεινη την Παρασκευη είμαστε μαζι και περνάμε τελεια..
Ειδικα στο κρεβατι...


Καλο βραδυ, Καλο Μηνα και Καλη Βδομαδα να έχετε όλοι!

Φιλια πολλα! 

by Giota 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις