Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2014

Men!ou$



Καλησπέρα φίλοι μου!!!!Πέρασε άλλη μια εβδομάδα και έτσι είμαστε και πάλι εδώ!!!!!

Σήμερα λοιπόν,μιας και είμαστε στην καρδιά των Απόκρεων,θα ασχοληθώ με τι άλλο,μα φυσικά με τα καρναβάλια!!

Ας ξεκινήσω λοιπόν.Με το που τελειώνουν τα Χριστούγεννα και περάσουν και καμιά δυο εβδομάδες,βλέπουμε να ξεφυτρώνουν-λιγοστά βέβαια- εποχιακά μαγαζιά με αποκριάτικα.Και καταλαβαίνουμε ότι μπαίνουμε με δόξα και τιμή στις Απόκριες..
Γίνονται πάρτυ,αναρωτιόμαστε τι θα ντυθούμε και φέτος και πάει λέγοντας..Την τιμητική τους βέβαια έχουν τα Jumbo,τα οποία ΚΑΙ τις Απόκριες θα σε ζαλίσουν με τις διαφημίσεις τους μέχρι να τις μάθεις απέξω και φυσικά δεν θα αντισταθείς στον πειρασμό μιας βολτούλας απο εκεί (Δεν ξέρω αν έχετε προσέξει,αλλά τα ταμεία στα Jumbo είναι σε τέτοιο σημείο που είσαι αναγκασμένος να γυρίσεις όολο το Jumbo και να αγοράσεις μπόλικα πράγματα,πολλά από τα οποία σου είναι άχρηστα).
Επιστρέφω λοιπόν στο θέμα.Ψάχνεσαι μέρες ολόκληρες για το τι θα ντυθείς και αφού καταλήξεις κάνεις την σούπερ ντούπερ εμφάνιση.Βέβαια χειρότερο ξέρετε ποιο είναι.Όχι να ντυθείς το ίδιο concept με κάποιον,αυτό θα μπορούσαμε να πούμε ότι παρουσιάζει και κάποιο ενδιαφέρον.Πολύ χειρότερο,και ούτε στον εχθρό μου που λέμε,είναι να φοράς ακριβώς την ίδια στολή ή τα ίδια αξεσουάρ με κάποιον.Και υπάρχει και χειρότερο.Να τα έχεις αγοράσει από τα Jumbo.Καμία απολύτως πρωτοτυπία..
Εγώ πλέον μετά από πολλές περιπέτειες έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου να μην αγοράσω ΠΟΤΕ στολή.Και να ντύνομαι μόνο με αξεσουάρ,που και πιο οικονομικό έρχεται,και είναι και πιο ωραίο,γιατί φτιάχνεις εσύ την στολή.Και θα γίνω πιο σαφής.Παρασύρθηκα αμέτρητες φορές και αγόρασα αναγκαστικά στολές από εποχιακά μαγαζιά,και δεν ήταν και φτηνές,και το αποτέλεσμα δεν με ικανοποίησε καθόλου.Ή τις φόρεσα και δεν αισθανόμουν καθόλου άνετα,ή που τις πέταξα και έβαλα κάτι δικό μου.Από τότε λοιπόν χρησιμοποιώ μόνο αξεσουάρ και έχω βρει την υγειά μου.
Για το τέλος άφησα το καλύτερο.Ξέρετε βέβαια ότι τις Απόκριες οι περισσότερες κυρίες,για τους κυρίους δεν έχω καταλήξει ακόμα,βγάζουν τα απωθημένα τους.Απελευθερώνονται..Και φυσικά ντύνονται δεόντως.Ξέρετε..Καλόγριες,νοσοκόμες και δε συμμαζεύεται..
Αυτούς που παραδέχομαι είναι όσοι θα σατιρίσουν τον εαυτό τους και θα ντυθούν σκύλοι,το αντίθετο φύλο κλπ..Αυτοί μάλιστα...

Έχουμε λοιπόν κάτι λιγότερο από  2 εβδομάδες να απελευθερωθούμε.Περάστε καλά με οποιονδήποτε τρόπο,και φύγαμε για το Πάσχα.
Εμείς θα τα ξαναπούμε την άλλη Δευτέρα.
Πολλά φιλιά
 Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις