Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2014

Δεν ειμαι κακός – by Γιωργος



Οχι αληθεια, δεν ειμαι, ουτε κατα βαθος.
Στο βαθος μου ειμαι καλος.
Οταν ειμαι νηφάλιος και δεν επηρεαζομαι απο συναισθηματα, και το μυαλο μου σκεφτεται οσο πιο λογικα μπορει, τοτε σκεφτεται το καλο.
Οταν ενστικτωδως παω να κανω το κακο που μου εκαναν σε καποιον που ειναι στην αδυναμη θεση που εγω ημουν, το καταλαβαινω και σταματαω και αντιθετα θελω να βοηθησω.
Για καθε φορα που καποιον ασκοπα τον πληγωνω, αλλο τοσο το μετανιωνω.
Δηλαδη παιρνω και πανω μου τον πονο που προκαλεσα, για να μη το κανω την επομενη φορα.

Οσο μπορω να το ελεγχω, δεν ειμαι κακος.

Απο την αλλη, οταν αρχισω να γινομαι κακος γνωρίζοντας το και ελεγχοντας το,
τοτε θα αρχισω να γινομαι πιο υπολογισιμος στους γυρω μου.
Τοτε θα εχω «αξιοπρέπεια», αν καταλαβαινετε τι εννοω.
Τοτε θα γινω ενας καλυτερος και αποτελεσματικοτερος ψευτης.
Τοτε θα μαθω διακρινω τους ανθρωπους σε ειδη.
Θα κοροιδευω τους κακομοιρηδες, θα περιφρονω τους λιγοτερο ικανους και θα ακουω μονο τα «γατόνια».
Ευαισθησια; Στα σκουπιδια.
Ευφυια, αυτοπεποιθηση και ελεγχος.
Τοτε θα γινω πιο πολυασχολος και πιο κοινωνικος.
Τοτε θα αρχισω και να βγαζω λεφτα για να ζησω(και οχι μονο)...
...με αυτους που ευελπιστω να μου θυμιζουν οτι ειμαι καλος κατα βαθος...

Αλλα αν κι αυτοι εχουν γινει λιγο πολυ σαν κι εμενα,
τοτε τι θα εχει μεινει απο την καλοσυνη μας;
Δε θα εχει σημασια, γιατι θα ειμαι τυφλος πια για να δω και θα ευχαριστιεμαι χωρις ενοχες απο κατι πολυ πιο ασχημο μα αποδεκτο απο τους γυρω μου.
Γιατι ισως να εχω μεταμορφωθει σε κατι που δεν ημουν και δεν ηθελα να γινω.

Μικρα πραγματα θα μου θυμιζουν ποιος ειμαι.

Γεννηθηκα καλος.
...

------
by
Γιώργος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις