Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014

Προς τους Αγαπητούς Αναγνώστες - by Γιώργος


Να σας πω ρε μαλακες, με διαβάζετε;
Οχι, το λεω με την καλη εννοια. Για να ξερω αν θα γραφω και τι να γραφω.
Πειτε ομως!
Μπορει καποιος να πει μια ιδέα για το τι θελει να γραψω την επομενη φορα....
ή αν μου ζητησει καποιος να γραψω μια μικρη ιστορια για κατι που θελει, θα το κανω.
ή αν κάποιος με διαβάζει πού και πού, να δείξει ένα σημάδι, γιατί πνίγομαι εδω πέρα!
Δεν εγινε, υπηρχε κρυο και απ' τις δυο πλευρες.. Και αρα θελω να ξερω αν με διαβαζετε.

Η πόλη εδω πέρα λέγεται A City και ειναι φτιαγμένη από βετεράνους.
Ειναι η τηλεοραση σας, και καθε καναλι ειναι και μία στήλη από έναν συντάκτη.
Εγώ δεν βγαίνω σε mainstream κανάλι και είμαι, τις περισσότερες φορές: "Κατάλληλο για όλους.".
Το λέω αυτό, γιατί έχουμε ακόμη και για άνω των 18!! (η τελευταία εικόνα του Passion Time: για μετα τα μεσανυχτα.....)
Γενικά υπάρχει σφαιρικότητα: μια στηλη που γραφει σε μια ενδιαφέρουσα γραμμη που αγγίζει απο βιβλια μεχρι και σκυλιά(τις περισσότερες φορές με όλους τους αριθμούς)-david, ο νυχτογράφος andrik να ντύνεται ευγενικός(φαινομενικα) γερομάγος και να βαζει φωτογραφιες κι απο κανα καρναβαλι (.........ολα τα καρναβαλια του κοσμου), κι η Μένια δεν παίρνει απ' το Jumbo γιατι ξερει οτι θα ειναι αλλοι 5 ντυμενοι ιδια με αυτην(ξενέρα), κι επισης αν μπεις εκει μεσα δεν βγαινεις ποτέ "μόνος".. γενικά ο,τι λεει εχει νοημα.. και η Marillia τώρα.....αν το θεωρησουμε κανάλι..ναι..οκ...μη κουνας αλλο την κεραια..δεν πιάνει σήμα! Και η Pz γράφει για... sry δεν μπορώ να πω, είμαι ακόμη "Κατάλληλο για όλους".. δεν ειναι για μελισσούλες πάντως.
Τελος πάντων, το κανάλι το δικό μου πάει κατά διαόλου. Δεν υπάρχει πρόγραμμα, να σκεφτείτε, γι' αυτο το κανάλι.
Επομένως.....
αν και θα σας συνιστούσα με όλη την ειλικρίνεια της ψυχής μου να ανοίξετε μια τρύπα στην (πραγματική) τηλεόραση σας αυτή τη στιγμή και να μην αγοράσετε ποτέ ξανά,
θα ηθελα να ξέρω αν κάποιος με "βλέπει". :)
οχι σοβαρα τώρα, μεσα μου υποφερω, πειτε ιδεα, κατι..
Χαιρετίσματα!






6 σχόλια:

Maria Fe είπε... at 28 Φεβρουαρίου 2014 - 7:31 μ.μ.

εγώ σε βλέπω πάντως :p τι να σου πω όμως ? μήπως να αλλάξεις θεματολογία ? χμμ...

Nasia είπε... at 28 Φεβρουαρίου 2014 - 10:21 μ.μ.

χαχαχαχα εγω σε διαβαζω αλλα δεν αφηνω σχολια και σκεφτηκα ουτε και τωρα να μην άφηνα για να υποφερεις περισσότερο!

Tina Pippo είπε... at 28 Φεβρουαρίου 2014 - 10:47 μ.μ.

Αν και περνάω περίοδο "αποχής" από τα κοινά, ήρθα για να σου πω πως... δεν είσαι μόνος!!! Σε διαβάζουμε! Μην ρωτάς τη θέλουμε, γράψε για ό,τι έχεις έμπνευση! Γράψε ό,τι θες εσύ! Τότε έχει νόημα το να γράφεις! Όταν βγαίνει από μέσα σου! ;)

Γιώργος είπε... at 1 Μαρτίου 2014 - 3:04 π.μ.

Δεν εχω θεματολογία για να την αλλάξω :P

Γιώργος είπε... at 1 Μαρτίου 2014 - 3:05 π.μ.

:)
Εσένα σ' αρέσει να βασανίζεις τον κόσμο!

Γιώργος είπε... at 1 Μαρτίου 2014 - 3:08 π.μ.

Δεν είμαι μόνος, τέλεια. Θα προσπαθήσω να το νιώσω αυτό.
Κι επισης θα γραφω ο,τι βγαινει απο μέσα μου, αυτό ήταν ευθύ.
Να 'σαι καλα Tina! :P

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις