Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2014

Πήγα στο Μάντη - by Γιώργος


Ξυπνησα με μια φρικτη πληγη
Πηγα στο μαντη να μου πει:
-Δεν αγαπας σωστά.

Ειναι αληθεια, κι αυτη που αγαπω,
δηλητηριωδες πλασμα ειναι, πονηρό
μα εγω και παλι την αγαπω.

Σου κλεβει το αιμα απ' την καρδια
το νεο δερμα σου γερνα,
Τροφη της εισαι.

Πες μου, του λεω, μην αρνηθεις
μια λυση θελω να μου πεις
Προφητης εισαι.

Με το ενα χερι σ' αγαπα
Με το αλλο αρπαζει και γρατζουνα.
Σαν ερθει η νυχτα.

Τη λυση ομως δεν μου λες
Γιατι δεν πήγαινα ο τεκές
σε χαρτορίχτρα;

Ιδου η αληθεια που ζητας
κοψε φρεσκο καρπο της λεμονιας,
κι όχι της πλάκας.

Μα δεν με βλέπεις πώς πονώ;
Τι να το κάνω τώρα αυτό;
Εισαι μαλάκας;

Άμα παρότι ξινιστείς,
το ζουμι του ακόμη θες να πιεις,
η μοιρα σου ειναι..

Τον κινδυνο θα θες να βρεις
Και μάτια αγαπης θα αρνηθείς
Μαζι της μεινε.


-------
by
Γιώργος









0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις