Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

Ναι, αυτος ειμαι ρε! - by Γιώργος


Μ' αρεσουν τα κεράσια. Ένα παιδάκι έφτυσε στον κάδο δύο κουκουτσια κερασιου. Εγω βεβαια τα τρώω ένα ένα, μ' αρεσουν ομως. Τωρα εφτιαξα τα δοντια και μασαω διαφορετικα και δεν μπορω να περασω πια κλωστή αναμέσα στα δυο μπροστινα. Αλλα τα εφτιαξα τωρα, ειναι τελεια.
Ο οδοντιατρος μου ειπε οτι φοράω ωραια μπλούζα, αλλά την είχα φορέσει και την προηγούμενη φορά και δεν μου είχε πει τίποτα. Θα την ξαναφορουσα την επομενη φορα, αλλα τελειωσε η θεραπεια τωρα. Το ηξερα παντως οτι θα του αρεσε, εκανε 5.50 ευρώ παραπάνω από τις άλλες δυο που πήρα, την προηγουμενη Παρασκευη. Αυτό το Mall ειναι τεράστιο. Βρισκεις τα πάντα εκεί. Και ειναι και φθηνα. Η θεια μου λεει οτι ειναι το πιο καλο μερος να παει κανεις, κι ειναι γεματο κοσμο ρε παιδι μου, εχει ανθρωπους παντου, νιωθεις ασφαλεια.

Ο παππους λεει οτι το Mall ειναι σκατα. Αλλα ο παππους μου ειναι τοσο αρνητικος ανθρωπος. Κακος ανθρωπος. Ολοι το λενε, πραγματικα. Αντε να πεθανει να ξεμπερδευουμε. Οχι, οχι, καλα λεω.... Μαυρο χαλι ειναι και φαινεται.. καθεται ολη μερα σε μια καρεκλα και ζηταει.. Τελος παντων, τι σκεφτομαι τωρα. Αχ ποιον να παρω τηλεφωνο ερθει μαζι μου στο περιπτερο; Κατσε να παω σπιτι πρωτα να παρω λεφτα. Εχω 5 ευρω αλλα ειναι για αυριο. Τι φαί εχει; Α μακαρονια. Αλλα τι λεω, ειναι 8:25, μεχρι να γυρισω και να φαω θα εχει παει 9 παρα 5. Στις 9 αρχιζει το The Voice, δεν προλαβαινω. Ελπιζω να πηρε sprite η μητερα μου, της το ειχα πει. Αν δεν εχει παρει παλι και χασω την αρχη, θα γινει χαμος στο σπιτι. Και την αλλη φορα την ειχα χασει και ηταν η καλυτερη φωνη.

Αντε, στην επομενη σταση ειναι το σπιτι μου. Πω εχω κουραστει.. μηπως να περιμενω το λεωφορειο; Μπα, θα παω με τα ποδια. Γυμναστικη.. Προλαβαινω να ακουσω κι ενα του Bieber. Αυτο το παιδι ειναι θεος, τον λατρευω. Και υπαρχουν κομπλεξικοι παντου ρε γαμωτο. Αλλα αυτοι ποτε δε θα γινουν πετυχημενοι σαν κι αυτον, και τους ποναει. Αλλα ο Βieber ειναι θεος. Και κουκλος. Καληνυχτα σας παιδακια.


--------
by
Γιώργος


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 2 Φεβρουαρίου 2014 - 2:29 π.μ.

taka or something

Ανώνυμος είπε... at 2 Φεβρουαρίου 2014 - 10:13 μ.μ.

something or taka

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις