Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Andre@s the Nightwriter-ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ


-----
Holiday - Halloween Wallpaper
Καλησπέρα και καλή τσικνοπεμπτη σε ολους!!!!
Σήμερα η στήλη ξεφεύγει λιγάκι απο την κλασσική μας θεματολογία και μπορώ να πω οτι ειναι καθαρό αφιέρωμα στις ΑΠΟΚΡΙΕΣ και πιο συγκεκριμένα στις στολές!!!!
Εαν τύχει και δεν πάτε σε κάποιο παρτυ,Μπορείτε να ντυθείτε την καθαρά Δευτέρα!!!
Εγω προσωπικά παω δεν παω την καθαρά Δευτέρα ντύνομαι οσο και αν ορισμένοι με το που με βλέπουν περνούν ύφος τι καραγκιοζιλίκια κλπ...Μην δίνετε σημασία,Εμείς ντυνόμαστε,ζούμε τη ζωη μας,Γιορτάζουμε τις ΑΠΟΚΡΙΕΣ!!!!
Σήμερα είναι τσικνοπεμπτη και αυτο που οι περισσότεροι θα κάνουν θα ειναι βραδινό τραπέζι..
Είναι κυρίως η μέρα της μπριζόλας .....
Σήμερα εχω να σας δείξω έμενα  αλλα και τους συντάκτες σε παλιότερες απόκριες..Πολλες αποκαλύψεις σήμερα!!!!
Αλλα πρώτα ας αρχίσουμε απο τις στολές!!!!!!!!!!!

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ-ΔΙΑΒΟΛΙΚΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ

Είναι η αγαπημένη μου κατηγόρια,Πιο παλιά κυριαρχούσε ο scream,Τώρα είναι όλοι οι κακοί,βαμπίρ,ζόμπι κλπ...
Είναι η κατηγόρια που επιλέγω απο τα 15 και μετα..!!!


ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ

ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ

ΓΙΑ ΜΩΡΑ


ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ
Υπέροχες οικογένειές!!!ΕΥΓΕ


ΣΕ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
Αξεσουάρ γιατί υπάρχουν και αυτοι που είναι μια κατηγόρια πριν τους ξενέρωτους ..Οκ δεν θες να βάλεις στολή,Βάλε ενα καπέλο,μια μασκα,κανε ενα μακιγιάζ,Άλλα οχι να μην ντυθείς..
 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ
Οι Σούπερ ήρωες είναι κλασσική αξία κάθε ΑΠΟΚΡΙΑ ειδικά απο τα παιδιά!!!!

 ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ




ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ
Δυστυχώς τέτοιες φωτογραφίες είναι μόνο απο το εξωτερικό  γιατί οι ελληνικές οικογένειες τέτοια δεν τα κάνουν.Λες και θα γίνει τπτ αν ντυθούν μια μερα....






ΓΙΑ ΜΩΡΑ


ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SEXY
Είναι οι στολές που επιλέγουν περισσότερο τα κορίτσια για να ντυθούν,Σίγουρα και οι άντρες άλλα αναλογικά θα έλεγα 70-30.....
Μιλάμε για τις ΣΕΞΥ στολες!!!



 ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ''THE A CITY''&ΑΠΟΚΡΙΕΣ
marillia(the m file)


Μarillia έχω έρθει με διάθεση να σας κραξω άλλα σε αυτο που βλεπω δεν μπορώ...Εισαι φανταστική!!
Εχεις καταλάβει σίγουρα τη σημαίνει Αποκριες..!!!
Μπράβο,Μπράβο,Μπράβο 10/10
(the m file καθε σαββατο μεσημερι!!!)





Asp(Thats the whole thing)

Αλλη μια συντάκτρια που επίσης ξέρει απο Απόκριες,Επίσης δεν μπορώ να κραξω για εκτός του μπογιατιστηκε και ντύθηκε,Διάλεξε αγαπημένο είδος στόλων!!!
Μπραβο,Μπραβο  8/10

menia(men!ou$)

Η αγαπημενη μας-σας μενια απο το Menious (καθε δευτερα στις 8)
Λοιπόν η μενια ντύθηκε διαβολάκι που όμως έφαγε μια γάτα και ιδού το αποτέλεσμα!!!
Αλλα έχει παρει την πιο σωστή έκφραση !!!
7/10


giota pz(Passion Time)
Φωτογραφία
Η giota pz(passion time καθε κυρακη στις 12:30)
Απλή,Απλή,Απλή..αυτο ειναι στέκα η εφαγες τπτ και σου βγήκαν αυτα?Γιατί πιο πανω μια συντάκτρια έφαγε γατα...Μπορεί να μην γιόρτασε την αποκρια άλλα τουλάχιστον κοτσαρε κατι και τράβηξε μια φώτο!!
4/10




Andrik(Andreas the nightwriter!!)
Εδω βλέπουμε ένα γερο που έφαγε ένα μαγο
Είμαι εγω!!!!!!και πιο κατω Μεξικανός!!




 


O david δεν ήθελε να στείλει φώτο..(μιζέρια)..ουστ...αλλά να τον διαβαζετε παρα ταυτα κάθε τεταρτη με το W.T
Να επιλεξετε την στολη που εσας σας αρεσει πιο πολυ και σας κανει να αισθάνεστε και ανετα..
Το θεμα ειναι να περασουμε ολοι καλα!!!
Αυτο ηταν και για σημερα,Εμεις θα τα ξαναπουμε την επομενη εβδομαδα!!!!!!!

RELAXING TIME






ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ KAI TOY XRONOY..!!



By Andrik

2 σχόλια:

Menia είπε... at 20 Φεβρουαρίου 2014 - 9:09 μ.μ.

Τέλειο το σημερινό άρθρο!!!!!!!!!!Και μου άρεσε πολύ η απόδοση που έκανες για την στολή μου..Δηλαδή τα αξεσουάρ μου!!!Γιατί εγώ και οι αποκριάτικες στολές έχουμε χωρίσει προ πολλού (τα έχω ξαναπεί αυτά στη στήλη μου)..
και ξαναλέω φοβερή η δουλειά που έκανες!Μπράβο!!!
Όσο για τον αγαπημένο David που διαμαρτυρήθηκε,ας πιει λίγο ξυδάκι!(Ουπς!!!!Εντελώς καλοπροαίρετα το λέω..χεχε..μην παρεξηγηθώ)

andrik είπε... at 20 Φεβρουαρίου 2014 - 9:33 μ.μ.

Ευχαριστη αγαπημενη μου-σας Μενια!!!
Δεν εχουν χιουμορ τελικα!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις