Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Passion Time




Ποτε δε περιμενα πως θα πήγαινα με εναν τυχαιο και θα τον παντρευόμουν μεσα σε ενα χρονο...


Το καλοκαιρι που μας περασε παντρεύτηκα με τον Ντινο και περιμενουμε ήδη το πρωτο μας παιδακι..

Η ιστορια μας ξεκίνησε καπως ετσι...

Ηταν ενα βραδυ Σαββατου, ειχα βγει σε ενα μπαρ με τις φιλες μου κατω απο πολυ πιεση γιατι ειχα μολις χωρισει απο τον Γιωργο, που πιστευα πως ηταν ο ενας και ο μοναδικος και πως ποτε δε θα τον ξεπερασω.. 

Τα ιδια πραγματα που πιστευει καθε γυναικα οταν χωριζει απο τον πρωτο της αντρα στο κρεβατι, πως κανεις δε θα ειναι οπως ο Γιωργος και ο καθε Γιωργος μεχρι να ανακαλύψει και την αλλη πλευρα του ερωτα, την παρανομη, την τρυφερη, την αγρια...

Αυτη την πλευρα ειδα κι εγω στον Ντινο οταν καναμε για πρωτη φορα ερωτα...

Και καθε φορα ηταν και διαφορετικη, προς το καλυτερο παντα...
Καθε φορα πιο εντονη και πιο λυσσασμένη απο ποτε...!

Τον Γνωρισα οπως ανεφερα και παραπανω ενα Σαββατο σε ενα μπαρ..

Ημουν με φιλες, ηταν με φιλους, του αρεσα και ηρθε και μου το ειπε..

Προχωρήσαμε σχετικα σιγα, αλλα οταν πλαγιάσαμε στο ιδιο κρεβατι, δε ξεκόλλαγε ο ενας απο τον αλλον..! 

Μετα την πρωτη μας φορα ενιωσα εναν ερωτα να γεννιέται αναμεσα μας.. 
Κι εκεινος το ενιωσε, καθε φορα που βρισκομασταν καναμε ερωτα τοσο λυσσασμενα, με τοσο παθος λες και δε θα ξανασυναντηθούμε ποτε, ετσι ομως το απολαμβάναμε περισσότερο..
Καποιες φορες μαλιστα καναμε να βρεθουμε καιρο για να νιωσουμε και οι δυο την φλωγα που έκαιγε καθε φορα και πιο εντονα για να συναντηθούμε...

Ενα πρωί και ενω ειχα μεινει σπιτι του, ξυπνησαμε, φάγαμε πρωινο, και με κοιταζε εντονα στα ματια...

Του ειπα "Τι με κοιτας μωρε ματια μου..;;;" 
"Σε χαζεύω" μου απαντησε, και συμπλήρωσε "Θελω να ξυπνας καθε πρωι διπλα μου πλέον..Θελω να γινεις γυναικα μου.."
Εμεινα με το στομα ανοιχτο...

Χωρις να το πολυ σκεφτω σηκωθηκα τον πηρα μια μεγαλη αγκαλια και του ειπα το μεγαλυτερο ναι στη ζωη μου...

Εκεινη την στιγμη ενιωσα να τον αγαπαω πιο πολυ απο καθε φορα..
Πως θα εκανα τα παντα για να μην τον χασω και πως θα του ειμαι πιστή μεχρι να μας χωρισει ο θανατος...

Την επομενη στιγμη μετα το μεγαλο μου ναι με επιασε, με σηκωσε στα χερια του και με πηγε στο κρεβατι μας..
Μου εκανε τον πιο τρυφερο ερωτα που ειχαμε κανει ποτε οι δυο μας..
Μπηκε μεσα μου με τοσο προσοχη λες και ηταν η πρωτη μου φορα..

Εκεινο το πρωι εμεινα εγκυος..
Οταν του το ανακοίνωσα πέταξε απο την χαρα του, και με εκανε την πιο μεγαλη αγκαλια..!

Τωρα περιμενουμε το παιδακι μας σε λιγοτερο απο ενα μηνα και ήμαστε τοσο ευτυχισμένοι...!

Καλο βραδυ σε ολους!

Να εχετε μια υπεροχη βδομαδα γεματη παθος.!

by Giota

2 σχόλια:

Gina είπε... at 27 Ιανουαρίου 2014 - 9:26 μ.μ.

Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Θα τα λέμε1

Giota Pz είπε... at 1 Φεβρουαρίου 2014 - 2:11 μ.μ.

Καλησπερα! Καλως ορισες! Θα χαρω πολυ! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις