Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

Passion Time




Η πολη του φωτος ηταν η αφορμη για να τον ξανασυναντήσω...

Ονομαζομαι Ελενη, και ειμαι ερωτευμενη με τον πιο ομορφο ανθρωπο στον κοσμο...

Περασαν καπου στα πεντε χρονια απο τοτε που χωρισα με τον Μίλτο, το τι κλαμα ειχα ριξει δε περιγράφετε, μεχρι και απόπειρα αυτοκτονίας εκανα για χαρη του και ουτε που ηρθε να με δει.. 
Εκεινος με χωρισε γιατι ειχε βρει μια αλλη κι εγω δε το ειχα δεχτει ποτε αυτο, ηξερα στο βαθος πως θα γυρισει σε μενα καποια στιγμη, που οντως εγινε, αλλα δε σκεφτηκα πως μας τα ειχε κανονίσει η μοίρα....

Και η ιστορια μας ξαναρχισε καπως ετσι....

Τα Χριστούγεννα που μας περασαν πηγα στο Παρισι, μαζι με τις φιλες μου, χρονια θελαμε να το κανουμε αυτο και να που βρεθηκε η ευκαιρια και τα λεφτα.! 

Ποτε δε σταματησα να σκεφτομαι τον Μιλτο, απο τοτε που χωρισαμε, οσες σχεσεις κι αν εκανα σοβαρες ή μη δεν ηταν τιποτα μπροστα στον ερωτα μου γι΄ αυτον..!
Του ειχα δωσει τα παντα, και ειχα παρει κι εγω τα παντα απο αυτον, αλλα δυστυχως εκεινη την περιοδο που ειχαμε βρεθει ( για πρωτη φορα ) δε μας βγηκε....

Στο Παρισι περασαμε υπεροχα με τα κοριτσια, βγαλαμε φωτογραφιες, καναμε τρελες, βγαιναμε, πιναμε, ηταν πολυ ομορφα.!

Την τελευταία μερα πηγαμε στο πιο ξακουστο μαγαζι του Παρισιού και εκει με το που μπηκαμε μεσα, μαγεύτηκα, σκεφτηκα κατευθείαν τον Μιλτο.. 

Του αρεσε πολυ το Παρισι, ειχε παει πολλες φορες, χωρις εμενα σαφως, αλλα ηξερα πως το συγκεκριμενο μαγαζι του αρεσε πολυ γιατι ηταν στα γουστα του...

Χόρευα με την Φιλιώ και ενιωσα μια περίεργη ελξη να με τραβαει προς το μπαρ...
Της το ειπα και μου ειπε πως θα καθοταν με τις αλλες κοπελες, ετσι πηγα μονη μου...

Και εκει τον ειδα..
Ηταν ο Μιλτος, ο Μιλτος μου.. 
Δεν ειχε αλλαξει καθολου, ηταν το ιδιο ομορφος και γαληνιος..
Το πρόσωπο του ειχε την ιδια γλυκα που ειχε παντοτε, τα ματια του ελαμπαν περισσοτερο απο ποτε, ακομα και τωρα μετα απο πεντε χρονια που ειχα να τον δω ενιωσα το ιδιο συναισθημα με τοτε, τον ιδιο ερωτα...

Τον πλησιασα και ξαφνιαστηκε οταν τον ακουμπησα στον ώμο..
Γυρισε, με κοιταξε και σοκαρίστηκε..
Αν υποθεσω με αυτα που ακολουθησαν σοκαρίστηκε ευχαριστα....

Τον αγκαλιασα και ενιωσα το σωμα μου να τρεμει..
Με ρωτησε τι κανω εδω, πως ειμαι, πως περναω και στο τελος μου ειπε πως χαθηκα, και πως ποτε δε με ξεχασε...

Μιλαγαμε για ωρες, τα κοριτσια φυγανε δε μπορουσαν να περιμενουν εγω ομως εμεινα μαζι του, ειχαμε τοσα να πουμε και τα ειπαμε ολα...

Η ωρα ειχε περασει και επρεπε ο καθενας να παει στο σπιτι του, προσφέρθηκα κι εγω να τον παω στο ξενοδοχειο που εμενε κι αυτος εμενα, στο τελος ομως μειναμε στο δικο του ξενοδοχειο..

Μολις λιγο πριν φτασουμε μου εδωσε το φιλι που τοσο περιμενα εκεινη την νυχτα...
Δεν ειχε αλλαξει τιποτα απο το φιλι του, απο το αγγιγμα του απο το παθος του.. 
Τιποτα...

Μου πρότεινε να ανεβω πανω μαζι του για να ξαναρχισουμε ξανα αυτο που ειχαμε αφησει πριν απο πεντε χρονια..

Μπηκαμε στο δωματιο και φιλιομασταν τοσο παθιασμενα που ουτε θυμαμαι αν κλεισαμε την πορτα του δωματιου..
Με πηρε στην αγκαλια του και με εβαλε στο κρεβατι..
Μου εβγαζε τα ρουχα σιγα σιγα και σε καθε ρουχο που εβγαζε φιλαγε και το σημειο που ηταν πλεον γυμνο....

Ετρεμα στα χερια του, εκαιγαν τα σωματα μας..
Ειχα ξεχασει ποσο ομορφα μου εκανε ερωτα, πως έλιωνε το κορμι μου πανω του, με καθε του αγγιγμα με καθε του φιλι..
Καποια στιγμη βυθίστηκε μεσα μου, και εκει εχασα τη γη κατω απο τα ποδια μου, φωναζα το ονομα του τοσο δυνατα που μου εκλεισε το στομα για να μην με ακούσουν..

Συνεχισαμε να κανουμε ερωτα ολο το βραδυ, αναπληρώσαμε ολες τις μερες που χασαμε μεσα σε μια βραδιά..!

Την επόμενη Βδομαδα την περασαμε οι δυο μας στο Παρισι, εμεις και ο ερωτας μας..

Ημαστε ακομα μαζι και θα συνεχισουμε μεχρι να ερθει στον κοσμο και το δευτερο παιδι μας...!

Καλο Βραδυ σε ολους!
Να εχετε μια υπεροχη βδομαδα!

by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις