Κυριακή, 12 Ιανουαρίου 2014

Passion Time




Κι όμως ειναι κατι πραγματα που δε περιμένεις με τίποτα να γίνουν....

Ηταν ενα ακομα Σαββατο που βαριομουνα να βγω εξω..
Συνηθως καθε χειμωνα με επιανε η αισθηση του να κατσω σπιτι μου αραχτη με τις πιζαμες μου και τα ποπ κορν μου και να βλεπω ταινια...
Ετσι και αυτο το Σαββατο δεν ηθελα να σηκωσω κανεναν τηλεφωνο απο τις κολλητες μου, το μονο που ηθελα ηταν να κατσω σπιτι και να ηρεμησω..

Δεν περναγα καμια φαση, ουτε χωρισμου ουτε μοναξιας ουτε τιποτα, απλα απο μικρη ημουν σπιτόγατα και αυτο δεν αλλαξε κι ας μεγαλωσα...

Τι ηθελα να βαλω κατι στοχο, δεν εγινε ποτε, αντιθετα περασα το πιο ομορφο βραδυ στη ζωη μου με τον φιλο του κολλητου μου, που δεν τον ειχα προσεξει ποτε στην παρεα μας...

Το βραδυ, εκει που τελείωνε η ταινια και ετοιμαζομουν να παω για υπνο, χτυπαει το κινητο μου..
Στην οθονη αναβόσβηνε ο αριθμος της κολλητης μου..
Ενω μεσα μου ελεγα πως δε θα το σηκώσω, μηχανικα το χερι μου πίεσε το πρασίνο κουμπί και απο την μια στιγμη στην αλλη βρέθηκα στο αυτοκινητο της να πηγαινουμε στο αγαπημενο μας στέκι..

Εκει μας περιμενε ο Μιχαλης, η Λενα, η Μαρια, ο Νικος και ο Βασίλης, ο φιλος του κολλητου μας...

Ενω ημουν τοσο αρνητικη στην αρχη για ποτά σφυνάκια και τα σχετικα, ειδα μια Ειρηνη που δε το περιμενα πως ειχα τετοια πλευρα...
Χόρευα με τις ψηλοτάκουνες γοβες μου μαζι με τον Βασιλη λες και ημασταν ζευγαρι..
Δεν τον ειχα παρατηρήσει μεχρι εκεινη την βραδιά, ηταν πραγματικα πολυ ομορφος, αυτο που λεμε αντρας, μου αρεσε ο τροπος που με αγγιζε, που με κοιταζε, ολα...

Εκεινη την ωρα ένιωσα μια φλογα μεσα μου, μια καψα που μονο εκεινος μπορουσε να μου την σβησει.. 

Τον κοιταζα εντονα ωσπου με ρωτησε τι εχω και του πρότεινα να παμε στις τουαλετες του μαγαζιου, αρνήθηκε αλλα με πηρε απο το χερι και με εβγαλε εξω..

Του ειπα πόσο πολυ τον ηθελα..
Νομιζα πως μιλαγε το ποτο και πως δεν ειναι σωστο αυτο που πηγαινε να γινει, αλλα οχι, τον ηθελα και με ηθελε και εκεινος....

Μου ελεγε ποσο ομορφη ημουν και σημερα, και καθε βραδυ που βγαιναμε, αλλα ποτε δεν ειχε βρει το θαρρος να μου πει πως του αρεσα..

Με φιλησε, με παθος, γεμισε την παλάμη του με το πλουσιο στήθος μου και μου ελεγε ποσο πολυ ήθελε να μπει μεσα μου..
Του ειπα πως το ηθελα κι εγω και δε χασαμε καθολου χρονο..

Με έστησε σε ενα αυτοκινητο και με φιλαγε τρυφερα στον λαιμο, μου ελεγε ποσο ετοιμος ηταν για να μπει μεσα μου κι εγω ερεθιζόμουν ακόμα πιο πολύ..

Ωσπου κάποια στιγμη απο εκει που δε το καταλαβα σήκωσε την φούστα μου, κατέβασε το εσώρουχο μου και μπηκε μεσα μου..

Ενιωσα υπέροχα εκεινη την στιγμη...
Τα κορμια μας εγίναν ενα, ηταν λες και το περιμενα καιρο να συμβει..

Δε ξερω ποσα λεπτα ειχαν περασει απο την ωρα που τελειώσαμε και οι δυο..

Δε ξαναπηγαμε μεσα, μπηκαμε στο αυτοκίνητο του και πηγαμε σπιτι του..
Μειναμε μαζι ολο το βραδυ κανοντας ερωτα και απολαμβάνοντας τηις στιγμες που μας ένωσαν...

Απο τοτε είμαστε μαζι και πιστευω να κρατήσει ακόμα πιο πολυ..!


Καλο βραδυ σε όλους και οπως λεω καθε φορα να ζειτε ΕΝΤΟΝΑ την καθε σας στιγμη...! 


by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις