Κυριακή, 5 Ιανουαρίου 2014

Passion Time



Δε μπορούσα ποτέ να φανταστώ πως ο κολλητός μου θα γινόταν η σχέση μου....

Με τον Κωστακι μου απο μικροι ημασταν κολλητοι.. 
Ολα τα καναμε παρεα, βγαιναμε μαζι, τρωγαμε μαζι, λεγαμα τα προβληματα μας ο ενας στον αλλον ακομα και κοιμομασταν μαζι.. 
Ήμασταν σαν ζευγαρι, το μονο που μας ελειπε ηταν η ερωτικη επαφη ενος ζευγαριου κι ομως εγινε κι αυτο...

Οταν τα χαλασα με τον Χαρη, ο Κωστας, μου ειχε σταθει πολυ..
Σε ολους μου τους χωρισμους βασικα ο Κωστας ηταν ο φυλακας αγγελος μου, παντα ηταν διπλα μου και παντα πρόθυμος να με βοηθήσει..

Τον Χαρη τον ειχα ερωτευτεί, ήμασταν δυο μιση χρονια μαζι κι ομως ενιωθα πως ημασταν παραπανω, ειχαμε την τελεια σχεση, ετσι πιστευα βασικα..

Ο Κωστας παντα ελεγε πως δεν τον συμπαθουσε και πως κατι έκρυβε, οντως, ειχε δικιο.. 

Ο Χαρης ειχε παραλληλη σχεση με μια κοπελα απο την δουλεια του, ηταν μεγαλυτερος απο μενα και πιστευα πως ηταν και ώριμος αλλα τελικα επεσα πολυ εξω....
Ας μην μιλησω αλλο γι' αυτον ομως..

Ο Κωστας ηταν πολυ καιρο μονος, χωρις σχεση, και δεν ηταν απο τα παιδια που θα πηγαιναν με μια κοπελα και μετα θα την αφηναν.. 
Ηθελε σχεση αλλα δεν ειχε βρει την κατάλληλη, βλεπετε ηταν και κουκλος και ολες πιστευαν πως ειχε οποια ηθελε, αλλα δεν ηταν ετσι...

Ενα βραδυ, μετα απο μια βδομαδα αφοτου χωρισα ειχαμε βγει εξω για ποτο..
Μιλαγαμε για τα δικα μου, ξανα, και μου ελεγε ποσο ομορφη ημουν και να μην στεναχωριεμαι και πως ολη η ζωη ειναι μπροστα μου κι εγω του ελεγα παντα τα ιδια πως με τον Χαρη ενιωθα γυναικα και διαφορετικα με ολες τις προηγούμενες μου σχεσεις και μου ελεγε πως ακομα δεν ειχα ζησει τον μεγαλο ερωτα της ζωης μου..

Κι ομως εγω ενιωθα πως τον ειχα ζησει αλλα και παλι επεσα εξω.....

Ο Κωστας απο μικρος ηταν κλειστος σαν χαρακτηρας δε μιλαγε πολυ, κι ετσι τα εκρυβε όλα..
Μια μερα που πηγα σπιτι του καταλαθος κρυφακουσα μια συνομιλια του μαζι με την αδελφη του την Τονια που ηταν χρονια φιλη μου, τον ακουσα να της λεει πως με αγαπαει πολυ και πως αν με ξαναεβλεπε να κλαίω θα μου ελεγε ολη την αληθεια για τα συναισθηματα του για μενα....

Επεσα απο τα συννεφα, δε πιστευα πως ο καλος μου φιλος με ειχε ερωτευτει, δε μπορουσα να φανταστω ποτε κατι τετοιο, κι ομως, ο Κωστας ηταν ο ενας και μοναδικος ερωτας και της δικης μου ζωης, κι ας μην το πιστευα στην αρχη...

Βρεθηκαμε μετα απο λιγες ωρες και του ειπα πως ακουσα ολη την συζητηση, ειχε κοκκινισει ολοκληρος, τοτε για πρωτη φορα παρατηρησα ποσο ομορφος ηταν, σαν αγγελος..

Δεν τον αφησα να μιλησει, του επιασα το πρόσωπο και τον φιλησα κατευθειαν, ενιωθα πως ηξερα το φιλι του, το αγγιγμα του ηταν τοσο οικείο πανω στο δερμα μου και οι κινήσεις του ηταν προσεγμένες...

Μου ειπε ψιθυριστά στο αυτι πως ηθελε χρονια να το κανει αυτο και εγω του ειπα πως τον προλαβα...

Φιλιομασταν για καποια λεπτα ακομα ώσπου βρεθηκαμε στο κρεβατι του, με φιλαγε στα χειλη, στον λαιμο, στο στηθος, παντου..

Καποια στιγμη ανοιξε τα ποδια μου και μπηκε μεσα μου, κι εγω το δεχτηκα με τοση χαρα και απολαυση, εκεινη την στιγμη δεν υπηρχε στο μυαλο μου τιποτα, ουτε οτι ηταν κολλητος μου ουτε πως ειχα χωρισει πριν μια βδομαδα, απολύτως τιποτα, δε σκεφτομουν τι θα συνέβαινε οταν τελειωνε ολο αυτο, το μονο που εκανα ηταν να ζησω την στιγμη μαζι του εκεινη την τοσο ομορφη στιγμη του ερωτα του...

Μετα απο εκεινο το υπεροχο απογευμα περασαμε κι ενα υπεροχο βραδυ μαζι αγκαλισμενοι με τα γυμνα μας σωματα να ενώνονται πολλες φορες μεσα στην διάρκεια της νυχτας...

Κι περασαμε κι αλλες τετοιες νυχτες, και ευχαριστησα τον Θεο που χωρισα με τον Χαρη για να καταλαβω πως ο Κωστας ηταν, ειναι και θα ειναι ο ενας και μοναδικος ερωτας της ζωης μου....

Καλό Βράδυ σε όλους!
Και να ζείτε την κάθε στιγμή στο έπακρο ΠΑΝΤΑ...!

by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις