Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

Men!ou$


Καλησπέρα φίλοι μου και καλή εβδομάδα!!!!!!!!Όχι δεν έχασα τις μέρες,απλά με πήρε και εμένα η μπάλα μπροστά στις αλλαγές που αποφάσισε το big boss!!!!Οπότε θα τα λέμε κάθε Δευτέρα από εδώ και στο εξής!!!!!


Το σημερινό θέμα που με απασχολεί και θέλω να μοιραστώ μαζί σας σχετίζεται με κάτι που μας αφορά όλους και δυστυχώς δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από αυτό.Και ποιο είναι αυτό;;;Ο χρόνος..
Ναι,οκ,δεν είναι και το καλύτερο θέμα,απλά επηρεάστηκα και εγώ από την αλλαγή της στήλης!!Ούτε πανσέληνο να είχαμε!!!

Λοιπόν που λέτε,λίγο πριν κλείσω τα 21 αντιλαμβάνομαι όλο και πιο συχνά ότι πλέον δεν είμαι η μικρότερη στον κύκλο μου,όπως είχα συνηθίσει,και ότι πλέον έχουν γεννηθεί παιδιά πολύ μικρότερα από εμένα,που και μόνο στο άκουσμα της χρονολογίας της γέννησης τους σοκάρομαι...2010 ξέρω γω..Εγώ τότε διάβαζα για Πανελλήνιες,και αυτά μόλις γεννιούνταν.
Σαν να μην έφτανε η αυτοδιαπίστωση έρχονται και κάποιοι καλοθελητές να στο τονίζουν με διάφορα πικρόχολα σχόλια του τύπου ''Μεγάλωσες και εσύ,δεν είσαι πλέον μικρή''.Και έρχονται να σου ''ανεβάσουν'' την ψυχολογία ακόμα περισσότερο.Θα μου πείτε αν κλαίγομαι από τα 21,στα 40,50 και πάει λέγοντας τι θα κάνω;;;Ας ελπίσουμε να περιοριστώ μόνο στα κλαψουρίσματα και όχι σε κάτι πιο δραστικό.
Είτε κανένα χαρακίρι,είτε καμιά πλαστική,μπότοξ κλπ κλπ...Γιατί πέρα από το γεγονός ότι κάθε χρόνο αυξάνεται κατά έναν αριθμό η ηλικία μας,ο καλούλης ο χρόνος αφήνει τα σημάδια του στο αλαβάστρινο  προσωπάκι μας και όχι μόνο.Και ειδικά για μια γυναίκα αυτό είναι πολύ επίπονο.Γιατί οι περισσότερες γυναίκες κακογερνάνε σε αντίθεση με τους άνδρες.Βέβαια η μάνα-φύση εφάρμοσε και εδώ τον νόμο της αναπλήρωσης,με αποτέλεσμα είτε να τους πάρει τα μαλλιά,είτε να τους πάρει μαζί της στην κρίσιμη ηλικία των 50.Επανέρχομαι όμως στις γυναίκες..Περνάει λοιπόν ο καιρός και φτάνει εκείνη η καταραμένη στιγμή που αντικρύζεις την πρώτη ρυτίδα.
Τρέχεις σε πλαστικούς και πάει λέγοντας,και προσπαθείς να σώσεις την κατάσταση όσο προλαβαίνεις.Βέβαια τις περισσότερες φορές τα αποτελέσματα είναι τραγελαφικά!!!!!!!Η απόλυτη μουμιοποίηση φίλοι μου!!!!!Θα αναφέρω ενδεικτικά κάποια παραδείγματα.Η ιέρεια είναι η Μαριάννα Βαρδινογιάννη...Ακολουθούν σε πιο ήπια μορφή λόγω ηλικίας η Τατιάνα Στεφανίδου (φτάνει πια με το φούσκωμα,θα σκάσεις σαν μπαλόνι Τάτι μου) και πάαρα πολλές άλλες εγχώριες και μη σταρ!!!!!!Α!και φυσικά η Ζωή Λάσκαρη..
Να το βαρύνω τώρα λίγο.Τρέμω για εκείνη τη στιγμή που θα ξυπνήσω ένα πρωινό,θα πάω στον καθρέφτη όντας μια 40άρα και θα αντιληφθώ ότι τα χρόνια πέρασαν.Το θέμα είναι αν πέρασαν όπως τα ήθελα,ή αν έχω μείνει με απωθημένα..Γιατί ο σοφός λαός λέει κάθε πράγμα στον καιρό του και ο κολιός τον Αύγουστο.Βέβαια πιο εύκολο είναι ο κολιός τον Αύγουστο,από ότι κάθε πράγμα στον καιρό του.
Όμως κάθε ηλικία έχει τη χάρη της ακόμα και τα βαθιά γεράματα!!!!!!!!!!!
Βέβαια θα έπρεπε να έχουμε 2 ζωές.Την πρώτη να την γ@μ@με από λάθη και στην δεύτερη όντας ώριμοι πια,και γνωρίζοντας τα λάθη μας,να καλοπερνάμε!
Αλλά δεν βαριέσαι;;Όλα για κάποιο λόγο γίνονται!!!!!!!!!
Καλό υπόλοιπο Δευτέρας!!!
Τα ξαναλέμε την άλλη εβδομάδα!!!!!!
Menia

2 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε... at 23 Ιανουαρίου 2014 - 10:14 μ.μ.

καλησπέρα Μένια..και καλή χρονιά.. και μένα περνούν συνεχεια από το μυαλό μου δια΄φορες σκέψεις , διαφοροι φόβοι...για διαφορα θέματα..
παίζει διαφορα παιχνίδια το μυαλό

Menia είπε... at 24 Ιανουαρίου 2014 - 9:25 π.μ.

Καλημερα Δελφινακι!!!!!Στους περισσοτερους ανθρωπους συμβαινει αυτο.Το θεμα ειναι να μην τα σκεφτομαστε υπερ του δεοντος,και να προχωραμε..

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις