Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2014

(D)Evil - by Γιώργος



Ελα, ανοιξε πληγες. Βάρα όσο μπορείς, βρίσε, μίλα δυνατά, κορόιδεψε κάποιον, κοίτα τον διπλανό μου και χαμογέλασε του, κάνε με να χάνω τα λόγια μου και τότε μη σταματάς να με κοίτας  γιατί είμαι αδύναμος και εκτεθειμένος.. γέλα σαν σειρήνα όταν δεν αντέχω άλλο και κλεψε με, πάρε την ανάσα μου και ρούφα την μέσα σου, χτύπα το σώμα εκεί που πονάει πιο πολύ, πιες την ενέργεια μου σαν βαμπίρ και άφησε με στραγγισμένο να τρέμω στο πάτωμα.
Θες να πεσω στα ποδια σου, θες να σε εκλιπαρώ να σταματήσεις, θες τον απόλυτο έλεγχο.
Παίξε το παιχνίδι, ξύπνησε μου ξανά το ενδιαφέρον, μα κι αυτο είναι μέρος της χειραγώγησης.
Μετα ησύχασε και κάθισε κάτω με τους άλλους, μονο και μόνο για να σηκώθεις να φύγεις την πιο απίθανη στιγμή, να με αφησεις εκεί, όταν δεν μπορώ να αντιδράσω και χωρίς να έχω καμία απόδειξη για τίποτα, να βγεις απο την αίθουσα και να κοιτάζω έντρομος ενώ  φανταζόμουν ότι θα έρθει αυτή η στιγμή, απλά νόμιζα ότι θα κάνω κάτι.. και να μείνω εκεί, να υποφέρω και να σκέφτομαι και να πεισμώνω μέχρι να κοιμηθώ τη νύχτα, αν τα καταφέρω.. να μικραίνει η ψυχή μου, μολυσμένη απο το κακό σου σπόρο, γιατί θα σκοτώνομαι αργά αργά με την κάθε μου σκέψη γιατί θα ξέρω οτι τίποτα δεν μπορεί τώρα, αυτή τη στιγμή, να αλλάξει αυτά που έγιναν, την μαύρη αυτή μέρα.. αφού θα έχεις φύγει ήδη μακριά και δεν ξέρω  πού.. κάπου στους δρόμους με το διάβολο στα μάτια σου.. αυτόν που σου έδωσα εγώ..

αλλα γιατί να μην τον πάρω  πίσω, σκέφτηκα καθώς έμπαινα στο λεωφορείο, κοιτάζοντας με στόμφο τα  αδύναμα πρόσωπα των ανθρώπων.. γιατι να μην τον πάρω πίσω από κάποιον απ' αυτούς; Γιατί είμαι καλός βέβαια...
Θα δεις αύριο.

We
Switch Roles.
Μακάρι να ήταν όλα αθώα όπως παλιά.
Στο τέλος ίσως.
Είναι αναγκαία κι αυτά.
Μη ξεχαστώ όμως..

---------------
by
Γιώργος


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις