Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013

The "M" File (season finale *BOOM*)



1 ντέι λέφτ φορ Κρίστμας…
Τι? Τελευταίο the M File για φέτος? Αααααααααααα


Κι όμως, γιατί δεν νιώθω Χριστούγεννα φέτος? Βγαίνω στον δρόμο όλα γιορτινά. Μπαίνω στα μαγαζιά, τα πάντα στολισμένα και χριστουγεννιάτικη μουσική να παίζει παντού. Προσπαθώ να δω Χριστουγεννιάτικες ταινίες αλλά ούτε αυτό βοηθάει. Για να μην πω για το Tumblr! Εκεί ξεκινάνε να γιορτάζουν τα Χριστούγεννα απ την 1η Δεκεμβρίου! Και πάλι δεν νιώθω πολλά… ένα κενό ρε παιδί μου.


Πολλές φορές όταν νιώθω πεσμένη πάω και αγοράζω καμιά σαχλαμάρα μπας και νιώσω λίγο καλύτερα. Και όμως, τις περισσότερες φορές βοηθάει. Αλλά πλέον έχω χάσει ακόμα και αυτό. Συνήθως όταν γύρναγα σπίτι και κοίταγα τα πράγματα που είχα αγοράσει, ένιωθα μια μικρή ανακούφιση. Σαν να μου γεμίζει ένα κενό.. Τον τελευταίο καιρό όμως, όχι μόνο ανακούφιση δεν νιώθω, αντιθέτως είναι σαν όλα να μου φωνάζουν! Δίνω τα λεφτά στο ταμείο και νιώθω τύψεις.

Τέλος πάντων, ας τα αφήσουμε αυτά, αύριο είναι Χριστούγεννα, λίγο το φαϊ, λίγο η μουσική, ακόμα και οι ενοχλητικοί συγγενείς σε κάνουν κάπως να ξεχνιέσαι! Και μιας και έπιασα το θέμα με τους συγγενείς. Αυτό το πράγμα που σε βλέπουν 1-2 φορές τον χρόνο και εσύ είσαι αναγκασμένος να τους αναλύσεις όλη την σχολική-επαγγελματική-ερωτική πορεία σου για τον χρόνο που μας πέρασε, ε πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει!

Και όχι τίποτα άλλο, αν είχα να τους πω και κάτι, πάει στο καλό, αλλά τα 3-4 χρόνια χρόνια είναι σαν να ζω ένα de ja vu! Με ρωτάνε κάτι, και κάθε χρόνο τους δίνω τις ίδιες απαντήσεις! Χμμμ απ την άλλη μπορεί και να λειτουργήσει ως ένα κόλπο για να σταματήσουν να σε ρωτάνε τα ίδια και τα ίδια! Απλά δώσ’ τους κάθε χρόνο ακριβώς τις ίδιες απαντήσεις, ή ακόμα καλύτερα, μην τους μιλάς καθόλου.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι μπορούμε να μην μιλάμε και σε κανέναν! Κάποια στιγμή όλοι θα βαρεθούν, και συ θα μείνεις μόνος σου, όπως θα ήθελες πάνταχαχαχαχα χα…………χαχα..  χα             χα. ………………. Χκμμμ
Απ' την άλλη πάλι καλά που έχουμε και το ίντερνετ και ξεχνιόμαστε κάπως. Όπως είπα και πριν, το Tumblr είναι πάντα μία καλή (προσωρινή) συντροφιά. Πριν 2 βδομάδες περίπου ζωγράφισα αυτό και για καλή μου τύχη πήγε πολύ καλά! Για την ακρίβεια δεν το περίμενα καν! Πρώτα φορά ένα ποστ μου έχει πάει πάνω από 1,500! Το καλύτερο όμως είναι ότι πήρα αρκετά θετικά σχόλια και νομίζω ότι αυτό ήταν το καλύτερο απ όλα.
Μετά χάρηκα για λίγο γιατί κάπου βαθιά, αλλά πολύ, μα πολύ βαθιά στο πίσω μέρος του μυαλού πίστευα ότι αφού πήγαινε καλά ίσως να το έβλεπε ακόμα και ο ίδαχαχαχαχα χαχα  αχαχα      χα        χα
χα
Κχμμ
Αλλά εντάξει, ας μην είμαι αχάριστη, όλα τα μηνύματα που πήρα μου φτάνουν και μου περισσεύουν J  
Πάντως αν κάποιος έχει Tumblr και θέλει να κάνουμε παρέα μπορεί να με κάνει follow και φυσικά θα τον κάνω και εγώ J <3
Ας πούμε λοιπόν ότι κάπου εδώ εγώ πρέπει να σας αφήσω και να σας ευχηθώ καλά Χριστούγεννα! Και επειδή κάθε χρόνο όλοι κάνουμε τις ίδιες ευχές χωρίς να πολυσκεφτόμαστε.. Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι αυτές τις μέρες και βασικά όλες τις μέρες να είστε κοντά με τους ανθρώπους που αγαπάτε περισσότερο γιατί πέρα απ την διασκέδαση, την δουλειά και όλα αυτά, στο τέλος το μόνο που μετράει είναι να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπάνε και τους αγαπάς.
Αυτά λοιπόν από μένα για φέτος! Θα σας δω ξανά με τον καινούριο χρόνο!
Αααα!!! Και μην ξεχάσετε, αύριο εγώ, ο Αντρέας και ο Γιώργος σας ετοιμάζουμε κάτι πολύ γιορτινό και χαρούμενο, οπότε αν είστε τριγύρω, ρίχτε μια ματιά!  
ΑΥΤΑ! Καλές γιορτεεεεεεεεεεεεεεεεεες!
Marillia out!








1 σχόλια:

Marillia Mar είπε... at 24 Δεκεμβρίου 2013 - 5:46 μ.μ.

kati tragiko prepei na exei sumvei sta misa gif.. mas sugxwreite gia to xali!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις