Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου 2013

Passion Time (Πρεμιέρα)





Ήξερα πως αυτά τα Χριστούγεννα θα ήταν διαφορετικά από όλα τα προηγούμενα...

Με λένε Βίβιαν, είμαι από την Αθήνα αλλά εδώ και 4 χρόνια ζω και εργάζομαι στην Θεσσαλονίκη..

Ο Στέλιος, το πρώην αγόρι μου εδώ και 1 χρόνο περίπου ήταν το κάτι άλλο..
Περνάγαμε πολύ χρόνο μαζί, και σκεφτόμασταν να συγκατοικήσουμε, αν δεν είχε γίνει αυτό για το οποίο θα μιλήσουμε παρακάτω...! 
Τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν όμως τα περάσαμε χώρια, γιατί εκείνος δούλευε και δε μπόρεσε να κατέβει στους δικούς του, επομένως ήμασταν χωριστά...

Μια βδομάδα πριν τα Χριστούγεννα πήρα την άδεια μου και λίγο πριν φύγω για Αθήνα έμεινα μαζί του.. 
Με τον Στέλιο κάναμε πολύ καλό κρεβάτι.. Είχε πάθος και αντοχή, κάτι αρκετά σημαντικό για εμένα.. Μόνο που τον τελευταίο καιρό κάτι με απωθούσε...
Τελικά ανακάλυψα τι όταν κατέβηκα στην Αθήνα.... 

Οι γονείς μου χάρηκαν τόσο πολύ που πήγα, έστω και για τις γιορτές.. 
Είχαν να με δουν αρκετό καιρό αφού δεν έβρισκα χρόνο και εκείνοι είχαν το μαγαζί μας..
Η μητέρα μου, ήξερε για την σχέση μου με τον Στέλιο, αλλά για έναν περίεργο λόγο όταν με ρωτούσε πάντα απέφευγα να της απαντήσω.. 
Όλα πήγαιναν καλά μαζί του, αλλά εγώ με κάτι είχα στραβώσει... 
Στα τηλεφωνήματα του, του μιλούσα ψυχρά, κι όταν με ρώταγε αν έχω κάτι του έλεγα ψέματα πως όλα είναι καλά και ο,τι λέμε εμείς οι γυναίκες για να μας αφήσουν ήσυχες οι άντρες μας... 

Και τότε ήρθε η μέρα που είδα εκείνον... Ήταν όμορφος, πολύ όμορφος..
Είχε έρθει στο μαγαζί της μητέρας μου για να πάρει κάτι δώρα, λογικά για την κοπέλα του γιατί σίγουρα θα είχε..

Την ρώτησα αν τον ήξερε, μου είπε πως είναι συχνός πελάτης στο μαγαζί και τότε ήταν η στιγμή που μου θύμισε ξανά τον Στέλιο, με ρώτησε γιατί ρωτάω γι' αυτόν, τον Βασίλη όπως έμαθα στην πορεία... 

Την επόμενη μέρα τον ξαναείδα.. 
Με πλησίασε και με ρώτησε πως με λένε, αν εργάζομαι εδώ και μόλις του είπα πως είμαι η κόρη της ιδιοκτήτριας του μαγαζιού ξαφνιάστηκε.. 
Χωρίς να χάσει ευκαιρία μου έδωσε το τηλέφωνο του και χωρίς να χάσω κι εγώ τον πήρα το ίδιο βράδυ.. 

Χωρίς να σκεφτώ ούτε για μια στιγμή την ύπαρξη του Στέλιου δέχτηκα να πάω σπίτι του που μου πρότεινε μετά το ποτό..
Μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε να φιλιόμαστε σαν τρελοί, τα κορμιά μας έκαιγαν, ήθελαν να διώξουν όλα τα ρούχα και να ενωθούν... 
Μου ψιθύριζε στο αυτί πόσο πολύ ήθελε να μπει μέσα μου και εγώ ένιωθα να με διαπερνάει ένα ρίγος μόνο με τα λόγια του...
Από την μια στιγμή στην άλλη βρεθήκαμε στο κρεβάτι του να κάνουμε έρωτα για ώρες... Δε μπορούσε να μας σταματήσει τίποτα, ούτε η ύπαρξη του Στέλιου, ούτε κανενός..

Αυτό το σκηνικό κράτησε πάνω από μια βδομάδα, ο Στέλιος με ρωτούσε γιατί δε γυρνάω Θεσσαλονίκη κι εγώ του έλεγα ψέματα πως οι δουλειές δεν πήγαιναν καλά ενώ ζούσα τον έρωτα μου με τον Βασίλη, γιατί ήταν έρωτας άσχετα με το πως εξελίχθηκε παρακάτω...

Ένα απόγευμα ενώ είχα γυρίσει από τα ψώνια μου με πήρε τηλέφωνο ο Βασίλης και μου είπε πως είναι κάτω από το σπίτι, οι γονείς μου δεν ήταν πάνω και θα αργούσαν όπως μου είχαν πει, οπότε δεν έχασα ευκαιρία, του άνοιξα και επί μια ώρα κάναμε έρωτα στον καναπέ.. 
Έμπαινε μέσα μου με τόση λαχτάρα λες και είχε να με δει καιρό, κάθε φορά που κάναμε έρωτα έτσι έκανε.. 
Ένιωθα μοναδική με αυτόν τον άντρα, να τι μου έλειπε από την σχέση μου με τον Στέλιο... Σε κάποια στιγμή ακούσαμε την πόρτα..
Πετάχτηκα πάνω, ένιωσα τόσο ντροπιασμένη  μπροστά στους γονείς μου, κι όμως, όταν σήκωσα το κεφάλι μου αντίκρισα τον Στέλιο...Έμεινα.. 

Μετά από αυτό, χώρισα και με τους δυο.. 
Ο ένας με παράτησε γιατί τον απάτησα, και ο άλλος γιατί πίστευε πως θα του κάνω το ίδιο... 
Υπεύθυνη φυσικά για όλο αυτό ήταν η μητέρα μου που είχε σχεδιάσει να δώσει τα κλειδιά στον Στέλιο για να μου κάνει έκπληξη και αντί γι' αυτό του έκανα εγώ με αυτά που είδε όταν μπήκε στο σπίτι...

Δε μετάνιωσα πότε γι' αυτό που έγινε εκείνα τα Χριστούγεννα, που ξέρετε, 
μπορεί να ξαναγίνει....!!!

Είμαι πολύ χαρούμενη που ξαναγύρισα κοντά σας.!

Καλό Βράδυ σε όλους σας!
Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος! 
να είστε όλοι καλά.!

by Giota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις