Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013

Men!ou$




Καλησπέρα φίλοι μου και καλό μήνα...19 μέρες πριν τα Χριστούγεννα..Είναι γεγονός!!!!!!!
Χρόνια πολλά και σε όλους όσοι γιορτάζετε!!!
Σήμερα θα ασχοληθώ με μια ικανότητα που κατέχουν κάποια άτομα.
Πάμε λοιπόν!!

Και μιλώ για ικανότητα και όχι δυνατότητα γιατί μετά από άπειρες αποτυχημένες προσπάθειες μου κατέληξα ότι τελικά είναι θέμα έμφυτου ταλέντου.
Και αν δεν καταλάβατε πού αναφέρομαι θα σας πω αμέσως..

Αναφέρομαι σε κάτι που έχει γίνει μόδα τον τελευταίο καιρό κυρίως μέσω τηλεόρασης.Στη μαγειρική.Μας έχουν κατακλύσει δεκάδες εκπομπές μαγειρικής με όλα τα background.Μαγειρική στη φύση,μαγειρική τύπου σχολείου,μαγειρική,μαγειρική,μαγειρική.Πού είναι οι παλιές καλές εποχές που βιώναμε την κόντρα Βέφας-Μαμαλάκη και κανενός άλλου;;;Και αυτές λοιπόν οι εκπομπές τα παρουσιάζουν όλα τόσο εύκολα και ωραία με αποτέλεσμα ο άμοιρος τηλεθεατής να ενθουσιάζεται και να καταφεύγει γρήγορα στην κουζίνα του  να το παίξει master chef.Δεν ξέρω για σας,αλλά εγώ όσες φορές επιχείρησα να μαγειρέψω απέτυχα παταγωδώς.Και από τότε το εγκατέλειψα το σπορ.Στην κουζίνα μπαίνω μόνο για να φάω.Ντρέπομαι που το λέω,ολόκληρη μουλάρα,αλλά δυστυχώς έτσι είναι.Και θα σας πω γιατί..Είναι δυνατόν να μην σου μείνουν ψυχολογικά τραύματα όταν θα βάλεις φαί στο φούρνο και θα σου καρβουνιαστεί από την πάνω μεριά και από την κάτω θα είναι ωμό;;;;Θα μου πεις το γυρνάμε και ανακατεύουμε..Αλλά και πάλι στην δικιά μου την περίπτωση είχα τα ίδια αποτελέσματα..Μια,δυο,τρεις δεν θέλει και πολύ..
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες κοπέλες στη θέση μου.Και καλά όταν είσαι στο σπιτάκι σου με την μαμά να σου μαγειρεύει κάθε λογής φαγητό.Εκεί είσαι άρχοντας και δεν σε νοιάζει κ όλας..Όμως κορίτσια για σκεφτείτε όταν (λέμε τώρα) παντρευτείτε και δεν ξέρετε να μαγειρεύετε τι σας περιμένει.Δεν σας γλιτώνει κανείς,ούτε και ο ίδιος ο θεός από τα νύχια της κακούργας πεθεράς..
Βέβαια η απόλυτη ξεφτίλα είναι να ξέρουν να μαγειρεύουν οι φίλοι σου και δη άνδρες πολύ καλύτερα από εσένα που οι ικανότητες σου περιορίζονται στα μακαρόνια και το βραστό αυγό...Θα μου πείτε βέβαια οι καλύτεροι σεφ είναι οι άντρες..Οκ,αλλά και πάλι!!!
Καλέ ξέχασα τη σπεσιαλιτέ μου!!!Τα γλυκά Γιώτης!!!!Εκεί θέλει πολλή τέχνη!!Σωστάα;;;;

Ουφ!!!Αν κανένας από εσάς έχει καμιά διαθέσιμη συμβουλή ή ακόμα και κανέναν μαγικό τσελεμεντέ που να τα κάνει όλα απλά,ευπρόσδεκτα!!

Αυτό ήταν και για σήμερα!!
Να περνάτε καλά και να ντύνεστε ζεστά γιατί έχει πολύ κρύο και ειδικά το ΣΚ!!!
Πολλά φιλιά!! 
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις