Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

The "M" File


Το ξέρω πως εξαφανίστηκα εδώ και κάτι βδομάδες αλλά ειλικρινά δεν είχα καμία έμπνευση… Πολλές φορές προτιμώ να μην κάνω τίποτα παρά να δείξω κάτι το οποίο δεν είναι καλό. Και επειδή τις τελευταίες φορές που έβγαλα στήλη συνέβη αυτό ακριβώς σταμάτησα για λίγο μέχρι να μου έρθει να γράψω κάτι ενδιαφέρον. Παρόλα αυτά δεν πιστεύω πως έχει έρθει ακόμα αυτή η ώρα αλλά έπρεπε να κάνω μία εμφάνιση για να δείξω τουλάχιστον ότι υπάρχω και γω σε αυτό το blog.

Για να είμαι ειλικρινής, μέσα στις εβδομάδες που μας πέρασαν είχα κάποιες αναλαμπές αλλά κάθε φορά που έγραφα κάτι, το επόμενο πρωί που το διάβαζα ξανά μου φαινόταν εντελώς γελοίο και μελόδραμα, οπότε το διέγραφα κατευθείαν…


Την τελευταία φορά είχα μιλήσει κάτι για έκπληξη. Φυσικά απέτυχα οπότε δεν θα μάθετε ποτέ τι ήταν αυτό που προσπαθούσα να κάνω και μάλλον καλύτερα… Ίσως να προσπαθήσω ξανά κάποια άλλη φορά..   


Γενικά απ τα νέα μου.. Ξεκίνησε η σχολή μου. Το ακόλουθο gif περιγράφει ακριβώς την κατάστασή μου.

Γιεπ.

Και αναρωτιόμουν, πως είναι δυνατόν όλα να είναι τόσο καλά, το περίμενα ότι στην πορεία κάτι θα στραβώσει και όντως αυτό έγινε…

Το καλό είναι ότι έχουν έρθει αρκετά καινούρια παιδιά φέτος αλλά απ ότι βλέπω δεν πρόκειται να κάνω καμία καινούρια γνωριμία γιατί κλασσικά είμαι η Μαρία και δεν τολμάω να πλησιάσω κανέναν απ μόνη μου επειδή ντρέπομαι. Σοβαρά, δεν μπορώ να καταλάβω πως ο υπόλοιπος κόσμος μπορεί να μιλάει με άνεση στους άλλους. Πραγματικά το θαυμάζω. Απλά δεν μπορώ, δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω μια συζήτηση.. Γενικά έχω μία τάση να κάνω την ζωή μου δύσκολη χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος.

Αυτά λοιπόν για σήμερα. Συγγνώμη που για ακόμη μια φορά δεν είχα κάτι ιδιαίτερο να πω, αλλά υπόσχομαι κάποια μέρα να σκεφτώ κάτι καλό J
Μπαααιιιιιιιιιι J

 

3 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε... at 20 Οκτωβρίου 2013 - 9:02 μ.μ.

Καλησπέρα... ""δεν τολμάω να πλησιάσω κανέναν απ μόνη μου επειδή ντρέπομαι. Σοβαρά, δεν μπορώ να καταλάβω πως ο υπόλοιπος κόσμος μπορεί να μιλάει με άνεση στους άλλους. Πραγματικά το θαυμάζω. Απλά δεν μπορώ, δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω μια συζήτηση.. ""

πόσο ταιριάζουμε σ αυτό..σε καταλαβαίνω..

Marillia Mar είπε... at 20 Οκτωβρίου 2013 - 9:09 μ.μ.

wste den eimai monh mou.. ;)

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε... at 20 Οκτωβρίου 2013 - 11:22 μ.μ.

ούτε γω ειμαι μόνη μου :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις