Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

Men!ou$


Καλησπέρα σας φίλοι μου!!!!!Τι κάνετε;Πριν ξεκινήσω οτιδήποτε να σας υπενθυμίσω με μεγάλη χαρά ότι την Κυριακή αλλάζει η ώρα!!Ω ναιιι!!!Θα κερδίσουμε μια ώρα ύπνο..
Τέλος πάντων..
Ας περάσω στο σημερινό θέμα.
Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για ΤΟ προιόν,το παγκόσμιο φαινόμενο!!Δεν πιστεύω να μην καταλάβατε πού αναφέρομαι;;
Μα φυσικά στο Pretty bra!!!!!!!!

Το pretty bra μπήκε σαν τυφώνας στη ζωή μας και μας την άλλαξε ριζικά!!!!!!
Δεν πιστεύω κορίτσια να ανήκετε στην δικιά μου κατηγορία που δεν έχουν την καταπληκτική συλλογή των pretty bra!!Ντροπή και αίσχος σε όσες δεν φοράνε pretty bra..
Φυσικά δεν χωράει αμφιβολία ότι η συνταγή της επιτυχίας οφείλεται στην ''εκπληκτική'' διαφήμιση-που κοντεύω να μάθω απέξω τόσες φορές που την έδειξαν-στην οποία μας παρουσιάζονται κάποιες κυρίες(σημείωση:δεν έχω κάτι προσωπικό με τις κύρίες),οι οποίες εκθειάζουν το προιόν και μας προτρέπουν να το αγοράσουμε με τεράστιο πάθος!!Αλοίμονο!!Στη διαφήμιση είναι μια και μία..Μα πού τις βρήκαν;;;Αν δεν έχετε δει τη διαφήμιση δείτε την και θα με καταλάβετε..
Μας λένε λοιπόν ότι το pretty bra αντέχει κάθε είδους ταλαιπωρία...Δεν ξεχειλώνει,δεν ξεβάφει,δεν δεν δεν...Είναι το τέλειο προιόν.
Ιδού!Δεν είναι άκρως εμπορική η κυρία της φωτογραφίας;;;;Μόνο που την βλέπω τρέχω σαν τρελή στο τηλέφωνο να παραγγείλω!!!!!
Περιττό να αναφέρω ότι οι συγκεκριμένες κυρίες έχουν γίνει super star!!!!!!!!!!!Θα μοιράζουν με το κουτάλι τα αυτόγραφα στις λαϊκές.Από τις οποίες φυσικά και δεν θα ψωνίζουν σουτιέν!!!!!!!!! 

Αμίμητη ατάκα:Στην Ελλάδα δεν λέμε πλέον σουτιέν!Λέμε pretty bra!!
Έτσι λοιπόν και εγώ όταν θα θέλω να ντυθώ θα λέω ποιο pretty bra πάει με αυτή τη μπλούζα;;;;
Για να σοβαρευτώ και λίγο κατά την ταπεινή μου άποψη αυτά τα σουτιέν δεν είναι καθόλου βολικά,παρά μόνο αν είσαι αθλήτρια ή κοπανιέσαι με τις ώρες στα γυμναστήρια(κάτι που φυσικά δεν ισχύει για μένα).Εγώ κάτι τέτοια τα φορούσα στις αρχές της εφηβείας μου και ''αισθανόμουν'' κ όλας!!!Να μην έχει βγει τότε το pretty bra;;Μέχρι και στην διαφήμιση θα έβγαινα..
Μα πώς θα είναι ωραίο το σουτιέν αν δεν έχει την ενισχυσούλα του (ξέρετε κορίτσια),την δαντελίτσα του,το κατιτίς του πάντως.Αν σκάσετε σε γκόμενο με το pretty bra,δεν τα γλιτώνετε ''τα τσιγάρα'' φίλες μου!!!!!!

Φιλική συμβουλή:Μην τρώτε ό,τι σας σερβίρει η ελληνική τι βι!!!!!!
Θα τα ξαναπούμε την άλλη Παρασκευή!!!
Καλό τριήμερο!!!
Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις