Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

In Danger - by Γιώργος



Ειμαστε τα ειδη υπο εξαφανιση.
Σιγα σιγα ξεθωριαζουμε από το προσωπο της γης.
Αγαπαμε τον υπνο.
Μεγαλωνουμε με τον υπνο.
Πολλες φορες θα μας βρεις στα πληθη. Μπορει να μιλαμε με τον καθενα, και εννοω οποιονδηποτε. Μα ποτε δεν ειμαστε ο λογος που ηρθες εδώ.
Ξεθωριάζουμε.

Ή είμαι μόνο εγώ; Που περπατάω μεταξύ πραγματικότητας και ονείρου.
Οι ανθρωποι στο μετρο φαινονται εχθρικοι και εξω στον ηλιο απόκοσμοι.. παράξενοι.
Ένας μου μιλάει, λέει πως με γνωρίζει.
Φοβαμαι ότι δεν θυμαμαι το ονομα του, προσπαθει να μου πει κατι αλλα δεν μπορω να τον ακουσω. Για να ειμαι ειλικρινης, δεν προσπαθω κιολας.
Αναρωτιεμαι γιατι δεν με αφηνει ησυχο.

Δουλεύω στο εργοστάσιο. Κάθε 4.3 δευτερολεπτα βαζω ποδια και χερια από παιδικες κουκλες στον κινουμενο διαδρομο. 10 ώρες την ημέρα. 8373 φορες. Δεν πρεπει να χάνω το ρυθμό.
Κι όταν βγαινω εξω και είναι βραδυ, προσπαθω να θυμηθω τον εαυτο μου. Περιμενω στη σταση του λεωφορειου, και είναι τα φωτα ενός αυτοκινητου που αναβοσβηνουν… ρυθμικά. Και δεν μπορω να παρω τα ματια μου από εκεί. Θελω πάντα να κοιταζω τα φώτα να αναβοσβηνουν.
Κι ερχεται το λεωφορειο και μπαινω και πηγαινω σπιτι μου και ξαπλωνω.
Μα αν νομιζεις πως εκει εχει τελειωσει, εισαι εντελως γελασμενος.
Είναι ακομη μες στο μυαλο σου και συνεχιζει.
Είναι ακομη μες στα ματια σου και παίζει.
Είναι ακόμη μες στην καρδια σου και την τρωει.
Είναι η Μηχανή.
Κακία σε βάθος.
Έγκλημα νόμιμο.
Η βόμβα στη Χιροσίμα.
Η γενιά των ψυχοπαθών.
Οι ανθρωποι στο μετρο.
Στον ηλιο.
Οι συνεργάτες μου.
Κι εγώ ο ίδιος.

Δεν σε καταλαβαίνω καθόλου.
Θέλω μονάχα ύπνο.
Γιατι ξεθωριάζω.

Μα αν αυριο σε δω μεσα σ’ όλα τα προσωπα, θα εισαι η μονη που θα θυμαμαι.
Γιατι εισαι και εσυ ειδος υπο εξαφανιση.
Ίσως βρουμε μια σκία να καθίσουμε κοντά κοντά.
Με ακούς;
Ε, με ακούς;
Πού είσαι;


Είναι κανείς εδώ;

---------
by
Γιώργος

2 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε... at 23 Οκτωβρίου 2013 - 10:44 μ.μ.

Εγώ είμαι εδώ.
Φιλάκια ...

Γιώργος είπε... at 25 Οκτωβρίου 2013 - 7:16 μ.μ.

ευχαριστω.
:)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις