Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2013

Πες τις αντιφάσεις σου - by Γιώργος


Προσπάθησα να βρω μερικές αντιφάσεις του χαρακτήρα μου. Ντάξει, ίσως δεν ειναι όλες τόσο πετυχημένες!
Αν έχετε χρόνο, κάν'τε ένα σχόλιο με κάποιες από τις δικές σας. Θα ηταν πολύ ενδιαφέρον για 'μένα κάτι τέτοιο, πράγματι!


Ειμαι καλος αλλα κανω σκοτεινες σκεψεις.

Ειμαι ταπεινος αλλα μ' αρεσει να μιλανε για 'μενα.

Ειμαι διστακτικος αλλα δεν ειμαι δειλος.

Ειμαι σοβαρος αλλα δεν εχω χιουμορ. (ουπς)

Οι πολλοι δεν με προσεχουν μα οι λιγοι με συγκρατουν.**

Φοβαμαι τους ανθρωπους αλλα τους αγαπαω κιολας.

Εχω βλεμμα γερασμένου μα καρδια ενος παιδιου.

Ειμαι εγωιστής άλλα έχω χωρο και για άλλους.

Ειμαι ησυχος αλλα ειμαι προκλητικος.

Φαινομαι αδυναμος αλλα ειμαι ανθεκτικος.

Ειμαι διακριτικος, αλλα ειμαι και περίεργος.

Πάω πολύ ψηλά, αλλα πάω και πολύ χαμηλά.

Είμαι βαθύς, αλλά όχι τώρα.

Βάζω τόνους, αλλά όπου να 'ναι.

Και το τελευταιο, που εχει σχεση με ολα τα παραπανω:
Εχω ταυτοτητα, χωρις να εχω ταυτοτητα!



** Κι εγω αυτούς και αυτές.

--------
by
Γιώργος

4 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε... at 9 Οκτωβρίου 2013 - 9:33 μ.μ.

Μια χαρά τα λες
Φιλάκια ...

Γιώργος είπε... at 10 Οκτωβρίου 2013 - 7:06 μ.μ.

Κι εσύ.
Γεια!

ntintinas mom είπε... at 11 Οκτωβρίου 2013 - 6:37 π.μ.

μπορώ από το απόλυτα σοβαρή να μεταπηδήσω στο απόλυτα γελοία...

Γιώργος είπε... at 11 Οκτωβρίου 2013 - 5:50 μ.μ.

Αυτό είναι ωραίο. Η ζωή, εξάλλου, είναι κωμικοτραγική.....

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις