Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2013

The "M" File


Ξέρετε τι είναι μεγάλη αηδία? Να έχει μια γαμάτη ιδέα, να είναι όλες οι σκέψεις μέσα στο κεφάλι σου και μόλις έρχεται η στιγμή να γράψεις *ΚΑΜΠΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜΜ* όλα εξαφανίζονται!

Σκέφτομαι πως φταίει το γεγονός ότι στον γραπτό λόγο πρέπει το κείμενό σου να έχει κάποια συνοχή, να υπάρχει ένας πρόλογος, να βγάζει νόημα τέλος πάντων! Και εκεί είναι που κομπλάρω και τα ξεχνάω όλα! Αν μπορούσα απλά να καταγράφονται αυτόματα όλα όσα σκέφτομαι νομίζω ότι θα μου ήταν πολύ πιο εύκολο.

Γι αυτό λοιπόν σήμερα λέω να κάνω κάτι διαφορετικό. Θα κλείσω κάθε browser που έχω ανοιχτό και θα αφήσω μόνο το word στην μία οθόνη και στην άλλη θα κοιτάω το κενό. Κάθε φορά που μου περνάει κάτι απ το μυαλό θα το γράφω κατευθείαν.
Μην περιμένετε να βγει νόημα…

1,

2,

3,

Λετς γόου!

1.Το ντέστοπ μου είναι ένα χάλι, ,ούτε καν ξέρω τι βρίσκεται εδώ μέσα, φαντάσου και να μην είχα 2 οθόνες

2. sing it for the birds ή sing it for the boys λέει ? and use your voice everytime ναναα γιεγιεε γεε σατσααα τσαου. Sing it for the birds sing it for the girls όχι sing it for the boys sing it for the girls everytime τσαραρα ραραρα ρα ρααιι

3. ποιος ξέρει τώρα τι θα σκέφτεται ο κόσμος που το διαβάζει..

4. κενό

4. τι το ήθελα και το έκανα αυτό το tweet, χυλόπιτα πάλι..   

5. γιατί υπάρχει αυτή την φωτογραφία στο ντέστοπ μου?

6. πάλι κενό.

7. τι συμβαίνει?

8. γιατί έφαγα? αφού δεν πείναγα…

9. νοιστάζω? μπα.. ιιιιχ πάλι κουκουβάγια βραδιάτικα!

10. πραγματικά το μόνο που τριγυρνάει αυτή την στιγμή μέσα στο κεφάλι μου είναι αυτό το τραγούδι… οπότε σταματάω εδώ.

.

.

.

Τι?

Το είπα δεν πρόκειται να βγει νόημα!

Και νομίζω αυτά για σήμερα! Το ξέρω ήταν ίσως ότι πιο σκατένιο έχω γράψει. Σόρρυ.
Βασικά είχα μία πολύ καλή ιδέα για κάτι άλλο αλλά το θέμα είναι ότι χρειάζεται κάπως παραπάνω δουλειά οπότε δεν θα προλάβαινα να το τελειοποιήσω για να το έχω στην ώρα του.
Την άλλη βδομάδα όμως ελπίζω πως θα είναι έτοιμο! Και ίσως να είναι και μία μικρή έκπληξη! Ιιιι! έκπληξη?? Ουί! αν καταφέρω δηλαδή να το κάνω γιατί μπορεί για μία ακόμα φορά να βαριέμαι. Έεεενιγουει! Γουίς μι λάκ! :D
Και κάτι τελευταίο! Επειδή την προηγούμενη φορά είδα ότι δείξατε ενδιαφέρον για τα έργα μου έχω για σας ένα ακόμα καινούριο!
Ταρα ρα ραν! :)
Και τέλος, ένα γυαλιστερό sloth! :D

Έτσι γιατί το βρήκα στο Tumblr και μου άρεσε! <3
Μπαααιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις