Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου 2013

The "M" File



Χεεεεεειι! Ει! Ει! Εδώ! :D
*αχχ όχι πάλι αυτή..*
...πφφφ καλά φεύγω..
 
 
 
 
 

 
Μόλις σκέφτηκα να κάνω ένα τρολάρισμα και να γράψω μόνο αυτό! Αλλά μετά σκέφτηκα ότι ίσως υπάρχουν κάποιοι λίγοι εκεί έξω, δεν ξέρω, ίσως εσύ για παράδειγμα.. Οκ μπορεί να μην είσαι εσύ, μπορεί να είσαι.. ειι εσύ εκεί πέρα! Αα όχι ούτε εσύ εε? Καλά τέλος πάντων, κάποιος εδώ μέσα ίσως περιμένει να διαβάσει αυτά που γράφω. Και βασικά είναι και ο μόνος λόγος που συνεχίζω αυτή την στήλη γιατί μπορεί να ακούγεται ίσως λίγο χαζό αυτό το θέμα με τα βραβεία αλλά για κάποιο λόγο και πέρσι αλλά και φέτος μου δώσατε δύο από αυτά. Και ευχαριστώ πολύ γι αυτό!! Είναι ωραίο να ξέρεις ότι κάποιος, κάπου περιμένει για να δει κάτι δικό σου.
 
Άμα είσαι καινούργιος εδώ γύρω τότε νομίζω ότι πρέπει να συστηθώ. Με λέμε Μαρία και αν είμαι τυχερή και έχω έμπνευση, περίπου κάθε Κυριακή βγάζω μία στήλη που λέγεται “The M File” και το θέμα μπορεί να είναι οτιδήποτε, ανάλογα τα κέφια μου. Όταν έχω τις καλές μου ίσως να έχω και λίγο χιούμορ.. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ο πιο αισιόδοξος άνθρωπος του κόσμου αλλά όταν θέλω μπορώ να γίνω αρκετά σαρκαστική.. Όπως και να ‘χει θα χαρώ πολύ να σε έχω εδώ γύρω. :)
 
 
 
Aπ ότι άκουσα οι περισσότεροι από εμάς εδώ στο blog θα ξεκινήσουν με θέμα «πως πέρασα το καλοκαίρι μου» αλλά επειδή απ τότε που ήμουν στο δημοτικό δεν κατάφερνα να γράψω κάτι καλό σε εκείνη την έκθεση, δεν νομίζω πως και τώρα θα καταφέρω να γράψω κάτι συνταρακτικό.
Με λίγα λόγια λοιπόν το καλοκαίρι μου ήταν λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και καθόλου από αγόρι μου.. Βασικά, ούτε κρασί. Μπύρα! Τώρα που το σκέφτομαι, ούτε ιδιαίτερα θάλασσα! Ένας μήνας στο νησί και άσπρη έφυγα, άσπρη γύρισα! Το μόνο που θυμάμαι είναι να γουρουνιάζω σχεδόν κάθε βράδυ, να βλέπω Buffy, να ακούω μουσική και να τριγυρνάω όλη μέρα στο σπίτι με το λάπτοπ στο χέρι ψάχνοντας wifi λες και ήθελα να τρατάρω τα έπιπλα κανα σοκολατάκι..!
 
……Ναι, Buffy γιατί γελάς? Μπάφυ.. Μπααααααααααφυυυυυ. Buffy the vampire slayer? Ούτε καν δεν σου λέει κάτι? Ένιγουέι, η Μπάφυ είναι μια γαμάτη τύπισα που σκοτώνει βαμπίρ και δαίμονες και μαζί με την παρέα της περνάνε διάφορες περιπέτειες. Και παρόλο που έχει βρικόλακες και λυκανθρώπους δεν έχει καμία σχέση με το Twilight. Μπάφυ λοιπόν.
 
 
 
 
 
Νομίζω ότι αυτά είχα να πω για σήμερα, το ξέρω, δεν ήταν κάτι τρομερό αλλά ελπίζω να σας άρεσε.. Τα λέμε την άλλη Κυριακή!
Μπαααααααααααααααααιιι ! J
 
 

 

6 σχόλια:

FLORA GIA είπε... at 2 Σεπτεμβρίου 2013 - 7:27 π.μ.

Καλωσόρισες Κυριακάτικη παρέα μας.
Καλό φθινόπωρο και καλό χειμώνα.

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε... at 2 Σεπτεμβρίου 2013 - 8:22 π.μ.

καλημερα! καλο φθινοπωρο!

Marillia Mar είπε... at 2 Σεπτεμβρίου 2013 - 2:35 μ.μ.

kalo F8inoporo kai stous 2 sas! :D

serenata είπε... at 2 Σεπτεμβρίου 2013 - 6:40 μ.μ.

Θα γράψουμε για το καλοκαίρι;;;;;;
Αχ δε μ' αρέσει καθόλου η ιδέα!
Αλλωστε κι εγώ πέρασα μάλλον άσχημα με πολύ λίγες όμορφες στιγμές(όχι ερωτικές που τέτοιαααα)....
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού...ελπίζω...

Φιλάκια πολλά:)

Marillia Mar είπε... at 2 Σεπτεμβρίου 2013 - 10:34 μ.μ.

ennoousa ap ta paidia pou eimaste sto The A city :)
se kalatalavainw kai to diko mou kalokairi kapws etsi htan!
kalo upoloipo!! :) :)

bieber4ever είπε... at 4 Σεπτεμβρίου 2013 - 1:37 μ.μ.

m file!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις