Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Men!ou$


Καλησπέρα σας!!!!!!Άλλη μια εβδομάδα πέρασε και είμαστε και πάλι εδώ!!!!!!!!!!
Δεν θα πολυλογήσω σήμερα και θα περάσω κατευθείαν στο ψητό!!!!!!!!!

Σήμερα λοιπόν σκέφτηκα να συζητήσω μαζί σας ένα θέμα που με καίει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου!!Και ποιό είναι αυτό;;;Μα φυσικά το επίθετο,το οποίο θα με ακολουθεί μια ζωή,χωρίς να μπορώ να απαλλαγώ από αυτό!!!!
Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο τυχεροί είστε όσοι έχετε συνηθισμένα επίθετα,π.χ. Ιωάννου,Παπαδόπουλος κλπ κλπ..
Εμείς τα άτυχα πλάσματα που το επίθετό μας δεν είναι και τόσο εύηχο,μια ζωή ταλαιπωριόμαστε και φυσικά έχουμε και την πολυτέλεια να το ακούμε σε διάφορες παραλλαγές..Το δικό μου το επίθετο έχει πολλά Λάμδα μέσα(ούτε Θεσσαλλλονικιά να ήμουν),οπότε καταλαβαίνετε τι συμβαίνει..
Και έρχεται λοιπόν η αποφράδα εκείνη στιγμή που είτε πρέπει να πεις εσύ σε κάποιον άγνωστο το επίθετο σου, ή να σε φωνάξουν μπροστά σε άλλους!!!Ω ναι!!!!!!
Εκείνη τη στιγμή λοιπόν σε πιάνει κρύος ιδρώτας,κύματα ρίγους σε διαπερνούν,και προσεύχεσαι έστω και για μία φορά να πουν σωστά το επίθετό σου και να μην γίνεις ρεζίλι,ή να μην αναγκαστείς να το συλλαβίζεις σαν κεκές!!!!!Θα ξεχάσω που στο σχολείο κάθε φορά που έφταναν στο όνομά μου οι καθηγητές ένα βογγητό έβγαινε αυθόρμητα,περιμένοντας να ακούσω πώς θα με
αποκαλέσουν!!!Υπάρχουν και μαρτυρίες.Και φυσικά οι 9 στους 10 το έκαναν λάθος(άτιμα κεφαλαία στους καταλόγους,την κατάρα μου να έχετε),του άλλαζαν τα φώτα δηλαδή,με αποτέλεσμα όλη η τάξη να ξεσπάει σε γέλια!!Και μετά πώς να μην αποκτήσεις ψυχολογικά τραύματα τα οποία δεν επουλώνονται ποτέ;
Βέβαια για να μην είμαστε και αχάριστοι υπάρχουν και επίθετα άκρως ακατάλληλα,που στο άκουσμα τους αισθάνομαι τρισευτυχισμένη που έχω το δικό μου επίθετο,έστω και κακόηχο.

Για αυτό λοιπόν φίλοι μου,ας μην είμαστε και τόσο αχάριστοι και τα θέλουμε όλα δικά μας.
Οπότε 3 συμβουλές θα δώσω σήμερα!
1η συμβουλή:Όσοι έχετε συνηθισμένα και ωραία επίθετα,να τα χαίρεστε!!!!(ΓΚΡΡΡ)
2η συμβουλή:Όσοι έχετε επίθετα τα οποία σας έχουν δυσκολέψει επειδή έχει μαλλιάσει η γλώσσα σας να τα συλλαβίζετε,ας συμβιβαστείτε και δείτε το σαν αστείο.(Γράψτε και καμιά παραλλαγή από αυτές τις ωραίες των επιθέτων να τις θυμάστε.Εγώ άνετα συμπληρώνω 7τομη εγκυκλοπαίδεια)
3ον Όσοι έχετε επίθετα αυστηρώς ακατάλληλα δια ανηλίκους ή πολύ αστεία,τρέξτε όσο προλαβαίνετε στο πλησιέστερο ληξιαρχείο ή αστυνομικό τμήμα να προβείτε σε άμεση αντικατάσταση του επιθέτου.

Αυτά λοιπόν και για σήμερα!!
Θα τα ξαναπούμε την άλλη εβδομάδα!!Μέχρι τότε να περνάτε καλά!!!!
Και να θυμάστε:Όλα στη ζωή είναι ένα αστείο!!
Πολλά φιλιά!!
Menia

4 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε... at 28 Σεπτεμβρίου 2013 - 4:30 μ.μ.

Όμορφη ανάρτηση
Φιλάκια ...

Menia είπε... at 28 Σεπτεμβρίου 2013 - 9:50 μ.μ.

Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα!!!!!Να είσαι καλά!!!!!Ελπίζω να διαβάζω την άποψή σου και στο μέλλον!!Φιλιά! :)

FLORA GIA είπε... at 29 Σεπτεμβρίου 2013 - 6:00 π.μ.

Με αστείο ή όχι επίθετο
η ανάρτησή σου ήταν διασκεδαστική.
Φιλάκια

Menia είπε... at 29 Σεπτεμβρίου 2013 - 11:59 π.μ.

Σε ευχαριστώ Φλώρα μου!!!!Πολλά φιλιά!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις