Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2013

Men!ou$ (Πρεμιερα)



Καλησπέρα καλησπέραα!!!!!!Σαν να μην πέρασε μια μέρα λοιπόν!!Είμαστε και πάλι μαζί!!!Αποφάσισα και εγώ να κάνω ένα Restart- που δεν θα καταλήξει σε Μελέτησέ το- στην θεματολογία της στήλης μου,σαν την λατρεμένη μου Νονόρα (βλ.Μελέτη),μόνο που το δικό μου Restart θα είναι πραγματικό,και όχι άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς,όπως της φίλης μας της Νονόρας.
Τέλος πάντων,αρκετά την έκραξα..
Ας περάσουμε στα δικά μας..
Σε αυτή τη στήλη θα γράφω ο,τι με προβληματίζει, ο,τι με ενοχλεί,κάθε τι που θέλω να το μοιραστώ μαζί σας....
Πάμε λοιπόν!!!!!!

Πάει το καλοκαίρι,τελείωσε..Ειλικρινά να σας πω ούτε που κατάλαβα πότε..Απ τη μια στεναχωριέμαι που δεν θα έχουμε το καθισιό των διακοπών.Από την άλλη,κάθε εποχή έχει και τη χάρη της.Εξάλλου εμείς ως κλασσικοί Ελληνάρες βαριόμαστε τα πάντα και την θέλουμε και την αλλαγή.

Ένας παραπάνω λόγος που με κάνει να χαίρομαι αυτό το διάστημα είναι ότι με την αλλαγή της ώρας τέλη Οκτωβρίου θα κερδίσουμε μια πολύτιμη ώρα ύπνου,την οποία ακόμα κλαίω από τον Μάρτη που την έχασα.Ω ναι!!!Μην το γελάτε καθόλου,γιατί για μια υπναρού σαν και εμένα και η μία ώρα είναι πολύτιμη!!!!
Και τώρα ας περάσω σε ένα προσωπικό μου βίωμα.Όχι μόνο δικό μου βέβαια,πολύ κόσμου πιστεύω.
Τι γίνεται όταν αποφασίζουμε να το παίξουμε κομμωτές στο τριχωτό της κεφαλής μας,και μάλιστα με τεράστια αυτοπεποίθηση;;;

Η απάντηση είναι μία!!
ΠΑΤΑΓΩΔΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑ!!!!!!
Ξεκινάς λοιπόν γεμάτος χαρά να το παίξεις Τρύφων Σαμαράς!!!Αρχίζεις και κόβεις από δω,κόβεις από κει(αυτό ισχύει και για βαφές μαλλιών,γιατί εγώ έτσι την είχα πατήσει)
και φτάνει εκείνη η καταραμένη στιγμή που διαπιστώνεις ότι έχεις γίνει σαν τράγος και σου έχει απαγορευτεί αυτόματα η επαφή με τον έξω κόσμο..Εκτός βέβαια και αν είσαι τόσο ριψοκίνδυνος που το ρισκάρεις να βγεις έξω και να επιστρέψεις σπίτι παρέα με ντομάτες,γιαούρτια και γενικότερα ζαρζαβατικά..Είναι όμως και αυτό μια εναλλακτική.Διευκολύνεις τη δύσμοιρη τη μάνα από τα ψώνια..
Επανέρχομαι λοιπόν..Μετά από αυτό το Βατερλώ η μόνη λύση είναι το χαρακίρι.Ειδικά όταν έχεις κάνει την μ@!$κ!@ Σαββατοκύριακο και ούτε η κυρα Νίτσα στη γωνία δεν μπορεί να σε βοηθήσει.
Σε αυτή λοιπόν την περίπτωση επιστρατεύεις θείους,θείες,μακρινά ξαδέρφια και γενικότερα ό,τι έμψυχο και άψυχο υλικό μπορεί να σε βοηθήσει..Και φυσικά μετά τους στήνεις άγαλμα και τους ανακηρύσσεις εθνοσωτήρες που σε γλίτωσαν από την δημόσια διαπόμπευση!!
Τέλος,ανακουφισμένος μετά από αυτή την Οδύσσεια,ορκίζεσαι ότι δεν θα ξαναπιάσεις ΠΟΤΕ στα χέρια σου ψαλίδια,πινέλα ή τέλος πάντων ό,τι σχετίζεται με την τραγωδία που έζησες..
Για αυτό λοιπόν φίλοι μου το μήνυμα της σημερινής στήλης είναι το εξής:Δεν το παίζουμε ποτέ ειδικοί σε τέτοια θέματα των οποίων οι συνέπειες δύσκολα σώζονται..Και αν καμιά φορά σας πιάσει αυτός ο οίστρος για κομμωτικούς πειραματισμούς,χαλαρώστε και θα σας περάσει..

Αυτά λοιπόν!!!!!Ελπίζω να μην σας κούρασα με τις βλακείες μου!!
Θα τα ξαναπούμε την άλλη Παρασκευή το βραδάκι!!
Μέχρι τότε....Have fun and take care of yourselves!!!!

Menia



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις