Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2013

Andre@s the NightWriter



Καλησπεραα.
Πεμπτη σημερα και φυσικα ειμαι εδω!!!!
Για παμε.......



       SCREEN NEWS           

Απο τη δείχνει ειναι της μόδας,Πολλοί τραγουδιστές να κάνουν τη δικη τους τηλεοπτική ταινία με θεμα εκείνους,Την πορεια τους,Το ξεκίνημα τους κ.λ.π......Άσχετος αν συμπαθώ η δεν συμπαθώ τον εκάστοτε τραγουδιστή μου αρέσουν αυτα...
Δηλαδή μου άρεσε και της kesha to docymentary sto mtv.+ Της katy perry η ταινία+Της αννα βισση...χα...Οχι χωρίς Πλάκα μου τραβάνε την προσοχή κατι τετοια....

Που θέλω να καταλήξω στο οτι θα κάνει κάτι τέτοιο και η πολυσυζητημένη τον τελευταίο καιρό
 miley cyrus 
Δειτε το treiler



Μόνο ο Θεός Συγχωρεί
Only God Forgives



Σκοπεύω να την δω...

Μπήκα να δω κριτικές του κόσμου και.....Αρκετο θάψιμο
Γενικότερα εχω μια ταση να πηγαίνω σε ταινίες που την θάβουν...Tελος παντων.





......................


Δείτε τρέιλερ!!


------------------------------------------------------------- 
                         TALK SHOW TIME !!!                
-------------------------------------------------------------

 

Για ακόμη μια χρονιά εδω θα φιλοξενήσουμε ολους τους συντάκτες του blog mas!!
Σημερινή καλεσμένη η....ΜΕΝΙΑ-ΜEN!OU$..!!!!
-ΜΕΝΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!
-Καλησπέρα Ανδρέα.
  










MENIA,ΠΕΡΥΣΙ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΤΑΡ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ,ΦΕΤΟΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ,ΜΙΛΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ...

Φέτος αποφασίσαμε απο κοινού να αλλάξω θεματολογία στη στήλη μου.Αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα,καθώς ήθελα να κάνω κάτι πιο δημιουργικό.Έτσι λοιπόν καταλήξαμε στο Men!ou$.Η στήλη θα βγαίνει κάθε Παρασκευή βραδάκι και σε αυτήν θα γράφω ό,τι με απασχολεί, ό,τι με εκνευρίζει και γενικά ό,τι θέλω να σχολιάσω..


ΤΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΣΤΗΝ TV? 
 Στην τηλεόραση παρακολουθώ σχεδόν τα πάντα.Κυρίως ειδήσεις και σειρές.Άντε και καμιά εκπομπή που να μην με εκνευρίζει(λίγο σπάνιο αυτό )
ΠΩΣ ΚΡΙΝΕΣ ΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΤΟΥ BLOG ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ? 
Είναι πολύ νωρίς να κρίνω τις στήλες του blog,γιατί μόλις ξεκινήσαμε..Χαίρομαι όμως που βλέπουμε πολλές καινούριες στήλες από τους συντάκτες μας.
 

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ ΠΟΛΗ?
  Η αγαπημένη μου πόλη στην Ελλάδα είναι η Καβάλα (από εκεί κατάγομαι),και εκτός Ελλάδας η πόλη του φωτός,το Παρίσι..

 
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ?
 Χμμ...εχω να πάω πολύ καιρό σινεμά,και έτσι δεν θυμάμαι...Όμως τώρα θα το επισκεφτώ σύντομα.
 ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΦΑΓΗΤΟ?ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙΣ?
 Αγαπημένο φαγητό,μα φυσικά τα ζυμαρικά σε όλες τις παραλλαγές τους.Τα λατρεύω.. Χμμ το μαγείρεμα είναι ένα θέμα που πονάει.Μέχρι σαλάτες ξέρω..Χαχαχαχαχαχα!!Δυστυχως ντρέπομαι που το λέω,αλλά η σχέση μου με την κουζίνα αναπτύσσεται μόνο όταν πάω να φάω..
 ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΟ?ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ? 
 Αγαπημένο γλυκό είναι το Προφιτερόλ..Μα φυσικά και ξέρω να φτιάχνω υπέροχα γλυκά..(Ας είναι καλά ο Γιώτης,χεχεχεχεχεε)
ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ? 
 Αγαπημένες ιστοσελίδες μα φυσικα το the a city και το facebook στο οποίο ξημεροβραδιαζόμαστε....
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ? 
Το αγαπημένο μου τραγούδι αυτόν τον καιρό είναι το gypsy heart.Μου αρέσει ο ρυθμός του
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ? 
 Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα μου το έκανε δώρο ο David.Ήταν της Δημουλίδου το Μερσέντες Χιλ..Δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε,και φυσικά εξέφρασα τα παράπονά μου στον David..χαχαχα


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ??
Το taboo..Έχω περάσει άπειρες στιγμές γέλιου με αυτό το παιχνίδι.






ΦΕΤΟΣ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ..ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΦΕΤΟΣ ΟΛΗ Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ???
 Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που κέρδισα το βραβείο της αγαπημένης συντάκτριας,καθώς κατά τη γνώμη μου,είναι ένα από τα σημαντικότερα βραβεία.Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι με τίμησαν με την ψήφο τους. Η διοργάνωση ήταν πάρα πολύ καλή,και φυσικά για αυτό ευθύνεται ο ιδιοκτήτης του blog,δηλαδή εσύ Ανδρέα. Τα αποτελέσματα,εκτός από τη στήλη της χρονιάς που ήταν σίγουρο ποιος θα την πάρει,μπορώ να πω ότι με εξέπληξαν..

 ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ Η ΘΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ? 
 Δυστυχώς τα πράγματα ειδικά αυτήν την περίοδο είναι πάρα πολύ άσχημα τόσο σε κοινωνικό,όσο και σε πολιτικό επίπεδο.Για το οικονομικό δεν μιλάω καν.Θέλω να είμαι αισιόδοξη.Έτσι λοιπόν θέλω να πιστεύω ότι σε λίγα χρόνια θα καταφέρουμε να ορθοποδήσουμε.
ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Motto ΣΟΥ?
Το motto μου είναι: Follow your dreams,they know the way!!!!
 Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση Ανδρέα!! Καλή μας σεζόν!!!!!!

Εγω σε ευχαριστω
καλη μας σεζον!!! 

--------------------------------------------------------
                         Story Time                      
--------------------------------------------------------


Κωφό βρέφος 8 μηνών ακούει για πρώτη φορά
Ο Jonathan ήταν εκ γενετής κωφός μέχρι την ηλικία των 8 μηνών, όταν οι γιατροί του τοποθέτησαν κοχλιακά εμφυτεύματα.
Το βίντεο που ακολουθεί θα δούμε τοσο τις αντιδράσεις της  μητέρας οσο και του μικρού Jonathan  που για πρώτη φορα ακούει τη φωνή της μητέρας του.Πρώτη αντίδραση του Jonathan???Ρίχνει την πιπίλα του!!!
Το βίντεο είναι πολύ παλιό..Οχι και τόσο δλδ.Απλά σήμερα ο Jonathan είναι 6 χρονων!!!
 Πλεον δεν ακουει μονο αλλα πιανει και συζητησεις!!!!!
Ειναι αυτο που λενε Οτι δεν πρεπει να απογοητευομαστε οταν κατι δεν πηγαινει καλα.Πρεπει να ελπιζουμε και αν πραγματικα ελπιζουμε,Οριστε τη γινετε..Αρα τελικα ολα ειναι θεμα πιστης?η μηπως οχι?

---------------------------------------------------------------------------------------
Αυτό ήταν και για σήμερα!!
Εμείς τα ξαναλέμε την επόμενη εβδομάδα..!!
Κλείνουμε με ΕΙΚΟΝΕΣ. ''Οφθαλμαπάτες''

 Οφθαλμαπάτες... κατά λάθος (8)Οφθαλμαπάτες... κατά λάθος (1)Οφθαλμαπάτες... κατά λάθος (5)Οφθαλμαπάτες... κατά λάθος (7)Οφθαλμαπάτες... κατά λάθος (9)Οφθαλμαπάτες... κατά λάθος (10)Οφθαλμαπάτες... κατά λάθος (2)Οφθαλμαπάτες... κατά λάθος (7)




ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

By Andrik

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 27 Σεπτεμβρίου 2013 - 2:39 μ.μ.

Έπρεπε να βάλω τα γυαλιά ορθογραφίας μου για καταφέρω να διαβάσω όλο το ''κείμενο''.

Αν/μος

andrik είπε... at 27 Σεπτεμβρίου 2013 - 4:50 μ.μ.

ΠΩ πω τι περασες......
Κριμα και συγνωμη....

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις