Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

The "M" File



Βρέχει βρέχει βρέχειιιιι! Μ’ αρέσει η βροχή, μου αρέσει η μυρωδιά της βροχής!!!!! Βροοοοοχηηηηηη…!!! Πάρε μια βαθιά ανάσα και *ΣΝΙΙΙΙΙΙΙΦΦΦΦΦΦΦΦΦ*. Νομίζω την βρίσκω με αυτή την μυρωδιά.. μήπως είμαι ρέιν πέρβ? *γουάτ?* Αχ δεν ξέρω τι λέω τα έχω παίξει απ το διάβασμα!!




Oκ για να πω την αλήθεια, αυτή την στιγμή υποτίθεται ότι έπρεπε να γράφω την εργασία μου για την ιστορία τέχνης αλλά δεν την παλεύω άλλο!! Το μυαλό μου πλέον αρνείται να συνεργαστεί! Οπότε εκεί που έγραφα, λέω στον εαυτό μου «Απ το να κάθεσαι να γράφεις αηδίες στην εργασία σου, δεν κάθεσαι να τις γράψεις στο The M File να φαίνονται και πιο φυσικές?» Και να ‘μαστε λοιπόν…

Η αλήθεια είναι ότι γενικά κάπως έτσι γεννήθηκε αυτή η στήλη, επειδή στο σχολείο βαριόμουν να διαβάσω, έπρεπε κάπως να δικαιολογώ τον χαμένο μου χρόνο. Αυτό βέβαια δεν ισχύει ακριβώς επειδή είχα να διαβάσω. Όπως έχω πει και σε προηγούμενη στήλη, το να χρονοτριβώ είναι τρόπος ζωής! Έχω εργασίες? Γράφω στήλη! Πρέπει όντως να γράψω στήλη? Με πιάνει η προκοπή να τακτοποιήσω το δωμάτιο μου. Είναι πράγματι η ώρα να τακτοποιήσω το δωμάτιο μου? Χαζεύω βίντεο στο youtube!
Προκαστινέσιον ιζ α ντιζίζ…! Δερ ιζ νό κιούρ!
Ιιιιχ είναι και το άλλο… να μωρέ.. έχω αγχωθεί κάπως, περισσότερο θα έλεγα ότι έχω αγωνία.. Πριν κάνα δύο εβδομάδες έστειλα στα γιουτιουμπάκια ένα μικρό πινακάκι που είχα ζωγραφίσει. Πολύς κόσμος συνηθίζει να τους στέλνει διάφορες ζωγραφιές και βλακιούλες όπου εκείνοι μετά διακοσμούν το στούντιο τους. Οπότε σκέφτηκα, έεει ! γιατί να μην στείλω και γω? :) ….και έστειλα… Το θέμα είναι ότι επειδή είμαι ίσως στην λίστα με τους πιο γκαντέμηδες ανθρώπους του κόσμου, φοβόμουν μήπως πάει κάτι στραβά! Και μάντεψε….! Όντως πήγε! Την ημέρα που το έστειλα και σκεφτόμουν τι ωραία που το δέμα μου θα τους συναντήσει σε κάνα 2-3 μέρες, βγάζουν ανακοίνωση στο Tumblr ότι θα για τις επόμενες 2 βδομάδες δεν θα έχουν εκπομπή γιατί θα λείπουν! Κατάλαβες? 6 ολόκληροι μήνες στο BBC και κάθε βδομάδα ήταν στην ώρα τους! Και μόλις αποφάσισα να στείλω κάτι, «Γουοοπ! σόρρυ μπίτς!»
Και το θέμα είναι ότι έκανα ένα μήνα σχεδόν να το φτιάξω! Ένας μήνας γεμάτος αγωνία μέχρι να το στείλω γιατί ήθελα να είναι όσο πιο καλό γινόταν! Σκατά! Τρομάρα μου, το έστειλα και συστημένο! Όχι μόνο δεν θα το παρέλαβαν οι ίδιοι, αλλά μην σου πω πως κάποιος άσχετος θα το έχει πετάξει σε καμία σκοτεινή γωνία πίσω από κανένα γραφείο!
Ελπίζω όμως αύριο (για εσάς σήμερα που το διαβάζετε είναι Κυριακή, οπότε ας πούμε απόψε) ίσως να μάθω αν το παρέλαβαν και τους άρεσε, ή αν δεν τους το έδωσαν, ή μπορεί ακόμα και να μην έφτασε ποτέ στην Αγγλία! Ναι, παίζει και αυτό! Μπορεί το αεροπλάνο ξαφνικά να έπιασε φωτιά ή να έχασε τον ένα του κινητήρα και να χρειάστηκε να ξεφορτωθούν πραμάτεια, οπότε το δέμα αυτή την στιγμή ίσως και να βρίσκεται στον πάτο του ωκεανού! (ή σε κάνα χωράφι, δεν ξέρω).
Οπότε όπως στον κόσμο του What's up όλα είναι δυνατά, αντίστοιχα στον κόσμο της Μαρίας όλα είναι γκαντέμικα!
Αυτά λοιπόν.. νομίζω ότι για μία ακόμη Κυριακή σας γέμισα αισιοδοξία και ζωντάνια..! Πάω να κρυφτώ μέσα στην σπηλιά μου τώρα.. Αλλά τι λέω, όχι! Έχω να τελειώσω την εργασία πρώτα! Σκατά και αυτό!
Αααα! Κάτι άκουσα ότι κλείνουμε για Καλοκαίρι?
 
Ωωωωωωω μην στεναχωριέσαι μικρό μου κουνάβι! Εγώ θα συνεχίζω να σε γεμίζω αισιοδοξία και μέσα στο καλοκαίρι! *yey*  
Επίσης δεν ξέρω αν το μάθατε, αλλά ξεκίνησε η ψηφοφορία μας για τα βραβεία! …. Ναι εντάξει το ξέρω είμαστε τόσο γαμάτοι που βραβεύουμε μόνοι μας τους εαυτούς μας! Αλλά οκ, χρειαζόμαστε και την βοήθεια σας! Οπότε… εεμμ, ψηφίστε μας! :D  http://theacityawards.blogspot.gr/
..και εντάξει, αν δεν είναι μεγάλος κόπος, κάντε ένα κλίκ και στην δικιά μου! :) mersiii <3
P.S. Νομίζω πως ήρθε ο καιρός να βγάλω ένα όνομα σε εσάς που με διαβάζετε συχνά ή που είστε κάθε φορά εδώ! Χμμμμμμα! :D Marillions όπως τα Minios από το Despicable me! :D
Μπαααααααααααααααααααααααααααααααιιιιιι <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις