Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Passion Time - The End



Φίλησα ένα κορίτσι μέσα σε μια σκηνή (and I liked it..)

Δεν είχα ξανακάνει κάμπινγ. Από την άλλη, δεν μου είχε τύχει ποτέ να μην έχω καθόλου άδεια το καλοκαίρι και να ξεμείνω στην πόλη αυγουστιάτικα. 
Όλοι οι φίλοι μου έλειπαν σε διακοπές, δεν είχα τίποτα να κάνω τα απογεύματα, ζεσταινόμουν και δεν εκτιμούσα το γεγονός ότι έβρισκα εύκολα θέση για πάρκινγκ. 
Ήθελα απλώς να φύγω..

Στην ίδια θέση μ' εμένα βρισκόταν και η Ήρα, μια κοπέλα που είχε έρθει πρόσφατα στο γραφείο για να βοηθήσει τους καλοκαιρινούς μήνες, που έλειπαν οι περισσότεροι σε άδεια..
Κάποιες φορές που μέναμε οι δυο μας μέχρι αργά, πηγαίναμε για μια μπίρα μετά τη δουλειά και γελούσαμε λέγοντας πόσο μισούμε αυτούς που ανεβάζουν φωτογραφίες από τις διακοπές τους στο Facebook..
Τη συμπαθούσα την Ήρα και μου άρεσε που ήταν χαλαρή και δεν αγχωνόταν με τις δουλείες, τα χρήματα, τη ζωή της -το ακριβώς αντίθετο από μένα, ακολουθούσε απλώς τα θέλω της..
Έτσι, όταν μια Πέμπτη μου πρότεινε να πάμε το Σαββατοκύριακο για κάμπινγκ στο Αγκίστρι, σκέφτηκα ότι το μόνο που είχα να χάσω ήταν άλλο ένα ιδρωμένο διήμερο στο διαμέρισμα μου..

Στο πλοίο ήμουν αρκετά αγχωμένη και δε μιλούσα πολύ.
Η Ήρα το κατάλαβε και μόλις πατήσαμε το πόδι μας στο νησί, μου πρότεινε να πιούμε μια παγωμένη μπίρα πριν πάμε να στήσουμε. Ο θαλασσινός αέρας, το γεγονός ότι ήμασταν επιτέλους μακριά από την πόλη και το αλκοόλ ήταν αρκετά για να χαλαρώσω. Το καλύτερο χαλαρωτικό όμως ήταν η θέα της παραλίας. 
Μόλις η Ήρα έστησε τη σκηνή μας, φορέσαμε τα μαγιό και για πρώτη φορά παρατήρησα ότι είχε πολύ ωραίο σώμα: στητό στήθος, στρογγυλά οπίσθια, μακριά πόδια. 
Έπιασα τον εαυτό μου να μην μπορεί να πάρει τα μάτια του από πάνω της. 
Τα μαλλιά της ήταν καστανόξανθα και μακριά, το δέρμα της είχε αρχίσει να κοκκινίζει ελαφρά στους ώμους και στα μάγουλα και ήταν πραγματικά πολύ όμορφη..
Την παρατηρούσα πάλι αργότερα, την ώρα που διάβαζε το βιβλίο της, και έμοιαζε με την τέλεια καλοκαιρινή φωτογραφία. 
Κάναμε  βουτιές μέχρι να νυχτώσει και ύστερα αποφασίσαμε να πάμε για φαγητό..
Στο ταβερνάκι το πρώτο πράγμα που παραγγείλαμε ήταν ούζο..
Οι μεζέδες άρχισαν να έρχονται στο τραπέζι και παντού μύρισε νυχτολούλουδο. 
Ήμασταν ζαλισμένες από τον ήλιο, χαλαρές και γελούσαμε τσουγκρίζοντας συνέχεια τα ποτήρια μα. Αρχίσαμε να λέμε για πρώην, σχέσεις και απογοητεύσεις, one-night stands και αστεία περιστατικά στο σεξ, μέχρι που έκλεισε η ταβέρνα και πήγαμε προς τη σκηνή...

Ήμασταν λίγο στριμωγμένα, όμως συνεχίζαμε να γελάμε με το παραμικρό..
Κάποια στιγμή σβήσαμε τους φακούς και μας τύλιξαν οι ήχοι της νύχτας..
Φοβόμουν λίγο κι έτσι δε κοιμόμουν, όταν ένιωσα το χέρι της Ήρας να μου χαιδεύει απαλά τα μαλλιά και το σβέρκο. Για κάποιο λόγο δεν αντέδρασα.. Μου άρεσε η αίσθηση, και έτσι την άφησα να συνεχίσει. Τα δάχτυλά της πέρασαν από την πλάτη μου και ύστερα αισθάνθηκα τα χείλη της στο λαιμό μου. Άρχισε να φιλάει τους ώμους μου και ανατρίχιασα ολόκληρη. Έπιασε το κεφάλι μου και με φίλησε στο στόμα.. Ήταν περίεργο: δεν είχα ξαναφιλήσει κορίτσι και τα χείλη της ήταν πολύ απαλά. " Ήθελα να το κάνω αυτό όλη μέρα.." μου ψιθύρισε και ύστερα πέρασε τη γλώσσα της από το λαιμό, το στήθος, την κοιλιά μου..
Έφτασε ανάμεσα στα πόδια μου και άρχισε να μου κάνει στοματικό. Ήξερε ακριβώς που και πως να με ακουμπήσει. Δεν σταματούσε να με φιλάει, και να ασχολείται όλο και περισσότερο μαζί μου..
Φυσικά, τελείωσα πιο έντονα από ποτέ...

Είχε αρχίσει να ξημερώνει και μας πήρε σχεδόν αμέσως ο ύπνος..
Την επόμενη μέρα αισθανόμουν κάπως αμήχανα, ενώ η Ήρα ήταν πολύ χαλαρή και έκανε σαν να μην είχε συμβεί τίποτα. 
Κάναμε μπάνιο, μαζέψαμε τη σκηνή, πήραμε κάτι να φάμε στο χέρι και μπήκαμε στο πλοίο για το γυρισμό..
Την παρατηρούσα και προσπαθούσα να διακρίνω κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά της, όμως δεν καταλάβαινα τίποτα. Μόνο όταν με άφησε στο σπίτι μου, λίγο πριν κατέβω, με φίλησε στο στόμα. Ήταν ίσως ένας τρόπος για να κλείσει το συγκεκριμένο διήμερο..

Στο γραφείο συνεχίσαμε να κάνουμε παρέα, αν και εγώ ντρεπόμουν λίγο. Άρχισα να απομακρύνομαι, μέχρι που κάποια στιγμή κι εκείνη έφυγε από τη δουλειά και έτσι χαθήκαμε. 
Καμιά φορά που μου μιλάει στο Facebook, θυμάμαι εκείνο το βράδυ στη σκηνή και χαμογελάω μόνη μου...


Αυτή ήταν η τελευταία μας στήλη για φέτος.!

Ευχαριστώ όλους όσους με στηρίζουν! 
Θα χαρώ πολύ να με ψηφίσετε στα φετινά μας βραβεία..
Είμαι υποψήφια σε 6 κατηγορίες, αυτό το οφείλω σε εσάς!.. 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ..! 

Καλό Καλοκαίρι να έχετε και να το ζήσετε όσο πιο έντονα μπορείτε σε ΟΛΑ! 
;)

Καλό βράδυ..! 

by PanaGiota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις