Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

Passion Time




Η πρωτη σου φορα, μπορει να ειναι πολυ πιο εξτριμ απο ενα ρομαντικο βραδυ με το φιλο σου...

Ειχαμε μολις τελειωσει τις Πανελληνιες εξετασεις και δεν κρατιομασταν μεχρι να φυγουμε για διακοπες..Το πλανο ηταν ενα και μοναδικο: εξι κοριτσια, πεντε μερες, πολυ μπανιο, πολυ φλερτ και λιγος εως καθολου υπνος... Προορισμος; Η Μυκονος, το λιμανι της οποιας μας φανηκε σαν οαση γεματη υποσχεσεις εκεινο το απογευμα του Ιουλιου που αρχισε να δενει το καραβι. 
Ενιωθα πως αυτο το καλοκαιρι θα ηταν ξεχωριστο.

Ηταν οι πρωτες διακοπες που πηγαινα με τις φιλες μου. Δεν ειχα καμια υποχρεωση για τους επομενους μηνες και ηθελα να απολαυσω το καλοκαιρι οσο περισσοτερο μπορουσα. 
Μεσα στις βαλιτσες μου ειχα πακεταρει ονειρα για ατελειωτα μπανια, ξενυχτια μεχρι πρωιας, καλοκαιρινους ερωτες και τις πιο σεξι μου φουστες για βολτες στα σοκακια..
Ειχα υποσχεθει στον εαυτο μου οτι αυτες οι διακοπες θα μου εμεναν αξεχαστες, το οποιο και συνεβη τελικα.

Θυμαμαι οτι την πρωτη μερα την ειχαμε περασει ολοκληρη στην παραλια. 
Ηταν ολα οπως τα φανταζομουν: γαλαζια νερα, οι φιλες μου να ξεκαρδοζονται, ο ηλιος να καιει το δερμα μας και αγορια που μας φλερταραν..

Αργα το απογευμα πηγαμε στα δωματια για να ετοιμαστουμε.. Μετα κατευθυνθηκαμε προς το μπαρ οπου ειχαμε δωσει ραντεβου με κατι φιλους που ειχαμε συναντησει στην παραλια. Αρχισαμε να χορευουμε και να τσουγκριζουμε σφηνακια..
Και τοτε, τον ειδα στην ακρη του μπαρ...

Ηταν ψηλος, αδυνατος, με υπεροχα χερια. 
Δεν θυμαμαι πως αρχισαμε να μιλαμε, μονο οτι ηταν απο Βραζιλια και τον ελεγαν Τσιαγκο..
Ειχε ερθει στο νησι για να δουλεψει το καλοκαιρι. 
Αρχισαμε να χορευουμε και εσκυψε και με φιλησε. "Εισαι πολυ ομορφη" μου ψιθυρισε. 
Λιγο αργοτερα με εσφιγγε πανω του και μου προτεινε να φυγουμε απο το μαγαζι. 
Ειπα στις φιλες μου, που με κοιταζαν με ανοιχτο το στομα, οτι θα επεστρεφα και οτι ειχα το κινητο μαζι μου..
Δεν ηταν οτι εξαφανιζομουν με αγνωστους καθε μερα, για την ακριβεια δεν ειχα κανει ερωτα ποτε μεχρι εκεινο το βραδυ. 
Εκεινος ομως μου φαινοταν εξωτικος και γλυκος, κι ετσι τον ακολουθησα..

Καταληξαμε σε μια απομερη παραλια, στον παγκο μιας κλειστης καφετεριας. 
Καθισε διπλα μου κι εγω δεν ειχα ιδεα τι επρεπε να κανω. 
Με φιλησε και αρχισε να με χαιδευει σε ολο το σωμα. 
Περασα τα δαχτυλα μου μεσα απο τα μαλλια του, εκεινος σηκωσε τη φουστα μου και το χερι του γλιστρησε αναμεσα στα ποδια μου. 
Πιστευα οτι το θεμα δεν θα προχωρουσε πολυ και οτι εκεινος θα σταματουσε καποια στιγμη, οπως συνεβαινε με τα αγορια της ηλιακιας μου. 
Ομως, εκεινος ηταν μεγαλυτερος και ετοιμος για ολα. 

Καποια στιγμη τον ειδα να βγαζει απο την τσεπη του ενα προφυλακτικο. 
Αναστατωθηκα και του ειπα οτι δεν γινοταν να το κανουμε αυτο. 
Του εηξγησα οτι θα ηταν η πρωτη μου φορα, αλλα εκεινος δεν φανηκε να ενοχλειται καθολου. 
Mε αγκαλιασε και μου ειπε: "Μην ανησυχεις, θα σε προσεχω και δεν θα πονεσεις". 
Ηταν τοσο γλυκος. Σκεφτηκα πως τον ηθελα, ενιωθα οτι μπορουσα να του εχω εμπιστοσυνη και απο την αλλη ηθελα να το κανω, να δω επιτελους πως ειναι αυτο που διηγουνταν με τοση εκσταση οι περισσοτερες φιλες μου..

Τον αφησα λοιπον να φορεσει το προφυλακτικο, ξαπλωσα στον παγκο κι εκεινος ηρθε απο πανω μου. Μπηκε μεσα μου και ηταν τρυφερος και υπομονετικος. 
Με φιλουσε συνεχεια και εκανε ο,τι μπορουσε για να μην πονεσω.

Ετσι, η πρωτη μου φορα δεν εγινε με το σταθερο μου φιλο στο παιδικο μου δωματιο, αλλα κατω απο τα αστερια, με καποιον που γνωριζα ελαχιστα.
Και πρεπει να πω οτι δε το μετανιωσα ουτε στιγμη...

Οταν πηγα να βρω τιε φιλες μου, ειχε ηδη αρχισει να ξημερωνει..
Εκεινες δεν το πιστευαν οτι το ειχα κανει..
Το γιορτασαμε τρωγοντας κρεπες στο λιμανι. 

Τον Τσιαγκο δεν τον ξαναειδα ποτε, ουτε τον ξαναπετυχα στο νησι. 
Μπορει να ακουγεται περιεργο, αλλα δεν με ενοιαζε κιολας.. 
Δεν θα τον ξεχασω ποτε, οχι μονο γιατι ηταν ο πρωτος μου, αλλα γιατι χωρις να με γνωριζει χειριστηκε μια πολυ ιδιαιτερη στιγμη μου με τον καλυτερο τροπο...

Καλο βραδυ σε ολους!
Φιλια πολλα

by PanaGiota !

8 σχόλια:

vanilia είπε... at 27 Μαΐου 2013 - 12:23 π.μ.

teleia istoria!!!!..poli kali!!
agapw passion time...telos
tha mporousate na to peite k sex time.

Ανώνυμος είπε... at 27 Μαΐου 2013 - 12:31 π.μ.

ouaouuuuu apla!

bieber4ever είπε... at 27 Μαΐου 2013 - 12:44 π.μ.

Apo tis kaliteres istories sou panagiota!!!dikes sou einai i tis vriskeis sto internet???

TaniaLove είπε... at 27 Μαΐου 2013 - 12:46 π.μ.

oh!
Poli poli poli wraia-triferi istoria!!!

Ανώνυμος είπε... at 27 Μαΐου 2013 - 1:00 π.μ.

Από το κοσμοπόλιταν!??

Ανώνυμος είπε... at 27 Μαΐου 2013 - 1:04 π.μ.

ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΣΑΣ
ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΦΗΝΩ ΣΧΟΛΙΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΑΣ~~~~!!!

Ανώνυμος είπε... at 27 Μαΐου 2013 - 1:13 π.μ.

Ωραιες δεν λεω,βαλτε ομως και καμια δικη σας.Η καμια που να μην ειναι τοσο γνωστη μιας και τις εχουμε διαβασει ολες,ξερετε που.δεν το λεω με κακια.απλα για να μην διαβαζουμε τα ιδια και τα ιδια.

Giota Pz είπε... at 27 Μαΐου 2013 - 6:35 π.μ.

Σας ευχαριστω παρα πολυ οοολους για τα καλα σας λογια!
Ξερω ειναι γνωστες σε καποιους αλλα υπαρχουν πιο πολλα ατομα που δεν τις εχουν διαβασει!
Ευχαριστω και παλι! :) :) :)

Καλημερα! :) :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις