Σάββατο, 11 Μαΐου 2013

Le Peuple En Suisse - by Γιώργος


Μερικές φορές δεν νιώθω τίποτα..
Είναι λίγο τρομακτικό.
Είναι το σπίτι ίσως.
Το να μην βλέπεις τον ήλιο σε κάνει να σκέφτεσαι παράλογα πράγματα.
Αλλά..
Πολλές φορές συμβαίνει κι όταν είμαι έξω.
Νιώθω ότι κοιτάζω τους ανθρώπους με ένα τόσο κενό βλέμμα.
Κι η μουσική από τα ακουστικά δεν σημαίνει τίποτα σε εμένα.
Κι οτιδήποτε να γινόταν μπροστά μου θα παρέμενα έτσι.

Ευτυχώς δεν γίνεται συχνά..
Συχνά με απογοητεύουν οι άνθρωποι όμως.


Υπάρχουν άτομα που εκτιμώ.
Με έχουν συγκινήσει αρκετές φορές και τα βλέπω καμιά φορά σαν αδελφικές υπάρξεις.
Έχω γράψει γι' αυτά σε τετράδια με πρόχειρα γράμματα και μουτζούρες, αλλά ποτέ δεν το έμαθαν.


Τον τελευταίο καιρό βλέπετε, αισθάνομαι όλο και περισσότερες φορές αυτόν τον φόβο.
Τον φόβο ότι δεν μπορώ να αισθανθώ. Και ότι ίσως δεν θα μπορέσω να αισθανθώ μερικά συναισθήματα ξανά.
Προφανώς δεν είναι αλήθεια : ))

Αλλά νιώθω σαν πάνω από την καρδιά μου να είναι μια κακιά βρύση και να πέφτει σταγόνα σταγόνα το νερό μαυρισμένο, με κάθε απογοήτευσή μου, κάθε απόδειξη της έλλειψης αμοιβαιότητας των συναισθημάτων που νιώθω για κάποιον.

Ίσως να μεγαλοποιώ τα πράματα κι οι σταγόνες να πέφτουν χωρίς να πρέπει μερικές φορές.

Ξέρετε κάτι; Μπορεί να έχω γίνει και δειλός..

Αλλά αυτή η βρύση φταίει.

Μπορείς να την κλείσεις για λίγο;
Κι από 'σενα έχουν πέσει σταγόνες και δεν νιώθω ασφαλής έτσι.

-------------------

" Σας αγαπάω, αλλά αυτό μερικές φορές δεν είναι καλό.. "
Nina Simone

-----
By
Γιώργος

1 σχόλια:

TaniaLove είπε... at 12 Μαΐου 2013 - 1:13 π.μ.

poli wraio keimeno!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις