Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013

THE A NIGHT (NightersBlogBanner)




Όλα τριγύρω αλλάζουνε...
Κι όλα τα ίδια μένουν...

Καλησπέρα φίλοι μου.
Σχεδόν πάντα,η έμπνευση για το εβδομαδιαίο μου report προκύπτει από ένα τυχαίο γεγονός.

Σήμερα αλείφθηκα με μία γερή δόση nimesulide,λόγω ενός προβλήματος που έχω στη μέση,το οποίο τα τρία τελευταία χρόνια μου έχει αλλάξει τα φώτα.

Βρίζοντας κάποια στιγμή,σκέφτηκα ότι αυτό το θεματάκι είναι η μόνη σταθερή μου αξία τα τελευταία χρόνια...ή μήπως όχι...

Όσο περνούν οι μέρες και οι μήνες,βλέπεις πως όλοι και όλα σιγά σιγά γύρω σου αλλάζουν.Και ξαφνικά νιώθεις πως έχεις μείνει πίσω,προβληματίζεσαι.Λες ''αφού όλα μεταβάλλονται εγώ γιατί μένω σταθερός;'' Αλλά δεν είναι έτσι...

Ποτέ δεν ξεχνάω.Θέλω να το ξεκαθαρίσω αυτό.Ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που τα πράγματα έμειναν μετέωρα,εκεί είναι που η σκέψη μένει ζωντανή και διαρκής όπως την πρώτη μέρα...

Αλλά νομίζω ότι με όλους το ίδιο ισχύει.Όσο και να έχετε προχωρήσει τις ζωές σας,όσα καλά κι αν σας έχει φέρει το παρόν,πάντα δεν ανατρέχετε κάποιες φορές στο παρελθόν;
Σε κάτι μετέωρο ή ανολοκλήρωτο;

Αλλά φοβάστε,όλοι φοβόμαστε.Κατ αρχάς αναρωτιέσαι γιατί αυτό που σκέφτεσαι το άφησες να φύγει.Το πιο πιθανό είναι ότι το έκανες από φόβο.Φόβο μήπως δεν φανείς αντάξιος των προσδοκιών,μήπως εάν εκδηλωθεί και εκτονωθεί ή κατάσταση,χαλάσει η μαγεία,φόβος μην περιπλακούν τα πράγματα.Φόβος φόβος φόβος.

Και μη νιώθεις άσχημα...Είναι λογικό.Αλλά από την άλλη γιατί ο φόβος να μη νικηθεί από την τόλμη και την επιθυμία;

Θα μου πεις ''οκ τον νίκησα το φόβο,ποιος μου λέει οτι τα πράγματα είναι όπως τότε;''.Ότι αν κάνω,έστω και καθυστερημένα το βήμα,η ανταπόκριση θα είναι αυτή που θα ήταν τότε;...Κανείς δεν σου το διασφαλίζει αλλά γιατί να μην το δοκιμάσεις; Εξάλλου καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες...

Βέβαια από την άλλη υπάρχει κι ένα γνωμικό που λέει ότι ''το μισοτελειωμένο είναι το όλον''.Αν και εμένα δε με καλύπτει ιδιαίτερα... 

Όποτε που καταλήγουμε.
Τολμάμε ή αφήνουμε το ανολοκλήρωτο να διατηρήσει το μύθο του;...
Τι να σας πω κι εγώ ρε παίδες;...
Ζυγίστε το και αποφασίστε!


Αυτά για απόψε...Θα τα ξαναπούμε μετά τις γιορτές.

Καλό Πάσχα σε όλους!

by David

1 σχόλια:

katerina είπε... at 28 Απριλίου 2013 - 10:17 μ.μ.

Ax poly moy arese!!!!mprabo sou david

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις