Κυριακή, 28 Απριλίου 2013

The "M" File


What – what? What – what? What – what? What – what? What – what?  What – what?

I’m gonna pop some tags
Only got twenty dollars in my pocket,
I-I-I’m hunting, looking for some come up
This is fucking awesome!


Μεταξύ μας αυτό το τραγούδι όταν το πρωτοάκουσα δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε και ιδιαίτερα, αντιθέτως μάλιστα μου έσπαγε τα νεύρα! Με τον καιρό όμως και με τις 1039493279595395702 φορές που το άκουσα στο ράδιο, μου έκανε πλύση εγκεφάλου και πλέον απ το πρωί που θα ξυπνήσω μέχρι το βράδυ που θα κοιμηθώ η φωνή του Macklemore κάνει βόλτες μέσα στο κεφάλι μου!

Του του ρού του, του τού ρου του, του του ρού του, του τού ρου του , να το, ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΙΙΙΙ του του ρού του, του τού ρου του, όχιιι φύγε απ το κεφάλι μου!!!
:D


Το ίδιο ακριβώς είχα πάθει και με το Scream and Shout του will.i.am και της Britney

We saying oh wee oh wee oh wee oh, we saying oh wee oh wee oh wee oh
You are now now rocking with Will.i.am and Britney Bitch!

Εντωμεταξύ το πιο σπαστικό είναι όταν στο ράδιο κόβουν και καλά τις “κακές” λεξούλες όπως το bitch ή το fucking awesome. Πραγματικά αν δεν άκουγα το κανονικό κομμάτι ακόμα θα έλεγα Will.i.am and Britney-Britney και snnnsnnnsnnn snawesome 

Επίσης ποτέ δεν περίμενα ότι θα μου κόλλαγαν αυτά τα κομμάτια αλλά καμία φορά συμβαίνει όταν έχεις καλή διάθεση! J - είπε το μικρό χόμπιτ και συνέχισε να κυνηγήσει πεταλούδες στον ανθισμένο κήπο-  
Ναι, βασικά όποτε λέω ότι έχω καλή διάθεση το γρουσουζεύω και μετά δεν κρατάει για πολύ, οπότε σσσσσσουυυς γιού ντίντεντ χίαρ δάτ :P
Νομίζω ότι η διάθεση θα μου χαλάσει όταν θα συνειδητοποιήσω ότι έχω 48357348684653697 εργασίες που υποτίθεται ότι θα πρέπει να τις κάνω μέσα στο Πάσχα αλλά επειδή κλασικά βαριέμαι που ζω θα τα αφήσω όλα για Κυριακή απόγευμα, καθώς θα τρέχω να μπαλώσω τσαπατσούλικα ότι μπορώ, και κλαίγοντας υστερικά θα ρωτάω τον εαυτό μου πάλι «γιατιιιιιιιιιιι είμαι τόσο ηλίθιιιιιιιααααααα???».
I wear your granddad’s cloths
I look incredible
I’m in this big ass coat
From that thrift shop down the road
Γαμώτο πάλι ??? :P
Χαχαχαχα τέλος πάντων επειδή βλέπετε ότι δεν την παλεύω σήμερα, εγώ θα σας αφήσω εδώ, …και σήκω απ τον υπολογιστή και βγες καμία βόλτα έχει υπέροχη μέρα έξω :P :D
Μπάαααααααααααααα… οπ νομίζω κάτι ξέχασα… Α! Ναιι! :D Καλό Πάσχα μικρά μου μαϊμούδια! Σας εύχομαι ναι περάσετε υπέροχα όπου και να πάτε και να γουρουνιάσετε μέχρι σκασμού!! :D (εγώ τουλάχιστον αυτό θα κάνω :P)



Μπάαααααααααααααα
ααααααααααααιιιιιιι <3

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 28 Απριλίου 2013 - 5:16 μ.μ.

Goustarwwww...se diavazw kathe vdomada apo to facebook apo to thelw na oneireyomai...!!!!!!

Marillia Mar είπε... at 28 Απριλίου 2013 - 7:04 μ.μ.

xairomai polu!! se euxaristww! :)

katerina είπε... at 28 Απριλίου 2013 - 7:18 μ.μ.

Telio-teleio-teliooo-teleioooo!!!!!exei yperoxo kairo!!!exeis poli dikio..kalo pasxa..

katerina είπε... at 28 Απριλίου 2013 - 7:23 μ.μ.

aaaa...To passion Time vgainei simera????

Marillia Mar είπε... at 28 Απριλίου 2013 - 9:16 μ.μ.

euxariatw polu Katerinaki!! Kalo Pasxa epishs!!! :D
nai nomizw apospe to vrady vgainei! :)

Tania love είπε... at 28 Απριλίου 2013 - 10:38 μ.μ.

!!!!!!!!!!!poli m aresei i stili sou Marillia Mar

Marillia Mar είπε... at 28 Απριλίου 2013 - 10:50 μ.μ.

se euxaristw polu Tania mou :D

bieber4ever είπε... at 29 Απριλίου 2013 - 12:57 π.μ.

axaxaxax..ta les para poli wraia!!!!!im a huge fan !!!

Marillia Mar είπε... at 29 Απριλίου 2013 - 10:47 π.μ.

euxaristw poluuuuu!!!! <3 :D

Paraskevi Lamprini M είπε... at 4 Μαΐου 2013 - 12:26 π.μ.

θα χαρώ να τα λέμε Andrik! καλό Πάσχα!

andrik είπε... at 4 Μαΐου 2013 - 1:01 π.μ.

ΚΑΙ ΕΓΩ!!!!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις