Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

THE M FILE



Καλησπερα καλησπερα!!!!!Τι μου κανετε;;;;;;;Όχι δεν μπερδευτήκατε,όχι δεν είστε σε λάθος στήλη….Απλώς είπαμε να αλλάξουμε λίγο ρόλους και να πάρει ο ένας τη στήλη του άλλου για μια ημέρα!!Σαν το καναλάρχης για μια ημέρα ένα πράγμα!!!!!!!!Ή μάλλον όχι!Μου θυμίζει όπως στο δημοτικό που αλλάζαμε τάξεις για να κάνουμε πλάκα στους δασκάλους!!
Εγώ λοιπόν είμαι η Μένια και σας ζητώ να δείξετε κατανόηση,γιατί είναι η πρώτη φορά που κάνω κάτι τέτοιο.

Δευτέρα σήμερα,άλλαξε και χθες η ώρα,χάσαμε μια ώρα ύπνου(ακόμα την κλαίω) και αυτό σημαίνει ότι έρχεται το καλοκάιιιιιιριιιιι!!!Βέβαια εμένα άλλος είναι ο καημός μου!!!!!!!Σήμερα είναι Δευτέρα και ΔΕΝ είναι αργία!!!!!!!Παράξενο;;Και όμως αληθινό!!!Πώς θα ζήσουμε και εμείς οι δυσμοιροι χωρίς αργίαααααα;;;ΕΕΕΕ;;;
Και το Πάσχα αργεί πολύυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!Ακόμα και η Πρωτομαγιά είναι τη Μεγάλη Εβδομάδα!!Έλεος δηλαδή!!Έχουμε έναν ολόκληρο μήνα χωρίς αργία!Μα δεν γίνονται αυτά σε μια χώρα όπως η Ελλάδα..Είμαστε υποχρεωμένοι δηλαδή για έναν μήνα να δουλεύουμε κανονικά(όσοι δηλαδή έχουν την ''πολυτέλεια'' να το κάνουν),να πηγαίνουμε στις σχολές μας(λέμε τώρα) και μπλα μπλα μπλα.......


Ας εστιάσω όμως στη σημερινή ημέρα!!!!!Πρωταπριλιά γαρ!!!!!!!!Όπως ξέρετε, σήμερα τα ψέμματα επιτρέπονται και με το νόμο!!!!!!!!!!Εσείς σε ποια πλευρά ανήκετε;;;Σε αυτούς που κάνουν πλάκες ή σε εκείνους που δυστυχώς την πατάνε;;;Εγώ ανήκω με δόξα και τιμή στη δεύτερη κατηγορία,αυτών που συνεχώς την πατάνε!!!! …Αλλά η μεγαλύτερη ξεφτίλα είναι να σου πει ψέμματα η ίδια σου η γιαγία!!Οκ,από τους φίλους,αλλά όχι και από την γιαγιά!!!!Η απόλυτη ξεφτίλα!!!!Η οποία μάλιστα με δούλευε και για πολύ καιρό που την πάτησα με τη φάρσα που μου έκανε!!!Μόνο σε εμένα αυτά δηλαδή!!!!
Καμιά καλή ιδέα για φάρσα;;;;;;;;;;



Ελπίζω να μην σας κούρασα με τις μπούρδες μου,αλλά μοιράστηκα και εγώ μαζί σας τον καημό μου!!!!!!!!!!!!!!

Θα τα ξαναπόυμε με μια άλλη στήλη βέβαια!!!!
Φιλιά πολλά και ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΦΑΡΣΕΕΕΕΕΕΣ!!!!!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις