Κυριακή, 28 Απριλίου 2013

Passion Time




Να κανω σεξ με τον κολλητο του, ενω εκεινος κοιμαται στο διπλανο δωματιο..;
Κι ομως, καποιες φορες το να ξεπερασεις τα ορια σου ειναι ενα χαδι μακρια...

Τους ειχα γνωρισει και τους δυο στη Σεριφο. 
Ο Μανος ηταν γλυκος, ευγενικος, απο τους τυπους που θα σε βγαλουν ραντεβου πριν κανουν οποιαδηποτε κινηση.
Ο Αλκης, παλι, ηταν εντελως το αντιθετο. Μελαχρινος, με βλεμμα που σε καρφωνε στον τοιχο, μιλουσε με τα περισσοτερα κοριτσια του νησιου και ειχε κοιμηθει τουλαχιστον με τα μισα. Φυσικα, προτιμουσα την ασφαλη εκδοχη - τουλαχιστον στην αρχη...

Με τον Μανο αρχισαμε να βγαινουμε αφου γυρισαμε στην Αθηνα.
Πηγαιναμε θερινο σινεμα, ειχα μεινει καποιες φορες στο σπιτι του, τρωγαμε μαζι.. Περνουσαμε πολυ ωραια, αφου ηταν απο αυτες τις ηρεμες σχεσεις που με καποιον τροπο απλως κυλανε, χωρις εντασεις και διαφωνιες..Ηταν ακριβως αυτο που χρειαζομουν μετα απο ενα χωρισμο που με ειχε διαλυσει...
Οσο για τον Αλκη, τον ειχα πετυχει μονο μερικες φορες στο μπαρ οπου βγαιναμε ολοι μαζι. Συνηθως εμφανιζοταν με αλλη κοπελα καθε φορα και δεν μιλουσαμε ιδιαιτερα. 
Ετσι, δεν μπορουσα να φανταστω τι επροκειτο να συμβει στη συνεχεια...

Ενα απογευμα θα πηγαινα στο σπιτι του Μανου μετα τη δουλεια. 
Μου ειχε πει οτι ηταν μαζι με τον Αλκη, αλλα υπολογιζα οτι μεχρι να φτασω, θα ειχε φυγει. Οταν μου ανοιξε την πορτα ο Αλκης, πρεπει να ζωγραφιστηκε στο προσωπο μου δυσαρεσκεια. Εκεινος βιαστηκε να με καθησυχασει, λεγοντας οτι ο Μανος κοιμοταν κι οτι ο ιδιος θα εφευγε σε λιγο. 

Στην αρχη κατευθυνθηκα προς την κρεβατοκαμαρα, σκουντηξα τον Μανο, αλλα δεν σηκωνοταν με τιποτα. Γυρισα στην κουζινα, εφτιαξα καφε και καθισα στο τραπεζακι. 
Καθως ανακατευα τα παγακια, ενιωθα το βλεμμα του Αλκη να γλιστραει κατω απο τη φουστα μου. 
Ηταν αβολο, αλλα και λιγο ερεθιστικο. 
Αρχισε να μου μιλαει για τη Σεριφο και με εκπληξη διαπιστωσα οτι θυμοταν λεπτομερειες που δε φανταζομουν: το παρεο μου και πως το εδενα ωστε να αποκαλυπτεται η πλατη μου, ο τροπος που χορευα στο μπαρ, τα τραγουδια που με εκαναν να χτυπιεμαι καθε βραδυ.
Ειχαν αρχισει να ιδρωνουν οι παλαμες μου, ενω παραλληλα η συμπεριφορα του Μανου, που κοιμοταν τον υπνο του δικαιου, με ειχε εκνευρισει. Ετσι, δεν ενιωθα καμια τυψη για το γεγονος οτι απολαμβανα το διακριτικο φλερτ που αιωρουνταν στην κουζινα μαζι με τον καπνο απο το τσιγαρο του φιλου του..

Εκανε υπερβολικη ζεστη. Καποια στιγμη, που σηκωθηκα να παρω ενα ποτηρι για να πιω λιγο νερο, ενιωσα τον Αλκη πισω μου.
Με φιλησε στον ωμο και γυρισα εκπληκτη. Δεν περιμενα οτι θα το προχωρουσε τοσο πολυ. Καθως το προσωπο μου βρεθηκε απεναντι απο το δικο του, με επιασε και αρχισε να με φιλαει. 
Βυθιστηκα στα υγρα χειλη του, ενω τα χερια του αρχισαν να μου ανεβαζουν τη φουστα. 
Τα δαχτυλα του τρυπωσαν κατω απο το εσωρουχο μου και με χαιδευαν με τροπο απιστευτο. 
Απο τη μια το απολαμβανα κι απο την αλλη κοιτουσα την κλειστη πορτα, με το φοβο οτι απο λεπτο σε λεπτο θα εμπαινε μεσα ο Μανος...
Ετρεμα απο την ηδονη, ενω ο Αλκης συνεχιζε ακαθεκτος. 
Με γυρισε προς τον παγκο της κουζινας. 
Θα εμπαινε μεσα μου απο στιγμη σε στιγμη. 
Μου ξεφυγε ενα δυνατο βογκητο, μετα βιας κρατιομουν για να μη φωναξω. 
Ηταν δυνατος, αρρενωπος, διαφορετικος απο το φιλο του, που προτιμουσε τα πιο τρυφερα παιχνιδια..
Τα χερια του χαιδευαν το στηθος μου, μεχρι που μπηκε μεσα μου βιαστικα ψιθυριζοντας μου στο αφτι να κανω ησυχια. 
Κοντευα να λιποθυμησω απο την αγωνια και την ηδονη και χρειαστηκε να δαγνωθω, για να μην μας ακουσει ο Μανος την ωρα που τελειωνα...

Ντυθηκα βιαστικα και τον κοιταξα την ωρα που ισιωνε το T-shirt πανω απο τη βερμουδα του.. Δεν μπορουσα να πιστεψω αυτο που ειχε συμβει, οσο κι αν μου αρεσε. 
Το προσωπο του Μανου και το υφος του αν μας εβλεπε περνουσε σαν φλας απο μπροστα μου. 
Πηρα την τσαντα μου και χωρις να πω κουβεντα σηκωθηκα και εφυγα απο το σπιτι...

Τις επομενες μερες δεν απαντησα σε κανεναν τηλεφωνο - ουτε του Μανου ουτε του Αλκη, ο οποιος αρχισε να μου στελνει μηνυματα για να βρεθουμε. 
Δεν ηξερα τι να υποθεσω. Οι φιλες μου ελεγαν οτι ηταν στημενο και οτι το πιο πιθανο ηταν οτι ο Μανος βρισκοταν πισω απο την πορτα και μας κοιταζε...
Δεν εμαθα ποτε την απαντηση, ουτε την εψαξα..
Ειδα μια αλλη πλευρα του εαυτου μου, παθιασμενη και χωρις ορια, και αυτο ηταν αρκετο για να μην το μετανιωσω ._

Καλο βραδυ σε ολους!
Εμεις θα τα ξαναπουμε μετα το Πασχα παλι!
Σας φιλω! :)

by PanaGiota..

5 σχόλια:

Tania love είπε... at 29 Απριλίου 2013 - 12:13 π.μ.

teleia istoria!!!!m fenete ayti i stili tha einai i agapimeni m!!!!!

katerina είπε... at 29 Απριλίου 2013 - 12:43 π.μ.

poli kali istoria kai ayti tin ebdomada!!!!!

Ανώνυμος είπε... at 29 Απριλίου 2013 - 12:51 π.μ.

metria istoria...,alla eimai fan kathe savvato/k edw eimai..!!

bieber4ever είπε... at 29 Απριλίου 2013 - 1:00 π.μ.

poli kali istoria...ligotero sex na eixe k perisotero agapi k tha itan teleia!!!!

Giota Pz είπε... at 29 Απριλίου 2013 - 10:48 π.μ.

Σας ευχαριστω ολους πολυ! Να εχετε μια υπεροχη μερα και Καλη Μεγαλη Βδομαδα! :) :) :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις