Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

Passion Time




Η δουλεια στο μικρο καφε καποιων οικογενειακων φιλων με ανταμειψε με το καλυτερο σεξ της ζωης μου.

Εκεινο το καλοκαιρι ειχα πιασει δουλεια σε ενα μικρο παραλιακο καφε κοντα στο σπιτι μου. Το χωριο οπου μενω, αν και παραλιακο, δεν ειναι ιδιαιτερα τουριστικο και εκτος απο τον Αυγουστο, που κλασικα εχει κοσμο παντου, το υπολοιπο καλοκαιρι κυλαει ηρεμα, με τις γνωστες παρεες να πηγαινοερχονται για καφε, ταβλι και μπιρες. 
Οι ιδιοκτητες του μαγαζιου με ηξεραν απο τοτε που γεννηθηκα, κι ετσι τα Σαββατα που το κλεισιμο πηγαινε για μετα τα μεσανυχτα, μου αφηναν τα κλειδια για να κλεισω εγω το καταστημα.

Στα μεσα Ιουλιου εκανε την εμφανιση της μια παρεα Ιταλων. Ηταν ολοι κουκλοι, πολυ χαρουμενοι και ευγενικοι. Σχεδον καθε απογευμα αραζαν για ουζα και, φυσικα, με πειραζαν με το γνωστο ιταλικο στιλακι, κυριως ενας απο αυτους, ο Μασιμο, που ηταν ο πιο αθλητικος και ο πιο σεξι απ’ολους. 
Κολακευομουν, αλλα πραγματικα δεν πιστευα οτι μπορει να του αρεσα, αν και το ευχομουν. Καθε απογευμα, μολις τον εβλεπα να ερχεται, ξεχνουσα τα παντα, τη ζεστη, τα χαμηλα φιλοδωρηματα, την γκρινια της κολλητης μου...

Ενα Σαββατο απο τα πιο ζεστα εκεινου του μηνα η παρεα του Μασιμο ειχε ξεμεινει ως αργα στο καφε. Εννοειται πως δεν με πειραζε καθολου που εμενα εκει μονο γι’αυτους. 
Η κ. Ματινα, που ειχε φυγει απο τις δεκα, μου ειχε αφησει τα κλειδια για να κλεισω. 
Καθως δεν ειχα αλλη παρεα να εξυπηρετω, αρχισα να συγυριζω μεσα. 
Καποια στιγμη ακουσα τον Μασιμο να φωναζει το ονομα μου. Πηγα εξω κι εκεινος σηκωθηκε, με αγκαλιασε και αρχισε να μου τραγουδαει στα ιταλικα. Οι φιλοι του χειροκροτουσαν και φωναζαν «πατζο», που οπως μου εξηγησε μετα σημαινει «τρελος». Απο τη μια ενιωθα περιεργα και ειχα κοκκινισει απο ντροπη κι απο την αλλη ελιωνα απο χαρα. Ηθελα να τον αρπαξω και να τον φιλησω, αλλα πριν προλαβω να το σκεφτω δευτερη φορα, το εκανε εκεινος. 
Με ακουμπησε πανω σε ενα απο τα τραπεζια και με φιλησε. Ειδα αστερακια, ειδα καρδουλες, τα ειδα ολα. 
Μεσα στα επομενα λεπτα οι φιλοι του ειχαν εξαφανιστει. 
Ο Μασιμο συνεχιζε να με κραταει αγκαλια και να μου λεει διαφορα στα ιταλικα, που φυσικα εγω δεν τα καταλαβαινα. Τον κοιτουσα και ενιωθα να φευγει η γη κατω απο τα ποδια μου. Και τοτε το αποφασισα. Σηκωθηκα απο το τραπεζι και τον τραβηξα μεσα στο μαγαζι. Εκλεισα την πορτα και αρχισα να τον φιλαω. 
Ενιωθα σαν να ημουν καποια αλλη, σαν να επαιζα σε ταινια.

Ο Μασιμο καταλαβε τις διαθεσεις μου και ανταποκριθηκε αμεσως. 
Με αγκαλιασε απο τη μεση και αρχισε να με φιλαει με ενταση στο λαιμο. Με σηκωσε και με ανεβασε στον παγκο του μαγαζιου. Με το ενα χερι του χαιδευε το στηθος μου και με το αλλο σηκωσε τη φουστα ψηλα στη μεση μου. Ενιωσα τα δαχτυλα του να τρυπωνουν κατω απο το εσωρουχο, στην αρχη απαλα και τρυφερα και μετα πιο δυνατα και παθιασμενα. Μεσα σε λιγα λεπτα ειχα ερεθιστει απιστευτα. Νομιζα οτι θα σπασει η καρδια μου απο το παθος και την αγωνια. Ηταν ομως τοσο υπεροχο το συναισθημα, τοσο δυνατη η ελξη, που καμια φωνη λογικης δεν με σταματαγε. Τον ηθελα οσο κανεναν αλλον. Τον ενιωθα ολο και πιο σκληρο και ανυπομονουσα να βρεθει μεσα μου.

Ξαφνικα με τραβηξε σπο τον παγκο και με γυρισε αναποδα, ουτως ωστε να κοιταζει την πλατη μου. Μου σηκωσε τη φουστα, με επιασε δυνατα απο τα οπισθια και μπηκε μεσα μου. Κουνιοταν ρυθμικα και οταν ενιωθε πως θα τελειωσω, σταματουσε. Μου ερχοταν να βαλω τις φωνες. Ευτυχως το βασανιστηριο δεν κρατησε πολυ. Με γρηγορες κινησεις καθισε στο πατωμα, με πηρε πανω του και μπηκε παλι μεσα μου. Εβγαλε την μπλουζα μου και αρχισε να μου γλειφει τις ρωγες. Ειχα ανατριχιασει ολοκληρη. Μεσα στα επομενα δευτερολεπτα τελειωσα, το ιδιο κι εκεινος. 

Ξαπλωσαμε κατω εξουθενωμενοι. Με χαιδευε στην κοιλια και μου ψιθυριζε διαφορα ακταλαβιστικα. 
Καταληξαμε στην παραλια, κατω απο το καφε, να κανουμε γυμνοι μπανιο και να ξανακανουμε ερωτα. 
Τις επομενες δυο βδομαδες ημασταν αχωριστοι. 
Και ηταν οι πιο καυτες εβδομαδες της ζωης μου..!

Να εχετε ενα ομορφο βραδυ.!

by PanaGiota 

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 15 Απριλίου 2013 - 12:13 π.μ.

ax,kathe kiriaki k pio best!

katerina είπε... at 15 Απριλίου 2013 - 12:15 π.μ.

Ante kai perimena na to dw gia na kimithw...tin proigoumeni bdomada itan kaliteri alla ok!!!

Ανώνυμος είπε... at 15 Απριλίου 2013 - 12:23 π.μ.

passion time ever!

Giota Pz είπε... at 15 Απριλίου 2013 - 7:08 π.μ.

Σας ευχαριστω πολυ οοοοολους! Καλη μερα και καλη βδομαδα! :)

marios είπε... at 15 Απριλίου 2013 - 12:00 μ.μ.

ΕΛΕΟΣ!!!!
ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΠ??
ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ..ΑΥΤΗ Η ΣΤΗΛΗ ΔΕΝ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΣΟΡΡΥ....

Giota Pz είπε... at 15 Απριλίου 2013 - 6:51 μ.μ.

δεν πειραζει καλε μου, να μην την διαβαζεις! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις