Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

Ο,τι να 'ναι - by Γιώργος



Γεια σας γεια σας!

Η Παναγιωτα ειμαι καλε, τον Γιωργο τον σκοτωσα, χαχαχαχα!
Τι κανετε, καλα ειστε!?
Δε θα αρχισω να φιλοσοφώ σαν τον Γιώργο, (μα καλά πως τον διαβάζετε ήθελα να ξερα!?)
Xαχαχαχα, ελπίζω να μη με βρίσει όταν τα δει!
Τον λατρευω και το ξερει, αλλα αφου μας ειπε ο δημιουργος του αγαπημενου μας blog να αλλαξουμε στηλες τι να κανω, γραφω κι εγω καμια χαζομαρουλα να περασει η ωρα! 

Πρωταπριλιά καλέ σήμερα γι αυτο και θα δειτε στηλες ΠΟΛΛΕΕΕΕΕΕΣ που δε ξέρω αν θα μας ξαναδιαβάσετε, αχαχαχαχαχαχαχαχα!

Η αληθεια ειναι πως δε ξερω τι να γραψω, σκεφτομαι να πω καμια χαζομαρουλα (ακομα) , μηπως θελετε ανεκδοτακια ή καμια καλη φαρσα..;

Μπα, δεν το εχω πολυ σε αυτα οποτε ας το αφησουμε..!


Παμε να δουμε καμια φωτογραφια να ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΗΛΗ!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

χαχαχα, κολυμπαμε, κολυμπαμε!

αυτα συμβαινουν με τα αυτοκινητα!

εγω θα ηθελα να με καταπιει η γη!

οοοο, αυτο θα πονεσεεεεε
ΙΔΙΟΣ Ο ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΙΟ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΠΛΑ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑ
ΛΙΩΝΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Αυτα αγαπες μου!
Την Κυριακη εχουμε Passion Time μη ξεχνιομαστε!
Φιλια πολλα και προσοχη στις φαρσες σημερα!


by PanaGiota

1 σχόλια:

Γιώργος είπε... at 2 Απριλίου 2013 - 3:18 μ.μ.

Μα πόσο καλό κορίτσι.....

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις