Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

The "M" File



Νομίζω ότι εδώ και καιρό έχω ξεχάσει κάτι… αα ναι! Έχω μία στήλη που λέγεται The M File νομίζω? Πφφφφ προφανώς και δεν έχω πολλά κέφια τελευταία αλλά είπα να μην φανώ εντελώς κάφρος έστω και στο λίγο κόσμο που με διαβάζει και πιστεύει ότι οι μπούρδες που γράφω ίσως αξίζουν κάτι.
 Λοιπόν….. προσπαθούσα εδώ και καιρό να φτιάξω ένα βιντεάκι για έναν διαγωνισμό που έκανε o φίλος μου από δω ο PJ, με θέμα “drawing my life  και είπα γιατί όχι? Το θέμα είναι εύκολο, να ζωγραφίσω μπορώ και επίσης είχα πολλές ιδέες για το πώς θα μπορούσα να το παρουσιάσω! Και εκείνη την στιγμή είπα στον εαυτό μου χμμ, να μια καλή ευκαιρία για να δώσω λίγο νόημα στην βαρετή καθημερινότητά μου, γιές  θα το κάνω και ΝΑΙ θα προσπαθήσω να το κάνω όσο πιο γαμάτο γίνεται!
 Και κάπως έτσι ξεκίνησα με πολύ κέφι και αρκετές ιδέες οι οποίες κατέληξαν… φυσικά σε φιάσκο! Ούτε να γράψω 2 λόγια στα Αγγλικά δεν κατάφερα για το τι σκατά συνέβη στην ζωή μου! 2 βδομάδες να γράφω και να γράφω και να διορθώνω και να ξαναγράφω και να ψάχνω τα παλιά βιβλία των Αγγλικών μου, και ξανά να διορθώνω και να ξαναγράφω…! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!! 
Και βέβαια αφού δεν κατάφερα να γράψω το κείμενο, δεν μπορούσα μετά να προχωρήσω στα υπόλοιπα ΚΑΙ έχασα τον ύπνο μου για πάνω από 2 βδομάδες χωρίς αποτέλεσμα! Κατάλαβες, μην τυχόν και πάρεις λίγο θάρρος, αμέσως το σιχαμένο σύμπαν να σου κάνει χαλάστρα! Θα μπορούσα να μιλάω γι αυτό το θέμα περισσότερη ώρα αλλά πιστεύω πως αν το αναλύσω λίγο ακόμα θα πρέπει να βάλω soundtrack να παίζει ένα βιολί… και δεν το θέλουμε αυτό :P

Νομίζω αυτά έχω να πω για σήμερα, το ξέρω είναι κάπως λίγα αλλά χεεεεεειιι, κοίτα άλλαξα ακόμα και μέρα, μπορεί να είναι ένα θετικό σημάδι. Το ότι έβαλα ακόμα και το μυαλό μου σήμερα να δουλέψει για να γράψω έστω και αυτό το λίγο, είναι και αυτό κάτι. Γι αυτό λοιπόν …
KEEP CALM
AND
HAKUNA MATATA
Μπααααααααααααααααααιιιιι

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 24 Μαρτίου 2013 - 6:52 μ.μ.

the m fileee!!!

Ανώνυμος είπε... at 24 Μαρτίου 2013 - 8:52 μ.μ.

exw pethani sto gelio me tis eikones sou marili m

Marillia Mar είπε... at 24 Μαρτίου 2013 - 9:14 μ.μ.

xaxaxa euxaristw !!! :D

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις